ברק אברמוב, יוסי אבוקסיס (צילומים: אורן בן חקון)
ברק אברמוב, יוסי אבוקסיס (צילומים: אורן בן חקון)

לא למד ממקרי העבר: אברמוב לא חיזק את בית"ר בצורה מספיקה

ברק אברמוב בטוח שיוסי אבוקסיס יציל את בית"ר בכל מקרה ובכל מצב, אבל העבר בבני יהודה מעיד כי הוא גם יכול להסתבך ואף לרדת ליגה. כעת, אחרי שלא הגיע חיזוק מספיק, משימת ההישארות הפכה לקשה יותר

פורסם בתאריך: 6.10.22 11:07

מועד העברות הסתיים, ולדעתי ברק אברמוב לא חיזק מספיק את בית"ר ולא נתן ליוסי אבוקסיס מספיק כלים. נכון שהוא השקיע כסף רב בחובות העבר, אבל אותם היה אפשר לפרוס, בעוד שאת החיזוק היה חייב להנחית עכשיו.
אורי דהן ויון ניקולסקו שכן הצטרפו הם רכש סביר, אבל כאמור, ממש לא מספיק. לגבי דהן, הוא אופציה טובה והגיונית כמחליפו של אוראל דגני הפצוע, ואבוקסיס יצטרך לעבוד על התיאום בינו לבין ג'וסואה מחיאס, כדי שמשחק ההגנה של בית"ר ישתפר. החלוץ המולדובי ניקולסקו יכול להשתלב בצורה טובה, בעיקר כי הוא מכיר את הליגה וזה כבר יתרון.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


כמו שכבר ציינת בהתחלה – הרכש הזה לא מספיק, מה שאומר שאבוקסיס חייב להתעורר. זה נראה שהוא קצת רדום או בטוח בעצמו מדי, כשגם מסביב – בבית וגן וביציעים, נדמה לכולם כי רק הנוכחות של יוסי תציל את הקבוצה בכל סיטואציה שלא תהיה. אך עם כל הכבוד הוא לא משחק על המגרש ונוכחנו לדעת שגם כשהיה בבני יהודה זה לא עזר והיא ירדה ליגה. אברמוב חייב ללמוד ממקרי העבר.
לגבי סוגיית השוער, מהרגע שאבוקסיס החליט להישאר עם סגל השוערים הנוכחי ולא להביא שוער בכיר, הוא היה צריך להחזיר את נתנאל דלויה לשער ולא לתת עדיפות לאיתמר ישראלי. לאחר שהחלים מהפציעה, קואץ' אבוקסיס צריך להעניק לו בטחון ואמון. אמנם ישראלי מראה יכולת סבירה, אבל הוא לא יותר טוב מדלויה, שיכול וצריך להיות שוער העתיד של בית"ר. אני מתקשה להבין למה הפרשנים הפילו עליו את כל האשמה, כשהוא שיחק שני משחקים בלבד עם הגנה רופפת.
בית"ר של המחזורים הראשונים נרפית ולא מזכירה את הקבוצה של אבוקסיס בשנה שעברה – שהיתה אגרסיבית ומחוייבת. בית"ר טעתה כשלא הביאה עוד קשר התקפי 50-50 התקפי, סטייל מיכאל אוחנה, אחד כזה שיכול לתת כדורי עומק ולהזין את החלוצים ושחקני הכנף. אי אפשר לבנות כל הזמן על דנילו אספרייה שיעשה מהלכי יחיד על שטחים נרחבים כשהוא נמצא הרחק מהשער. בית"ר חייבת לשחק קבוצתי, יעיל, עם צירופי מסירות, דבר שלא ראינו מאז תחילת העונה. מקסים גרצ'קין חסר בעמדת המגן השמאלי, וגם אם לא מדובר במגן מהטובים בליגה, הוא עדיין שחקן עם נסיון וחשוב למערך, מה גם שזה יחזיר את עמית כהן לעמדת המגן הימני הטבעי תעבורו. משחק הלחץ חייב להשתפר, בעיקר לחץ גבוה על מובילי הכדור של היריב. ירדן שועה הוא לא החלוץ שבית"ר יכולה לבנות עליו, הוא לכל היותר יכול לכבוש 7 שערים בעונה ולכן טוב שניקולסקו הצטרף. מרכז השדה הוא עוד בעיה. צריך לראות אם טרזי תומא, הזר החדש וחסר הנסיון, משתלב לצד אביאל זרגרי בקישור האחורי והאם הוא מסוגל לנפק מספרים כפי שעשה קלאודמיר, שהיה הקשר האחורי האחרון בבית"ר שידע גם לכבוש ולבשל.
חמשת המשחקים הקרובים יגידו לאן פניה של בית"ר מועדות. היא צריכה להוציא לפחות 8 נקודות מתוך ה-15 האפשרויות כדי לא להסתבך.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. עדיין עדיפה על אחרות

    ביתר עדיין טובה יותר מקבוצות אחרות . לא איכות השחקנים לבד היא הבעיה אלא גם אקלים ניהולי בלתי אפשרי . אבוקסיס לא מה שקבוצה צריכה לא בשל הכדורגל אלא כיוון שמוסיף לחץ למצב מוטרף בלאו הכי . בית"ר צריכה דראפיץ . מאמן קר . לשחק כמו הפועל בשנה שעברה . בונקר עם שלושה בלמים וקשר 50 50 ולתת לשועה ואספרייה לגנוב שערים בימים שבהם הוא לא משתגע ושם פקקים בחזה של שחקן יריב.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר