אוהדי בית"ר, אוהדים בית"ר ירושלים - צילום אורן בן חקון
אוהדי בית"ר ירושלים (צילום: אורן בן חקון)

דעה | אפס ביחסי אנוש

מבחן התנהגות: ביום שני הקרוב סכנין מגיע לטדי - האם הקהל צהוב-שחור יכול להתבגר ולהתגבר? | טור דעה

פורסם בתאריך: 10.11.22 13:17

מזל שהמשחק נגד הפועל תל אביב אמש נערך ללא קהל. רק לדמיין מה היה קורה לאחר ההפסד הדרמטי בבלומפילד ולאיזה כותרות היינו מתעוררים הבוקר? בכלל – נראה כי שני המשחקים המסיימים את הסיבוב הראשון נפיצים, משחקים שכאילו מחכים להניח תחת הפנס את מבושי החלק השולט המועדון מטעם הקהל ובתרגום פשוט: מעללי לה-פמיליה בחסות ברק אברמוב. וכמו שאמרתי – רק חסר שהיו לנו אירועי בלומפילד נוספים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


את הבושה של אוחזי המיקרופון מטעם לה פמיליה (וגם אם לא היו קללות נגד אבו פאני עם המיקרופון, כפי שטוענים אנשי “המשפחה” זה היה מביך) בחסות/אישור/שיתוף פעולה של המועדון בתחילת השבוע נגד מכבי חיפה לא יוכלו להסיר גם נהרות של חומרי חיטוי. בפרפראזה על הדברים שאומר יו"ר מפלגת עצמה יהודית על הרכבת הממשלה המתהווה (ימין מלא-מלא) – זו גזענות "מלא-מלא". אם תמיד נעמדתי על רגלי האחוריות על מנת להילחם בביטוי “בית”ר ירושלים הוא מועדון גזעני”, באו כל צעדי הקרבה שבעיני בהחלט פסולים, לא לגיטימיים, לא ערכיים ואפילו לא חוקיים (בפעם האחרונה שבדקתי הבעת דעות גזעניות אסורות ואפשר לקבל עליהם עונש של מאסר בפועל “מלא-מלא”).

אני מוכן למחול על כבודי, ולהאמין שיש מקום לשינוי וייצור הכלאיים הזה יכול להיות חיבור מבורך (מודה, אני לא סקפטי, פשוט לא מאמין חד משמעי) אם ביום שני השבוע כשתגיע קבוצת איחוד בני סכנין לטדי, לא יקבלו אותה בפרחים, אבל גם לא יגיבו לפרובוקציות של שחקנים במידה וייכבשו שער רחמנא ליצלן ואולי ישתטחו ארצה להודות לאללה על כל הטוב שעוטף אותם ברגע האפשרי הזה, שהוא נפיץ בפני עצמו. זה קרה ועשוי לקרות שוב, והרגע הזה בו הקללות והרשף היוצא מפיהם של כל נפגעי עם ישראל באותו הרגע, מזעזע ומפחיד כאחד.

 

 

אלא אם ינסו במועדון לבצע ונטילציה נוספת ולהעניק את המיקרופון שוב לאנשי לה פמיליה, שישלהבו את ההמון בשלל שירים שרק ישמנו ויבעירו עוד יותר את אש התמיד של השנאה. בואו לא ניתן לבירם כיאל וחבריו את הקטליזטור לחגיגות אקסטרווגנטיות בטדי, זה בידיים שלנו, של הקהל, הרוב או המיעוט הדומם, זה לא משנה. גם למועדון ישנה אמירה, הם יכולים להתנתק מאחיזת החנק הזו ולהתנער ממנה. בתלמוד הבבלי במסכת ברכות ישנה אמרה חזקה, “במקום שבעלי תשובה עומדין, צדיקים גמורים אינם עומדין”, אז בוא נראה אותך מר אברמוב.

זה שווה כמה ניצחונות והישארות בליגה ואפילו שווה ערך לתואר, זה למעשה הטוהר, לעד.


רוצים גם לסגור עסקה? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר