יוסי אבוקסיס, שחקני בית"ר (צילומים: אורן בן חקון)
יוסי אבוקסיס, שחקני בית"ר (צילומים: אורן בן חקון)

עדכון ציפיות | טור דעה

בית"ר התחילה רע מאוד את העונה, אבל כשנזכרים איזה קיץ היא עברה ואת מאבקי התחתית הקשים מהעונה שעברה, מבינים שעצם זה שהקבוצה מעל לקו האדום בתום הסיבוב הראשון זה כנראה לא מעט

פורסם בתאריך: 24.11.22 16:51

העונה של בית"ר התחילה בצורה מזעזעת עם תצוגות נפל והפסדים מבישים למכבי נתניה והפועל באר שבע, זאת אל מול נצחון מקרי במחזור השלישי נגד נס ציונה שגם יכל להסתיים בהפסד. גם אז ציינתי בטור שכתבתי ממש בבמה זו, שמדובר בנצחון שצריך להדליק נורה אדומה ליוסי אבוקסיס ומשם בית"ר יצאה לרצף של ארבעה משחקים ללא נצחון, כולל הפסד משפיל 3:2 לבני ריינה בדקה ה-90.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


הסיבוב הזה ייזכר בעיקר בכך שבתשעה משחקים בית"ר נקלעה ראשונה לפיגור, וידעה לצאת ממנו רק פעם אחת לנצחון, כזכור רק במחזור האחרון נגד בני סכנין. את ההשפלות לקבוצות הגדולות הפועל באר שבע, מכבי חיפה ומכבי תל אביב אני שם בצד, כי מאז שחוגג הגיע לבית"ר אנחנו רגילים לראות את הקבוצות הללו חוגגות עלינו ואפשר לקחת זאת בחשבון. אך את ההפסדים לקבוצות כמו בני ריינה, הדרבי והפועל תל אביב, אני פחות לוקח בחשבון והם היו הכי כואבים עבור הקהל הצהוב שחור.
נזכור גם את חוליית ההגנה החלשה של בית"ר שאותה אפשר לחלק לשני חלקים: הראשונה, את הגנה הנוראית בתחילת השנה שהיתה תלויה בבלמים חלשים כמו אור זהבי, חגי גולדנברג ודוד חוג'ה, זאת לעומת הגנה משופרת עם אוראל דגני, מחיאס, גרצ'קין ועמית כהן. הבדל עצום בין משחק ההגנה של הקבוצה בתחילת העונה לבין זו שסיימה את הסיבוב הראשון.
גם במרכז השדה ידע תהפוכות, כשהשינוי העיקרי הגיע עם הגעתו של טרזי תומא שיצר קישור חזק, אגרסיבי וטכני, יותר מאשר הקישור עם אביאל זרגרי שסיים את הסיפור שלו כנראה עם בית"ר.
נקודת האור בבית"ר מתחילת העונה הוא "התנין הקולומביאני", דנילו אספרייה, שהתגלה כבינגו של אבוקסיס. הוא זה שמספק את הסחורה מבחינת מספרים עם שערים חשובים ובישולים ביחד עם יון ניקולסקו שהגיע כשחקן חופשי והתברר כחלוץ יעיל מאוד. השניים כבשו 12 שערים מתוך 14 שכבשה הקבוצה.
למרות הקשיים, הצוות המקצועי הבין שיש להם עם מה לצאת לקרב. למרות כל תצוגות הנפל שהיו השנה, בית"ר יכולה לצאת מעודדת שהיא מסיימת את הסיבוב הראשון מעל הקו האדום, ואפילו מקום אחד מעל אותה התקופה אשתקד. כך שעם כל הבעיות אפשר לשאוב עידוד מהסיבוב הראשון ולהבין שיש אפילו שיפור קל. ככה זה שמעדכנים את הציפיות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר