יוסי אבוקסיס (צילום: אורן בן חקון)
יוסי אבוקסיס (צילום: אורן בן חקון)

דעה | חוזה עכשיו

אחרי שבשנה שעברה הציל את בית"ר מירידה בעונה קשה ועכשיו שהיא בדרך לפלייאוף העליון כנגד כל הסיכויים אחרי הקיץ הנוראי שעברה - יוסי אבוקסיס חייב לקבל חוזה לחמש שנים ולבנות את המועדון

פורסם בתאריך: 9.2.23 10:01

בשבוע שעבר חגג יוסי אבוקסיס שנה כמאמן בית"ר. את חצי העונה שעברה, שבה הוא הציל את המועדון מירידת ליגה, אפשר להגדיר כהצלחה מטורפת.
אבוקסיס זה הדבר הכי טוב שקרה למועדון הירושלמי בשנים האחרונות (ותודה למשה חוגג). גם העונה, למרות שהצהובים שחורים התחילו אותה בצורה נוראית, אפשר היה לראות רוחות של שינוי בטדי.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


עם הצטרפותם של יון ניקולסקו וטרזי תומא למועדון, חזרה התשוקה והכדורגל לכר הדשא. בית"ר התחילה לייצר מצבים, לייצר שערים ולהפוך להתקפה הכי עוצמתית בארץ. הטריו הכי מדובר בכדורגל הישראלי, שועה-אספרייה-ניקולסקו, הפך את בית"ר לאימת ההגנות בישראל. לא הרבה מאמנים היו נשארים בסיטואציה שנקלע הקואץ' בתחילת העונה, הרי בקלות הוא היה יכול לקום וללכת, אבל הוא החליט להישאר.
מלבד ברק בכר, אני לא רואה מאמן ישראלי בשוק שיכול להיות תחליף הולם לאבוקסיס, לכן אני חושב שאברמוב צריך לתת ליוסי חוזה ל-5 שנים בכדי שיבנה את המועדון לשנים הבאות. אבוקסיס, צריך להיות זה שמנהל את המועדון – את כל המועדון, מהנוער ועד הקבוצה הבוגרת.
השבוע קיבלנו "טפטופים" מגורמים שונים במועדון על כך שלא יהיה אפשרי להשאיר את ניקולסקו, שועה ותומא במועדון בעונה הבאה. זו תהיה טעות גדולה. בית"ר לא צריכה להיות שוב תחנת מעבר עבור שחקנים כפי שקרה במשמרת של אלי טביב וחוגג, היא צריכה לחזור להיות המועדון ששואף להגיע לתארים ואם למכור – אז רק לחו"ל. אברמוב צריך לפתוח את הכיס, להשקיע במועדון ולשמר את הסגל יחד עם חיזוק נכון בעמדות ספציפיות, וברגע שזה יקרה הקהל יביע אמון ויגמול לו על כך כלכלית, כלומר בכרטיסים ומנויים.
ב

שבת בצהריים תארח בית"ר את מ.ס. אשדוד, במשחק שאותו הגדיר אבוקסיס "כגמר גביע", משחק שיקבע האם הקבוצה תגיע לפלייאוף העליון או שלא. המשחק בשבת הוא מפתח עבור הצהובים שחורים כשניצחון יבטיח כמעט בוודאות את הכרטיס לפלייאוף העליון.
לקראת שבת, שוב נשמעות תלונות של אוהדים על שעת המשחק (15:00) ובעיקר על כך שהוא נערך בשבת, ואני חושב שהגיע הזמן להוריד את הלהבות. הכדורגל הוא של כולם. גם למשפחות עם ילדים מגיע לבוא ולראות משחקים בצהרי היום כפי שהתרגלנו לראות בשנות ה-90. אני מקווה לראות יציעים עוד יותר מלאים ממה שראינו נגד נס ציונה לפני כחודש, רק שהפעם אני מקווה שהנהלת בית"ר והמשטרה יהיו ערוכים לקלוט את אלפי האוהדים. מכאן אני קורא לקהל הבית"רי והירושלמי בעיקר לבוא בהמוניכם עם הילדים כדי לתת קרנבל ביציעים. זה הזמן להוקיר תודה לברק אברמוב. האימפריה עוד תחזור.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר