ירדן שועה, ברק ברמוב (צילומים: אורן בן חקון)
ירדן שועה, ברק ברמוב (צילומים: אורן בן חקון)

דעה | מופע הסחטנות החל

רגע אחרי שהעונה הסתיימה בצורה הכי מופלאה שיש, החלו כל מיני שחקנים עם תהיות שונות הנראות כמו נסיונות "סחיטה". אברמוב צריך לעמוד כחומה בצורה מול נסיונות אלה, אחרי הכל, לשחק בבית"ר זו פריבילגיה של כבוד

פורסם בתאריך: 15.6.23 17:40

כמה זה היה צפוי. רגע אחרי שאוסף השחקנים הבית״ריים סיימו את העונה בצורה הכי מתוקה שיש, וכמו שאף אחד מהם לא דמיין, החל מופע הסחטנות. רמיזות על עזיבות, ניסיונות להוציא עוד קצת מהלימון. דווקא למול כל השחקנים שתוהים לעצמם כל מיני תהיות, צריך ברק אברמוב לעמוד כחומה בצורה. אברמוב צריך לספר לכל הסחטנים את האמת הפשוטה: קודם כל, לחלקכם אין באמת מקום בקבוצות אחרות. שנית, וחשוב יותר, לשחק בבית״ר ירושלים זו זכות יתר, פריבילגיה של כבוד, חלום של כל שחקן.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 

אחרי שהבהרנו את הבסיס, בואו נדבר ביזנס, בואו נדבר על ירדן שועה. אין ספק ששועה יכול להיות המלפפון החם של הקיץ. אין עוררין שהמנייה בשיא. אבל ירדן שועה חייב לזכור שאת ההצלחה שלו, לאורך כל הקריירה, הוא חייב לצמד יוסי אבוקסיס את ברק אברמוב.
אז כן, שועה התבגר. ועדיין, במכבי ת״א ירדן לא יקבל את ההכלה והאהבה שהוא מקבל מהצוות המקצועי ומהקהל. ואם תגיע הצעה מחו״ל? מבחינה מקצועית, שועה יכול לככב בענק. מבחינת בגרות? לדעתי עוד עונה גדולה רק תיטיב עמו, וגם תעלה את המניה.
נמשיך עם ההתקפה ונדבר על דנילו אספרייה. הרמיזות של החלוץ הקולומביאני באינסטגרם על עזיבה אפשרית לא ריאליים, ובטח לא עושים טוב למוניטין שלו בקרב הקהל. החוזה עם אספרייה הרי חודש באופן אוטומטית, וברק אברמוב הוא לא איש שישחרר את אספרייה בחינם. טוב יעשה אספרייה אם יבקש את בקשותיו בצורה מסודרת ולא מעל דפי הסטורי.
ולסיום סיומת, עוד מילה טובה לברק אברמוב – ההצעה המשודרגת לאבישי כהן ראויה להערכה. בין אם קנדיל יחתום או לא, אבישי נתן עונה נהדרת, הוא בית״רי בנשמה והלב שלו צהוב-שחור. ההצעה המשודרגת היא אמירה: לשחק בבית״ר זו זכות גדולה, להיות בית״רי זה כבוד לחיים שלמים. מי שיכבד – יכובד. מי שלא – שיישב ביציע או יעזוב ויתחרט, כי ככה זה לרוב. בית״ר יש רק אחת.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר