ניצחון ראשון בטדי - שחקני בית"ר ירושלים (צילום: ליאת אבשלומי)
(צילום: ליאת אבשלומי)

"אנחנו חזק במרוץ האליפות – השנה אפשר לעשות את זה"

למרות השמועות על מעמדו של בן זקן בקבוצה - בבית"ר שואפים לאליפות ובונים על עוד חיזוק: "אולי יתווסף שחקן שיכול לשדרג אותנו, במידה והוא אכן יתחבר לחדר ההלבשה המלוכד שלנו"

פורסם בתאריך: 25.12.17 12:31

בצל השמועות על עתידו של מאמן הקבוצה בני בן זקן יצאה בית"ר אתמול, ראשון, לאשדוד כשהיא יודעת ששום דבר פרט לשלוש הנקודות לא יבואו בחשבון, במיוחד לאחר שהפועל חיפה ניצחה בערב שבת ופתחה פער של 5 נקודות מהקבוצה. בן זקן וחניכיו ידעו כי איבוד נקודות יביא לכך שהעונה של הקבוצה כמעט ותסתיים.

 



 

הצהובים-שחורים נראו טוב, אך נקלעו לפיגור מוקדם אך יחד עם זאת נקלעו לבעיה בחלק ההגנתי כשדוד קלטינס מתח את השריר ויצא בעקבות פציעה – דבר שגרם לכך שחן עזרא כשגם היה בספק בגלל פציעה עלה במקומו ובעצם זה שהוביל את בית"ר לשינוי במשחק כשמשחק האגף השמאלי לא היה אפקטיבי כלל כשאריק סאבו נוטה לעבור לאמצע. הקשר המצטיין סחף את שחקני בית"ר והוביל למהפך של שני שערים בסמוך לירידה למחצית. בית"ר קצת נחלשה במחצית השנייה כיאה לתקופה האחרונה, שבה היא לא מציגה מחציות שניות מרשימות בתקופתו של בן זקן, אך הגדילה את התוצאה ל-3:1 משער בכורה של ציון צמח כשעלה כמחליף במקומו של ז'אורז'יניו. בסיום המשחק נרשמה אנחת רווחה גדולה וחיוכים רבים משחקני הקבוצה שעלתה עד למשחקה של הפועל באר שבע הערב מול מכבי חיפה למקום השני בטבלה עם 30 נקודות מרחק שתי נקודות מהמובילה הפועל חיפה.

"ניצחון קשה וחשוב, היו לנו הרבה הזדמנויות לגמור את המשחק וחבל", סיפר בסיום שחקן בקבוצה ל"כל העיר" והוסיף כי "ההרגשה, אבל טובה היה חשוב להשאיר בצד את ההפסד למכבי והיה חשוב מאוד לנצח במיוחד לאחר שהפועל חיפה ניצחה ופתחה פער של 5 לכן היה חשוב להדביק את הפער".

שחקן נוסף בקבוצה ציין כי "היה לנו משחק טוב, שלטנו בכל שלבי המשחק, גם כשאשדוד הובילו עלינו, היינו עדיפים עליהם וידענו לחזור למשחק כולם הציגו משחק טוב ויכולנו לכבוש עוד כמה שערים". אותו שחקן התייחס ליומרות של הקבוצה ועל שאיפות האליפות: "אנחנו חזק במרוץ האליפות – מרגישים שהשנה אפשר לעשות את זה. למרות שהדרך עוד ארוכה במיוחד, שעוד מעט ינואר ואולי יתווסף שחקן שיכול לשדרג אותנו במידה והוא אכן יתחבר לחדר ההלבשה המלוכד שלנו".

 

שחקן אחר אומר ל"כל העיר" כי "לא היה פשוט לשחק עם כל המצב שהיה לפני והרעשים על עתידו של בני היה חשוב לנו לשים הכול מאחור ולהשיג 3 נקודות. אשדוד מאוד הקשו עלינו אך בסופו של דבר הוכחנו שאנחנו טובים יותר. היה חשוב לנו להשיג 3 נקודות כי ידענו שהצמרת יכולה לברוח לנו במיוחד עם כל התוצאות שהיו בשבת, ידענו שאסור לנו לאבד נקודות והראינו אופי".

למרות הניצחון 3:1, גם אתמול, ראשון, בסיום המשחק, בן זקן ספג קריאות 'תתפטר' מחלק מאוהדי הקבוצה ולעבר השחקנים שרו האוהדים "שחקנים ללא מאמן". "בני היה חצי רגל בחוץ ואלי אוחנה נעמד על שתי רגליו האחוריות בשביל שהוא יישאר", טען בסיום המשחק גורם במועדון והוסיף: "בני ימשיך, אני לא רואה את אוחנה ואת אלי טביב מפטרים מאמן חמישי, אין ספק שחובת ההוכחה היא על בני הוא יצטרך להשיג תוצאות טובות יותר".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר