יוסי בניון, קשר בית"ר ירושלים (צילום: אורן בן חקון)
יוסי בניון (צילום: אורן בן-חקון)

אחרי עוד משחק על הספסל: מה יוסי בניון צריך לעשות?

שחקן בקבוצה אומר הבוקר, שלישי, ל"כל העיר": "יוסי עדיין בהתלבטות, הוא לא יודע מה יהיה איתו"

פורסם בתאריך: 9.1.18 12:29

אתמול, שני, הצליחה בית"ר להעפיל אל המקום הראשון בליגת העל – 0:2 על הפועל חיפה. למרות הניצחון המתוק יוסי בניון, מגדולי השחקנים בכדורגל הישראלי, שוב נשאר על הספסל ולא עלה לשחק. האם בניון צריך להיאבק על מקומו בקבוצה או לעזוב את בית"ר לטובת קבוצה אחרת בליגת העל?


נראה שבניון, שהגיע לבית"ר בקיץ האחרון, לאחר שסיים את חוזהו במכבי תל אביב, טרם החליט כיצד לפעול וזאת לאחר שכבר תקופה ארוכה הוא לא עולה לשחק ובעיקר מסתובב עם תחושות קשות במועדון. האיש עם המספר 15 על גבו, שהפך ליקיר האוהדים, לא מקבל דקות על הדשא על אף תרומתו המקצועית.

אתמול אוהדי בית"ר קראו בשם השחקן החל מהדקה ה-60 במטרה לראות אותו עולה לשחק. רק בדקה ה-76 הוא נשלח להתחמם ולמרות זאת לא שותף בחגיגה, ומי שעלה במקומו היה דיוויד בויסן, הרכש החדש של הקבוצה שקיבל דקות בכורה. שון גולדברג, שעלה כמחליף לבלם במשחק הליגה האחרון בו ניצחה הקבוצה, עלה גם אתמול כמחליף – המהלך לא מצא חן בעיני אוהדי הקבוצה, שקראו לעבר בני בן זקן בקריאות "מאמן פחדן" והותיר את בניון על הספסל. בעקבות הספסול הנוסף של בניון, חבריו לקבוצה מבקרים את ההתנהלות מול הקשר הוותיק וחושבים כי המשך דרכו בקבוצה מוטל בספק.

"יוסי לא סגור על עצמו", אומר ל"כל העיר" הבוקר, שלישי, שחקן בקבוצה, "היתה לו הצעה של כ-300 אלף דולר מקבוצה מהודו, והוא בכל זאת רצה להישאר. הוא חושב שהוא יקבל דקות. לדעתי הוא נשאר רק בגלל הקהל כי טוב לו פה. היתה לו גם הצעה ממכבי פתח תקווה אך כרגע הוא עדיין בהתלבטות, הוא עדיין לא יודע מה יהיה איתו".

"מראים ליוסי את הדרך החוצה", טוען שחקן אחר בקבוצה, "הוא כבר כמה משחקים לא משחק, וגם אתמול זה לא היה מכובד מה שעשו לו כשהוא עלה להתחמם ולא נכנס בסוף. לא היה לנו שחקן שיחזיק בכדור וחבל".

יוסי בניון, שחקן בית"ר ירושלים (צילום: ניר קידר)

יוסי בניון (צילום: ניר קידר)

שחקן נוסף בקבוצה טוען כי הדרך של בניון מחוץ לקבוצה קרובה מתמיד. "לדעתי, יוסי בניון יעזוב ביומיים שלושה הקרובים. רואים עליו שהוא לא שבע רצון מההתנהלות מולו. אין ספק שבית"ר מראה לו את הדרך החוצה, הוא לא משתף, אבל רואים שהוא מאוכזב מכך שהוא לא משחק".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר