אייל גולן (צילום: יוסי סירוק, באדיבות האתר הרשמי של הפועל מרמורק)
אייל גולן (צילום: יוסי סירוק, באדיבות האתר הרשמי של הפועל מרמורק)

"אייל גולן חצוי, כל תוצאה טובה מבחינתו"

ניסן יחזקאל, מאמן הפועל מרמורק וחבר קרוב של הזמר והבעלים של הקבוצה, מתייחס לדילמה לקראת משחק הגביע בחמישי

פורסם בתאריך: 24.1.18 09:57

שלושה ימים לאחר המשחק נגד בני סכנין, תעלה בית"ר שוב אל כר הדשא בטדי, הפעם למשחק נגד הפועל מרמורק (חמישי, 20:50) במסגרת שמינית גמר גביע המדינה.

מרמורק, שמדורגת במקום ה-12 בליגה הלאומית, נמצאת כידוע בבעלות של הזמר אייל גולן, מהאוהדים היותר מוכרים ומפורסמים של בית"ר, שלאחר ההגרלה העלה בחשבון האינסטגרם שלו שתי תמונות – באחת עם צילום של ההגרלה וכיתוב "אז מה אני עושה????", והשנייה צילום מהאתר של בית"ר עם התייחסות למשחק שאליה הוא צירף אימוג'י של הלב נגד הבית.

"קיבלנו הגרלה נוחה", מודה אחד משחקני בית"ר ומוסיף: "אבל אין ספק שמפגש מול מרמורק של אייל גולן הוא פיקנטי מאוד".

גורם בבית"ר מוסיף כי "ההגרלה זימנה לנו מפגש מול הקבוצה של אייל גולן אבל הוא לא יהיה בארץ. אנחנו משחקים נגד מרמורק ולא נגדו והמטרה החד משמעית היא לעלות לשלב הבא. אין לנו שום רצון להיות הקבוצה הבכירה שמופתעת על ידי קבוצה מליגת המשנה. יש הרבה קבוצות שקיבלו הגרלות קשות אנחנו נצטרך לנצל את זה בהמשך בכדי להגיע עד הסוף".

אייל גולן (צילום: יוסי סירוק, באדיבות האתר הרשמי של הפועל מרמורק)

אייל גולן (צילום: יוסי סירוק, באדיבות האתר הרשמי של הפועל מרמורק)

גולן, כפי שמציין הגורם בבית"ר, לא יהיה בארץ בזמן המשחק. הוא נמצא בצילומים לעונה השלישית של סדרת הטלוויזיה גולסטאר, אך כפי שהוא ציין בחשבון האינסטגרם, לא פשוט לו עם המשחק הזה.

"ליבו של אייל חצוי", מודה ניסן יחזקאל, מאמן מרמורק וחבר קרוב מאוד של גולן. "כולם יודעים שהוא אוהד מושבע של בית"ר, אחד שחולה על הקבוצה, אבל הוא עדיין הבעלים שלנו. אני יודע שהוא חצוי, כל תוצאה מבחינתו היא טובה עם יתרון קל למרמורק".

 

 

יחזקאל ממשיך ומציין כי "אייל התאכזב מאוד שהוא לא יהיה במשחק, אבל הוא בטוח יהיה צמוד לטלוויזיה. אני מאוד מקווה שנעשה לו טוב על הלב ואם ננצח זה יהיה בשבילו".

ניסן יחזקאל (צילום: ניר קידר)

ניסן יחזקאל (צילום: ניר קידר)

יחזקאל מוסיף גם התייחסות למשחק עצמו ואומר: "אני חושב שקיבלנו את ההגרלה הכי קשה שיכולה להיות. בית"ר בטדי זה לא פשוט, בטח שהיא הקבוצה עם ההתקפה הטובה ביותר בליגת העל. למרות זאת, אנחנו ניתן את הכל וננסה לעשות הפתעה שתרעיד את המדינה. אם ננצח יזכרו אותנו להרבה שנים".

"בית"ר קבוצה חזקה מאוד", מדגיש יחזקאל, "יש לה סגל בלתי נגמר וספסל מצוין שכל אחד ממנו הייתי לוקח לכל קבוצה בליגת העל. פערי הרמות מאוד ברורים וחד משמעיים, אבל ננסה לתפוס את בית"ר ביום גרוע וביחד עם יום אדיר שלנו אולי יקרה נס".

יש לך כבר תוכנית משחק?
"אם נצליח לשמור על 0:0 עד המחצית אז זה עשוי להלחיץ אותם ואת האוהדים, ואז זה עשוי לעשות לנו עבודה יותר קלה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר