בני בן זקן (צילום: שרון בוקוב)
בני בן זקן (צילום: שרון בוקוב)

בבית וגן שוב מאשימים את בן זקן: "כמה עוד אפשר להסתמך על המזל?"

אחרי ההפסד אתמול, שני, למכבי נתניה מי ששוב סופג את הביקורת הוא המאמן בני בן זקן. גורם במועדון: "כשהאימונים לא טובים וברמה לא גבוהה זה מה שקורה"

פורסם בתאריך: 30.1.18 12:16

בבית"ר קיוו לשים את סערת עזיבת יוסי בניון בצד ולנסות להשיג 3 נקודות יקרות במאבק על האליפות, אך בפועל היתה אתמול, שני, קבוצה אחת על המגרש וזו מכבי נתניה.

למרות פתיחת משחק טובה, שכללה הכשלה של ויקי כחלון על חן עזרא בדקה הרביעית דבר שהוביל לכדור עונשין מ-11 מטרים, קלאודמיר פריירה האיש החם בשבועות האחרונים בקבוצה, בעט לא טוב בדקה החמישית, ודני עמוס לקח את הפנדל ונתן דחיפה למכבי נתניה. ערן לוי וטים הויבך פשוט ניצחו על המקהלה של סלובודן דראפיץ', ופעם אחר פעם ניצלו את חולשתה של בית"ר, שפשוט היה נראה שלא הגיעה כלל למשחק. למרות תמיכה גדולה מצד קהל אוהדי בית"ר, שבא בהמוניו, השחקנים של בני בן זקן הראו משחק חלש מאוד. יחד עם זאת, נגד הלך הרוח של כל המשחק, כשהיא בעשרה שחקנים לאחר הרחקה של חן עזרא, חזרה בית"ר לתפקד דווקא בדקה ה-89, כשיעקב בריהון פרץ, הגביה לרחבה והחלוץ החם בליגה אנתוני וארן נגח וצימק את התוצאה ל-2:1. אז נזכרו הצהובים-שחורים להתעורר וכעבור דקה ז'אורז'יניו קיבל כדור ענק מוארן, אך לא השכיל להיות חד ליד השער ופספס הזדמנות נדירה להשוות את התוצאה. בית"ר חזרה לירושלים עם הרבה נקודות למחשבה על יכולת מאכזבת וחלשה.

מי ששוב סופג את הביקורת הוא המאמן בן זקן. "כשהאימונים לא טובים וברמה לא גבוהה זה מה שקורה", מציין גורם במועדון, "אנחנו לא מאומנים. הקבוצה נראית כפי שהיא נראית כבר תקופה ארוכה. שיחקנו נגד קבוצה מאוד חזקה, ואפשר היה לראות את הפערים כשאנחנו משחקים מול קבוצה חזקה ומאומנת".

בני בן זקן (צילום: אורן בן-חקון)

בני בן זקן (צילום: אורן בן-חקון)

"אנחנו כבר למעלה מעשרה משחקים בלי טקטיקה ובלי שיטה אימונים טובה, זה בא לידי ביטוי במשחקים", אומר ל"כל העיר" גורם בקבוצה וגם מצביע על אחריותו של בן זקן. "כמה עוד אפשר להסתמך על המזל ועל היכולת של השחקנים? אתמול עשינו את נתניה טובים מאיתנו כי הם מאומנים, הם עומדים נכון על המגרש ומניעים כדור. היינו רחוקים מאוד אחד מהשני. בוריס קליימן היה ביכולת חלשה, לא יכול להיות שנספוג כאלה שערים שכל בעיטה מרחוק אנחנו נקבל שער. כבר תקופה ארוכה שאנחנו מתריעים על כך שהמשחק שלנו חלש, שאנחנו מבוססים על יכולת אישית אז מה אפשר לצפות?".

שחקן בקבוצה מדגיש ואומר: "לצערי, אנחנו קבוצה לא מאומנת. אי אפשר לבוא למשחק בלי לבוא מוכנים מבחינה טקטית. אנחנו לא עובדים מספיק על עמידה באימונים, אז איך אפשר לבוא ולדבר לפני המשחק כשההכנה מלכתחילה לא טובה? עם אלי כהן הכל היה מתנהל אחרת, אנחנו לא מספיק מאורגנים, הגיע הזמן שאלי אוחנה ייקח אחריות ויתחיל לעורר את הדברים, אם היינו קבוצה מאומנת הכל היה נראה אחרת, יש פה סגל טוב ושחקנים טובים, אך אנחנו לא עומדים טוב על המגרש".

 

לא היה ניתן להתעלם מהתקריות בין האוהדים לבין ההנהלה של הקבוצה, שנרשמו בסוף המשחק. אלי אוחנה ספג קללות מצד קהל אוהדי בית"ר, שמחו בסיום המשחק כנגד התנהלות הקבוצה על רקע עזיבתו של יוסי בניון. האוהדים תלו שלטים בגנות הבעלים אלי טביב, שנמצא במיאמי. אוחנה נאלץ לצאת מהאצטדיון דרך שער צדדי.

בשיחה עם "כל העיר" ציינו בכירים בארגון האוהדים כי הם מתכוונים להמשיך ולמחות כנגד בעלי בית"ר. כמו כן, במשחק הבית הקרוב רוב חברי הארגון מתכננים שלא להגיע למשחק הבית נגד מכבי חיפה, ורק אוהדים שיש להם מנויים יגיעו למשחק. המטרה שלהם הוא לגרום לטביב נזקים כספיים, לדבריהם, זאת לאחר שבעל הבית החליט לסגור את היציע המזרחי.

בתוך כך, יבגני ברקמן, בלמה של הפועל נצרת עילית, עלה כמועמד לחיזוק הקבוצה. השחקן חתום בנצרת עילית לעוד שנה וחצי, אך נשקלת האפשרות שהשחקן יגיע לחצי עונת השאלה תמורת למעלה מ-100 אלף שקל עבור השאלתו עד לתום העונה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר