בני בן זקן, יובל נעים (צילומים: אורן בן-חקון, ניר קידר)
בני בן זקן, יובל נעים (צילומים: אורן בן-חקון, ניר קידר)

"אסור לנו לחשוב שאפשר לזלזל באשקלון"

בבית"ר מוכנים למשחק במוצ"ש ולא שוכחים את התיקו נגד שמונה שחקנים בשנה שעברה. וארן מתח את השריר בגביע ועשוי להיעדר. גם הייסטר בספק

פורסם בתאריך: 8.2.18 12:55

אחרי השבוע המצוין שעבר על בית"ר, שבו השיגו הצהובים שני ניצחונות – נגד מכבי חיפה בליגה ומול הפועל כפר סבא במשחק הראשון של רבע גמר הגביע, שבו גם נשמר באופן מפתיע מאוד שקט תעשייתי ללא שום סערה או פרשייה, תנסה בית"ר להמשיך במומנטום גם במשחק במוצ"ש נגד הפועל אשקלון (20:30 באשקלון).

האצטדיון באשקלון, כידוע, אינו מאיר פנים לבית"ר, שבשנה שעברה לא הצליחה לנצח את אשקלון למרות שהיתה בשמונה שחקנים, ולמעשה הפעם האחרונה שבה ניצחה בית"ר באשקלון היתה בעונת 1997/98.

"הגיע הזמן לשבור את הסטטיסטיקה הזאת ולנצח באשקלון", מציין שחקן בבית"ר בשיחה עם "ספורט כל העיר". "אחרי הניצחון על חיפה חשוב לנו להמשיך את המומנטום בליגה ולהמשיך להיות דבוקים למכבי תל אביב ולהפועל באר שבע".

בני בן זקן (צילום: אורן בן-חקון)

בני בן זקן (צילום: אורן בן-חקון)

שחקן אחר בבית"ר מוסיף: "אנחנו יודעים שמצפה לנו משחק לא קל באצטדיון קשה. הרי רק בשנה שעברה לא הצלחנו לנצח את שם גם מול שמונה שחקנים, אז אנחנו ממש לא מקלים ראש. אנחנו נמצאים בתקופה טובה ובאים למשחק במומנטום חיובי ועם הרבה ביטחון. אני בטוח שאם נשחק כמו שאנחנו יודעים נחזור על הניצחון ועם הנקודות החשובות".

בבית"ר, יש לציין, מודעים לחודש העמוס והקריטי שבו הקבוצה נמצאת, כשפרט לשני המשחקים שכבר שוחקו בו עד כה – חיפה וכפר סבא – ממתינים לקבוצה עוד ארבעה משחקים – שלושה בליגה, בהם גם מפגש מסקרן מאוד נגד הפועל באר שבע באצטדיון טרנר, והגומלין ברבע גמר הגביע, ובעקבות כך צפוי הצוות המקצועי לערוך מספר שינויים בהרכב כדי לתת מנוחה לשחקני המפתח, כפי שקרה כבר במשחק נגד כפר סבא, שבו לא שותפו איתי שכטר, אופיר קריאף ואנטואן קונט.

מהמשחק עשוי להיעדר אנתוני וארן, שמתח את השריר במשחק הגביע נגד הפועל כפר סבא. גם מרסל הייסטר, שהחמיץ את שני המשחקים האחרונים בשל מתיחה, בספק, ורק באימון המסכם שיתקיים היום (שישי), יוחלט אם הוא יהיה בסגל. יצוין כי גם אם הייסטר יהיה כשיר, מי שצפוי לפתוח הוא שון גולדברג, וזאת על מנת לתת למגן הגרמני את הזמן לחזור לעצמו בהדרגה.

"אסור לנו לרגע אחד לחשוב שאפשר לזלזל באשקלון", מדגיש גורם בבית"ר ומוסיף: "למרות המצב שלהם בטבלה זו קבוצה לוחמת ואנחנו חייבים להגיע מוכנים כדי לקחת את הנקודות. שאננות ועודף ביטחון עצמי עלולים לעלות לנו ביוקר".

גורם נוסף בבית וגן מציין כי "נותרו לנו עוד חמישה משחקים עד לסיום העונה הסדירה וכל משחק הוא כמו גמר גביע. אנחנו חייבים להגיע מוכנים לכל משחק ואסור לנו לאבד נקודות כי אנחנו רוצים להמשיך להיאבק בצמרת".


באשקלון בטוחים: "לא נפסיד לבית"ר"

שחקנים באשקלון מחכים לבית"ר במוצ"ש: "אנחנו יכולים לקחת נקודות". וגם, ציון צמח פוגש את האקסית — "הוא רוצה להוכיח שהגיע לו יותר קרדיט בבית"ר"

יובל נעים (צילום: ניר קידר)

יובל נעים (צילום: ניר קידר)

"כולם באשקלון – ההנהלה, המאמן והשחקנים – מאוד לחוצים מהמצב שלנו. כולם מבינים את חשיבות המשחק נגד בית"ר ואני חושב שאנחנו לא נפסיד. אנחנו הולכים להילחם על החיים שלנו ואסור לנו לרשום הפסד נוסף", כך אומר השבוע בשיחה עם "ספורט כל העיר" אחד משחקני הפועל אשקלון, זאת לקראת המשחק נגד בית"ר מחר (מוצ"ש, 20:30, אשקלון).

אל המשחק מול בית"ר מגיעה אשקלון לאחר שביום שני היא ירדה, לראשונה העונה, מתחת לקו האדום, כך שבהחלט ניתן להבין מדוע מפלס הלחץ בקבוצה של יובל נעים עולה עוד ועוד. אל הירידה מתחת לקו האדום ניתן להוסיף את הנתון המדהים הבא – ניצחון אחד בלבד השיגה אשקלון ב-17 המשחקים האחרונים – וכך יהיה לה קשה עד בלתי אפשרי להישאר בליגה.

"יש לבית"ר שחקנים מאוד טובים", מציין שחקן אחר באשקלון ומוסיף: "בית"ר קבוצה מעולה, שהכל פשוט הולך לה במחזורים האחרונים. יש לבית"ר הרבה מזל, הם יכולים לא לשחק טוב לאורך משחק שלם, ואז להבקיע משום מקום. קשה להסביר את זה".

לא מעט אקסים של בית"ר משחקים כיום באשקלון. ישנו, כמובן, המאמן נעים שאימן את בית"ר בשנת 2011, אך מלבדו ישנם גם את דובב גבאי, שי חדד, ישראל זגורי ואת ציון צמח, המושאל הטרי מבית וגן.

"אני חושב שציון לא היה צריך לעזוב אלא להישאר בבית"ר", טוען חבר של צמח בקבוצתו החדשה ומסביר: "הוא היה צריך להיאבק על המקום שלו ולהוכיח את עצמו. במבט מבחוץ קשה להבין איך ציון, כמו גם יוסי בניון ואמיר עגייב, לא קיבלו קרדיט בבית"ר. בכל מקרה, אני בטוח שציון, בדיוק כמו זגורי וגבאי, מאוד רוצים להוכיח את עצמם. ציון בהחלט רוצה להראות לאנשים בבית"ר שהוא היה צריך לקבל שם יותר דקות וקרדיט".

כך או כך, ההיסטוריה מספרת כי 20 שנה שבית"ר לא ניצחה באשקלון, אבל במקרה הזה היא קצת משקרת שכן שלושה משחקים בלבד התקיימו בין הקבוצות בשנים הללו. ועדיין, נדמה שלבית"ר קשה מאוד לשחק באשקלון, ויעיד על כך המשחק מהעונה שעברה, שהסתיים בתיקו 1:1 למרות שלאשקלון הורחקו שלושה שחקנים.

"אני לא מאמין בסטטיסטיקות האלה", מציין גורם באשקלון ומוסיף בצחוק: "אבל בית"ר אוהבים אותנו, אז שיוותרו על הנקודות – אנחנו זקוקים להן יותר. וברצינות, המשחקים הקרובים חשובים לנו מאוד ואין לי ספק שאנחנו יכולים לקחת נקודות מבית"ר ומהפועל באר שבע".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר