קלאודמיר פריירה (צילום: ניר קידר)
קלאודמיר פריירה (צילום: ניר קידר)

לא רק וארן – בבית וגן מתמוגגים מעוד פצצה של קלאודמיר פריירה

הקשר הברזילאי של הקבוצה הבקיע את שערו השמיני העונה: "הוא בועט אדיר"

פורסם בתאריך: 11.2.18 14:29

85 דקות מורטות עצבים עברו על אוהדי בית"ר אתמול, מוצ"ש, במפגש עם הפועל אשקלון, עד שנכנס אנתוני וארן, האיש החם בקבוצה – הסקורר, וכעבור שתי דקות בלבד הקפיץ את 2,500 האוהדים לשמיים. וארן הביא שלוש נקודות יקרות מפז לירושלים. "זו הרגשה מצוינת", אמר וארן בסיום המשחק, "התפקיד שלי ומה שאני יודע לעשות זה גולים ואני עושה את זה. סבלתי מכאבים כל השבוע, באימון האחרון היו לי כאבי תופת ויצאתי, היה כיוון שלא אהיה בסגל, אך ביחד עם המאמן קיבלנו החלטה שאקח כדור ואם ארגיש יותר טוב אהיה בסגל, כנראה החלטה נכונה".

אנתוני וארן (צילום: ניר קידר)

אנתוני וארן (צילום: ניר קידר)

על הכוונה להצטרף לנבחרת ישראל אמר: "עד לפני כמה חודשים בכלל לא חשבתי על זה, ברור שזה חלום, אני יהודי עם תעודת זהות שרוצה לשחק בנבחרת, הלוואי וזה יקרה".

לצד וארן, מי שעוד גרף מחמאות הוא הקשר הברזילאי של הקבוצה, קלאודמיר פריירה, שהבקיע את שערו השמיני העונה. כולם, דרך אגב, ממצבים נייחים. "קלאודיו הבקיע שער אדיר", מפרגן גורם בכיר במועדון בשיחה עם "כל העיר", ומתייחס לנתון המטורף של הברזילאי ואומר: "הוא בועט אדיר. המאזן שלו ב-75 אחוז הצלחה, זה מטורף".

קלאודמיר פריירה (צילום: ניר קידר)

קלאודמיר פריירה (צילום: ניר קידר)

הניצחון אתמול היה מתוק במיוחד לאחר שמדובר בניצחונה הראשון של בית"ר בליגת העל על הפועל אשקלון מאז עונת 98'-97'. "זה ניצחון מאוד מאוד חשוב להמשך", אמר גורם בבית וגן, "סוף סוף עלינו למקום הראשון, ואנו מקווים להישאר שם. כנראה שאנחנו צריכים לקבל שער כדי להתעורר".

אריק סאבו חתם את התוצאה עם שער בפנדל והוציא את הצהובים שחורים לחגיגות. "היתה התלבטות במשך דקות ארוכות את מי להוציא – את איתי שכטר או את חן עזרא", מספר גורם בצוות המקצועי של הקבוצה, "בסוף הוצאנו את עזרא, וזה מה שיצא. חילוף פשוט מנצח. אנתוני סקורר אמיתי".

 

 

הלאה. עתידו של הקפטן איתי שכטר בבית"ר עדיין לוט בערפל. "לדעתי, איתי לא יישאר", טוען גורם בבית וגן בשיחה עם "כל העיר", "הוא רוצה חוזה לשתי עונות, אבל עם שכר יותר גבוה. בית"ר מוכנה לתת לו חוזה רק לעונה אחת. חבל. שכטר זה שחקן שאסור לנו לוותר עליו, הוא הביא בישולים גדולים".

איתי שכטר (צילום: אורן בן-חקון)

איתי שכטר (צילום: אורן בן-חקון)

מנגד גורם אחר בבית וגן טוען: "אני חושב ששכטר יישאר. זה תהליך של משא ומתן, אני מאמין שבסופו של דבר שני הצדדים יגיעו לעמק השווה ואיתי יישאר. הוא בורג מאוד משמעותי בקבוצה".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר