בית"ר חגיגה (צילום: ניר קידר)
בית"ר חגיגה (צילום: ניר קידר)

משחק העונה בפתח: בית"ר בטירוף לקראת באר שבע

אחרי הניצחון 0:2 על בני יהודה בבית"ר מכוונים לטפס למקום הראשון במפגש מול באר שבע בראשון הקרוב. בני בן זקן: "נתכונן ונגיע מרוכזים ומוכנים, זה בטוח"

פורסם בתאריך: 20.2.18 12:28

בבית"ר מאוד מרוצים בעקבות הניצחון 0:2 על בני יהודה אתמול, שני, באצטדיון טדי, שהיה שומם מקהל (הבקיעו: קלאודמיר פריירה ויאקוב סילבסטר). חיוכים ושמחה נרשמו באצטדיון בעקבות ההעפלה למקום השני בטבלה – אלי אוחנה, אלי טביב וראש העיר ניר ברקת היו נראו שבעי רצון. "יש חשיבות עליונה לתוצאה", אמר בסיום המשחק המאמן בני בן זקן, "בתנאים האלה מאוד חשוב להישאר עם שלוש הנקודות כאן בבית. מאוד מרוצים, גם מהתפתחות המשחק, שמרנו על שער נקי, כבשנו שני גולים. אנחנו קבוצה שמבקיעה, זה עובד לטובתינו. מאמץ קבוצתי".

בית"ר ירושלים בני יהודה (צילום: ניר קידר)

אצטדיון טדי, אתמול (צילום: ניר קידר)

הניצחון על בני יהודה שולח את הקבוצה למשחק עונה חשוב ביותר ביום ראשון הקרוב, 25.2, מול הפועל באר שבע, והמומנטום? נראה מעולה.

בראשון תצא בית"ר למשחק עונה מול הפועל באר שבע ותסיים את שני המחזורים האחרונים שלה מול קבוצות נוחות – הפועל עכו ורעננה .במועדון ציינו כי "עד סוף העונה יש לנו שלושה משחקים קשים מאוד, אנחנו צריכים לתת את הכל עד הסוף, דווקא נגד הקבוצות הקטנות יהיה לנו הרבה יותר קשה".

בית"ר ירושלים בני יהודה (צילום: ניר קידר)

קלאודמיר פריירה, אתמול בטדי (צילום: ניר קידר)

"נתכונן ונגיע מרוכזים ומוכנים, זה בטוח", ציין בן זקן, "הגעתי לבית"ר באמונה שהוא מועדון, שראוי להיות בצמרת. אנחנו את הדרך שלנו עושים באמונה ובביטחון שאפשר לעשות את זה ולממש 100 אחוז מהפוטנציאל, זאת המטרה ועם זה אנחנו הולכים".

בני בן זקן במשחק של בית,ר נגד בני יהודה (צילום: ניר קידר)

בני מרוצה (צילום: ניר קידר)

אחד השחקנים בקבוצה תיאר אתמול עם סיום המשחק: "היה מאוד קשה לשחק בלי קהל, אין אנרגיות, אין את הטירוף", והוסיף: "יהיה עוד יותר קשה לקראת באר שבע, היה חשוב מאוד להשיג את שלוש הנקודות".

גורם אחר במועדון אומר: "מצפה לנו משחק עונה מול באר שבע ביום ראשון, גם תיקו יהיה טוב עבורינו".

יחד עם זאת המשחק אתמול לא התעלה לרמה גבוהה כשבמחצית הראשונה נרשם עימות בין איתי שכטר לאמיליו זובאס, שוערה של בני יהודה, שהוביל לכך ששני השחקנים ספגו כרטיס צהוב. עבור החלוץ הירושלמי מדובר בצהוב חמישי והוא צפוי להיעדר ממשחק הגביע מול הפועל כפר סבא ברביעי הבא, 28.2, בטדי.

"העימות עם זובאס היה בשביל לנסות להעיר את המשחק", סיפר שכטר לחבריו, "לא נגעתי בשוער. ניסיתי לגרום ללהט, להכניס לטירוף, כדי שנהיה במשחק".

 

 

בתוך כך, הבעלים אלי טביב נחת בישראל וצפוי לדון עם מספר שחקנים, שמסיימים חוזה ביניהם איתי שכטר ובוריס קליימן.

היה יכול להשאיר אותם? אלי טביב (צילום: שרון בוקוב)

אלי טביב (צילום: שרון בוקוב)

"מישהו מהם יצטרך להתפשר, אין לנו ספק", טענו גורמים בסביבת הבעלים, "איתי מאוד מוערך אצל טביב הוא שחקן מאוד חשוב, אך מישהו מהם יצטרך לעשות ויתור. או אלי או איתי".

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר