בית''ר חגיגה (צילום: ניר קידר)
בית''ר חגיגה (צילום: ניר קידר)

"בהחלט אפשר לנצח בבאר שבע"

דריכות שיא בבית"ר לקראת משחק העונה נגד הפועל באר שבע ביום ראשון: "יכולים להיות הראשונים שמנחילים לבאר שבע הפסד ליגה בטרנר"

פורסם בתאריך: 22.2.18 14:56

משחק עונה, קרב על המקום הראשון, מלחמת עולם. ההגדרה לא באמת משנה – הדבר החשוב מבחינת בית"ר הוא לחזור עם שלוש נקודות מהמשחק נגד הפועל באר שבע ביום ראשון הקרוב (21:00 באצטדיון טרנר).

"זה חד משמעי משחק עונה. משחק שיכול להרים אותנו למעלה", מדגיש שחקן בבית"ר בשיחה עם "ספורט כל העיר" ומוסיף: "אנחנו מתכוננים לקרב קשה, אנחנו גם יודעים שלא ניצחנו בבאר שבע הרבה זמן, אבל הגיע הזמן שנעשה זאת. אנחנו באים לנצח ורוצים להיות הראשונים שמנחילים לבאר שבע הפסד ליגה בטרנר".

כפי שמציין אותו שחקן, זמן רב עבר מאז רשמה בית"ר ניצחון ליגה בבירת הנגב. שש וחצי שנים. זה קרה ב-30.8.2011, אז עמית בן שושן העניק לבית"ר ניצחון באצטדיון וסרמיל המיתולוגי. מאז נערכו בבירת הנגב 9 משחקים בין הקבוצות. המאזן – שבעה הפסדים ושתי תוצאות תיקו.

הסטטיסטיקה הפכה להיות קשה עוד יותר עבור בית"ר (ולמען האמת עבור הליגה כולה) מאז הוקם אצטדיון טרנר לפני שנתיים וחצי. ארבעה הפסדים רשמה בית"ר במשחקים נגד באר שבע, שבהם היא כבשה שער בודד. בית"ר, כאמור, לא לבד. המאזן של הפועל באר שבע באצטדיון טרנר עומד על 32 ניצחונות, 10 תוצאות תיקו ו-0 הפסדים – 85 אחוזי הצלחה מדהימים ובלתי נתפסים. וזה, אם תהיתם, נותן דרייב ומוטיבציה גדולה מאוד לשחקנים בצהוב-שחור.

בית''ר חגיגה (צילום: ניר קידר)

בית"ר חגיגה (צילום: ניר קידר)

"אנחנו יכולים לעשות את זה", טוען בנחרצות שחקן בבית"ר, "אנחנו יכולים להיות הראשונים שמנחילים לבאר שבע הפסד ליגה בטרנר. זה משחק עונה, תהיה אווירה טובה והגיע הזמן שננצח אותם ואנחנו הולכים לעשות את זה".

"זה משחק עונה ובכך אין בכלל ספק", אומר שחקן אחר בבית"ר ומוסיף: "אנחנו באים במומנטום מעולה לאחר הניצחון על בני יהודה, ולמרות שאף פעם לא קל לשחק בבאר שבע, במיוחד בטרנר, אנחנו נעשה הכל כדי לחזור לירושלים מחויכים ועם שלוש נקודות נוספות בקופה".

ניצחון, כאמור, יעלה את בית"ר למקום הראשון בטבלה, ואם לוקחים בחשבון את המשחקים הקלים על הנייר שממתינים לקבוצה עד לסיום הליגה הסדירה (הפועל רעננה והפועל עכו), הרי שניצחון בטרנר ייתן לבית"ר גם את יתרון הביתיות במשחקי הפלייאוף העליון, כשמשחקי הסיבוב השני נגד הפועל באר שבע ומכבי תל אביב יתקיימו בטדי.

 

בית''ר חגיגה (צילום: ליאת אבשלומי)

בית"ר חגיגה (צילום: ליאת אבשלומי)

"אם ננצח זו תהיה הצהרת כוונות של ממש, שאנחנו הולכים עד הסוף העונה", מציין שחקן נוסף בבית"ר ומדגיש: "ואז יהיה אפשר גם לדבר על אליפות. באר שבע נחלשה השנה, אפשר לראות את זה ביכולת ובתוצאות, כך שבהחלט אפשר לעשות את זה".

במקביל להכנות ולדריכות לקראת המשחק בבאר שבע, בבית"ר גם לוטשים עיניים למשחק אחר שיתקיים במסגרת המחזור ה-22 – המשחק שבין מכבי תל אביב להפועל חיפה במוצ"ש. בבית וגן, כמעט מיותר לציין, היו שמחים לתיקו במשחק הזה, מה שייתן הרבה אוויר ויפתח פער ממכבי תל אביב במקרה של ניצחון בבאר שבע.

"נשמח מאוד לתיקו במשחק בין מכבי להפועל חיפה", מציין גורם בבית"ר ומוסיף: "ככה גם תוצאת תיקו בבאר שבע תהיה מעולה מבחינתנו, כי באר שבע לא תברח ואנחנו נישאר במקום השני".

בית''ר חגיגה (צילום: ליאת אבשלומי)

בית"ר חגיגה (צילום: ליאת אבשלומי)

הטירוף בבית"ר הוא לא רק מנת חלקם של השחקנים. גם אוהדי הקבוצה, שנאלצו לראות את המשחק נגד בני יהודה רק בטלוויזיה, ממתינים בציפייה למשחק העונה וישנה בהלת כרטיסים עצומה.

מעבר לכך, גם בקרב השחקנים עצמם ישנו טירוף סביב הכרטיסים, כשכמעט כל שחקני הקבוצה מנסים להשיג עוד ועוד הזמנות כדי להבטיח את מקומם של יקיריהם וקרוביהם ביציע.

"יש בהחלט טירוף סביב נושא הכרטיסים", מודה שחקן בבית"ר ומוסיף: "כולם בקבוצה מבקשים כרטיסים נוספים, עוברים שחקן שחקן ובודקים מי יכול לתת את ההזמנה שלו. גם האוהדים בטירוף סביב הכרטיסים, אנחנו שומעים שעוד ועוד אוהדים מנסים להגיע, ומעבר לכך שזה מחמם את הלב, זה גם נותן עוד מוטיבציה. הולך להיות משחק הצגה".

גורם אחר שממתין בציפייה גדולה למשחק הוא הבעלים אלי טביב, כשגורמים בסביבתו מספרים השבוע ל"ספורט כל העיר" כי "אלי מרגיש שאם אנחנו מנצחים את באר שבע בטרנר זו תהיה הצהרת כוונות הכי חזקה שיש, ואז המטרה תהיה חד משמעית אליפות. עד עכשיו המטרה היתה להסתכל למעלה כמה שיותר, ניצחון בטרנר יעלה את הרף".

גורם אחר המקורב לטביב מוסיף כי "אלי מאמין שנגד הפועל באר שבע יהיה קל יותר לשחק, כי הם משחקים פתוח והתקפי. לבית"ר קשה לשחק נגד קבוצות שמסתגרות ונגד באר שבע תהיה הזדמנות להביא לידי ביטוי את הכישרון ההתקפי שיש לנו. אנחנו טובים יותר מול קבוצות שמשחקות פתוח, כי אז היכולת האישית של שחקנים כמו איתי שכטר, חן עזרא ואנתוני וארן באה יותר לידי ביטוי. ועדיין, יהיה קשה מאוד לנצח בטרנר, ואני חושב שתוצאת תיקו תהיה טובה מאוד עבורנו".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר