טל כחילה, מיקי סירושטיין (צילומים: ניר קידר, אורן בן-חקון)
טל כחילה, מיקי סירושטיין (צילומים: ניר קידר, אורן בן-חקון)

"לטל ולמיקי אין אגו, והם לוחמים"

בבית"ר מפרגנים לבלמים כחילה וסירושטיין: "ספגנו רק 11 שערים בסיבוב השני. העבודה שהם עושים מדברת בעד עצמה"

פורסם בתאריך: 15.3.18 15:02

העונה המצוינת של בית"ר נמשכה גם ביום ראשון האחרון, כשההתקפה של הקבוצה זוכה, ובצדק, למחמאות רבות, כשהנתונים מדברים בעד עצמם. 60 שערים כבשה בית"ר ב-26 משחקים, הכי הרבה בליגה בהפרש אדיר.

אבל עם כל הכבוד להתקפה היוצאת מן הכלל, גם ההגנה של בית"ר עושה עבודה לא רעה בכלל בתקופה האחרונה. אמנם הקבוצה ספגה עד כה 30 שערים ב-26 משחקים, שזה לא מעט, אבל בסיבוב השני ספגה הקבוצה 11 שערי חובה בלבד, וזה כבר נתון שיותר מסתדר עם קבוצה שנאבקת על האליפות.

את השינוי הגדול הזה מייחסים בבית וגן לשניים – טל כחילה ומיקי סירושטיין, שמאז שהוחלט כי הם השניים שיובילו את הגנת הקבוצה, נרשם שיפור משמעותי הן במספרים והן ביציבות ההגנתית.

"אפשר להגיד שטל ומיקי עזרו לנו להביא שלוש נקודות יקרות במשחק נגד רעננה", מחמיא שחקן בקבוצה בשיחה עם "ספורט כל העיר", ומוסיף: "זה משחק רביעי רצוף שאנחנו שומרים על רשת נקייה בכל המסגרות. זה חשוב מאוד ונותן הרבה ביטחון. טל ומיקי עושים יופי של עבודה".

טל כחילה (צילום: ניר קידר)

טל כחילה (צילום: ניר קידר)

שחקן נוסף בקבוצה מתייחס לתיאום שיש בין השניים, ואומר: "יש תיאום מעולה בין מיקי לטל, ואפשר לראות את זה במגרש. כיף לדעת שספגנו רק 11 שערים בסיבוב השני, אני חושב שהעבודה שהם עושים מדברת בעד עצמה".

"השילוב ביניהם הולך טוב ביחד", טוען גורם נוסף בבית וגן. "זה סוג של שחקנים טכניים, אבל לא יותר מדי. אין להם אגו, והם נלחמים בכל מצב, כמו ביום ראשון כשבדקה ה-94 הם פשוט 'התאבדו' על כל כדור כדי לשמור על התוצאה. צריך לזכור שבכל הסיבוב הראשון לא שמרנו בתדירות כזו על שער נקי, זה תמיד כיף וצריך כמובן לתת להם קרדיט. הם נותנים מלחמה וזה מה שבית"ר צריכה – אנשים שלא מפחדים להיפצע".

 

מיקי סירושטיין (צילום: אורן בן-חקון)

מיקי סירושטיין (צילום: אורן בן-חקון)

"שמתי לב שהשתפרנו מבחינת המספרים בחלק ההגנתי ושספגנו רק 11 שערים בסיבוב הזה", מוסיף עוד שחקן בבית"ר בשיחה עם "ספורט כל העיר", ומציין: "השתפרנו בחלק הזה, וזה יפה מאוד. אני מקווה שזה יימשך. צריך באמת לפרגן לכל החלק ההגנתי, ובמיוחד לטל ולמיקי. גם שון גולדברג עשה עבודה נהדרת ועופר ורטה היה טוב כששיחק".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מדהים והזוי

    כמה עתבות על ביתר על נורדיה וכל כך מעט על קטמון. זה למה אני מוחק את האתר ואת העיתון ההזוי הזה

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר