אנתוני וארן (צילום ניר קידר)
(צילום: ניר קידר)

כדורגלן הפועל ירושלים לשעבר – אחד המשתתפים בסרטון המין עם וארן: "זה כאב כשהמשפחה והחברה שלי ראו אותי; אני רגל וחצי מתחת לחופה"

פרשת סרטון המין: אחד מארבעת השחקנים שמופיעים בסרטון המבזה מוסיף ואומר ל"כל העיר": "מי שהפיץ את הסרטון, עוד יטופל משפטית; אנחנו לא חוששים מחקירת המשטרה, אנחנו מחכים שיקראו לנו כדי שנציג את ההוכחות שיש לנו"

פורסם בתאריך: 20.3.18 17:32

"הסרטון שהופץ נראה לא טוב, אין בכלל ספק, אבל אי אפשר לשפוט מסרטון של חצי דקה מה באמת קרה. יש לנו הוכחות לכך שהכל היה בהסכמה, ולא רק שאנחנו לא חוששים מחקירת המשטרה, אנחנו מחכים שיקראו לנו כדי שנציג את ההוכחות שיש לנו". על המונולוג הזה אחראי שחקן הפועל לשעבר, אחד מארבעת השחקנים שמצולמים בסרטון המין, שנחשף בשבוע שעבר והסעיר את המדינה.

שלושת השחקנים שמצולמים בסרטון, פרט לכוכב בית"ר ירושלים אנתוני וארן, הם בר מזרחי, בן 24, שמשחק כיום בהפועל מחנה יהודה מליגה א' דרום; רותם בוסקילה, בן 24, שמשחק כיום במכבי קרית מלאכי מליגה ב'; ומישל רוס, בן 27, שמשחק כיום בבית"ר נורדיה מליגה א' דרום. הארבעה, יש לציין, שיחקו יחד בהפועל ירושלים לעונת 2015/16, התקופה שבה ככל הנראה צולם הסרטון.

כידוע, בסרטון המין המשפיל והמבזה נראים באופן ברור ארבעת השחקנים – וארן, רוס, מזרחי ובוסקילה, ששיחקו ביחד בהפועל ירושלים, מבצעים לכאורה מעשים מיניים באישה עירומה לחלוטין, כשהיא שוכבת על בטנה, עוד נראים השחקנים שרים וצוחקים. לפי הסרטון קשה לדעת האם המעשים נעשו בהסכמה והאם האישה בהכרה. כידוע, בעקבות הסרטון ובעקבות ההד התקשורתי ותלונה שהוגשה במשטרה על ידי חברת הכנסת מרב מיכאלי, פתחה המשטרה בחקירה. התיק מתנהל במחוז מרכז של המשטרה.

"זה כאב שהמשפחה ושהחברה שלי ראו אותי בסרטון הזה", ממשיך אותו שחקן בשיחה עם "כל העיר". זה סיפור לא פשוט בכלל. קיבלנו את זה נורא קשה כי יש את החברים, והמשפחה הרחוקה והמשפחה של החברה. אני רגל וחצי מתחת לחופה והסיטואציה מבישה ולא נעימה בכלל, אף אחד מאיתנו לא רגיל לדברים כאלה ולא היינו קשורים בעבר לעניינים כאלה ולחקירות משטרה. אבל אני אומר שוב ובלב שלם, אנחנו לא חוששים. אנחנו יודעים מה היה שם ובעזרת השם נעבור את התקופה הזו".

הוגשה נגדכם, כאמור, תלונה במשטרה ויש טענות על כך שאנסתם את הבחורה?
"כל מי שמשתמש במילה הזאת – אונס – ישלם על זה משפטית. עניין של כמה ימים עד שיבינו הכל. בינתיים המשטרה לא קראה לנו, ברגע שיקראו לנו לחקירה, נראה את כל מה שיש לנו. כשזה יסתיים נטפל משפטית בכל מי שדיבר עלינו. אני אומר שוב, אני לא חושש מהחקירה כי הכל היה בהסכמה, הבחורה היתה בהכרה מלאה וכל העליהום שעשו עלינו לא מוצדק. זה לא נראה טוב, אין בכלל ספק, אבל מפה ועד להגיד עלינו אנסים? זה כבר חוצה את כל הגבולות. ולכן זה בסדר מבחינתי שהמשטרה החליטה לחקור. הם יידעו בסוף הכי טוב והאמת תצא לאור. אחר כך נראה מה יהיה לכל מי שתקף אותנו להגיד?".

אותו שחקן ממשיך וטוען כי "אנחנו לא יודעים מי הפיץ את הסרטון, אך מי שעשה את זה ישלם על זה משפטית. אין לי ספק שיגיעו אליו ושהעניין יטופל".

מאיפה אתם מכירים את הבחורה שמופיעה בסרטון?
"אחד מאיתנו מכיר אותה כבר מספר שנים, הם היו בקשר טוב והיא לא זרה. זאת מישהי שאנחנו מכירים, אבל אנחנו לא בקשר איתה כיום, בכל זאת עברו שלוש שנים. היא חגגה באותו יום יום הולדת במועדון, ואנחנו עשינו ערב חברים ויצאנו לבלות. יש התכתבות איתה מלפני המועדון ובאחד המסרונים רואים שמישהו קבע איתה ושהכל בהסכמה".

איפה היה המפגש? בבית שלה?
"לא. היא לא הזמינה. זה היה אצל אחד מהחברים".

אם יש לכם את ההוכחות, למה אתם לא ניגשים מיוזמתכם למשטרה?
"זה בא לכולנו בבום. בהתחלה לא חשבנו שזה יתפתח למצב הזה. בהתחלה לא ידענו מה קורה סביבנו ובגלל זה גם לקח כמה ימים עד שהתחלנו לדבר. בכל מקרה, כרגע אנחנו ממתינים למשטרה, שהם יקראו לנו נגיע ונראה הכל. אחרי שהכל יתבהר אנחנו נתאחד ונפיל את כל מי שהוציא דיבה עלינו. אונס קבוצתי? זו הגזמה פראית ואנשים אולי מבינים את המשמעות שיש לאמירה כזאת".

 

 

דיברתם עם הבחורה? ניסתם לשכנע אותה שתלך למשטרה ותסביר מה קרה?
"אני לא דיברתי איתה ואני בכלל לא בטוח שמישהו נמצא איתה בקשר, כי שוב, עברו שלוש שנים מאז".

אתה לא חושש שהיא תחליט להתלונן?
"על מה יש לה להתלונן? למה שהיא תתלונן על משהו שהיא הסכימה? הכל היה בהסכמה ויש הוכחות".

בטח יצא לך לדבר עם השחקנים האחרים, מה אתה שומע מהם?
"בוודאי שדיברנו. לא הבנו מאיפה זה בא הסיפור הזה. עברו שלוש שנים מאז וגם אנחנו לא בקשר הכי רציף".

השחקן הבכיר מתוך הארבעה הוא, כאמור, אנתוני וארן, חלוץ בית"ר שמפגין העונה יכולת גבוהה מאוד על כר הדשא. אותו שחקן מתייחס בשיחה עם "כל העיר" למה שעובר על וארן, שנמצא בלב הסערה כשכל הכותרות מופנות ומדברות עליו.

"כל מי שמכיר את אנתוני יודע שהוא בנאדם זהב", מדגיש אותו שחקן ומוסיף: "הוא ילד טוב וכל מי ששיחק ומשחק איתו יכול להעיד על כך. עכשיו, בגלל סרטון של חצי דקה הרגו וגמרו אותו. כמובן שגם אנחנו, השחקנים האחרים, יוצאים לא טוב, אבל כל האש היא עליו כי הוא משחק בבית"ר".

אתה חושב שהוא בכותרות רק בגלל שהוא משחק בבית"ר?
"אין לי ספק. הרי כבר היו סיפורים כאלה בעבר. יש עובדה פשוטה – שלוש שנים שאין לנו את הדבר הזה בפלאפונים, אז איך זה שדווקא עכשיו, אחרי שלוש שנים כשאנתוני בבית"ר, זה פתאום מתפרסם?".

דיברת איתו?
"לא. לא רציתי להעיק עליו. אני יכול להבין מה הוא עובר והחלטתי לא להכביד עליו. ממה שאני יודע גם האחרים לא דיברו איתו יותר מדי. אני בטוח שהוא חושב שמישהו רצה לפגוע בו בעקבות ההצלחה שלו, וכל עוד לא יודעים מי הפיץ את הסרטון הוא בוודאי לא סומך על אף אחד, כמו שאני לא סומך על אחד".

תגובות

6 תגובות
6 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ברור שלא דיברתם ביניכם, הוראה של עורכי הדין ששכרתם.
    מי שלא אשם לא רץ להתחמש בעורכי דין וזורק לאוויר איומים על תביעות.
    ורגל וחצי מתחת לחופה?! התכוונת בדרך לחופה, מתחת… קצת בעייתי להתחתן אם אתה רגל וחצי מתחת לחופה…

  2. אישציבור

    זאת בדיוק הבעיה שגברים חושבים שהם יכולים להיות נורמטיביים לחלוטין ולעשות מעשי בזיון כאלו בלי לחשוב אם זה בסדר? גם כשהבחורה מסכימה. זה לא נורמלי.

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    "זה סיפור לא פשוט בכלל. קיבלנו את זה נורא קשה" הלו, ואיך היא קיבלה את זה? קלי קלות, לא..?

  4. אדום

    מה הקשר להפועל? אתם ממש שונאי הפועל וקטמון. כותרת גועלית

  5. לא הגיוני

    רק לא הבנתי למה יש תמונה של וראן בכתבה על שחקן אחר…!
    קשה למצוא תמונה של בר מזרחי/ מישל רוס/ רותם בוסקילה??????

  6. אדום

    אתם 9חדנים עלובים שלא מפרסמים ביקורת על העיתון העלו שלכם אבל לא מתביישים םצת6ח ביקורת על כולם. כל הייר עלובי נפש עיתונות חופשית עאלק

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר