אנטואן קונט, איתי שכטר (צילומים: ניר קידר, אורן בן-חקון)
אנטואן קונט, איתי שכטר (צילומים: ניר קידר, אורן בן-חקון)

"שכטר, וסירושטיין יהיו כשירים לגביע"

בית"ר מנסים להישאר אופטימיים לקראת חצי גמר הגביע בעוד תשעה ימים למרות מכת הפציעות. קונט וקלטינס בספק

פורסם בתאריך: 22.3.18 13:06

תשעה ימים בלבד נותרו לבית"ר לפני חצי גמר הגביע נגד הפועל קרית שמונה ביום ראשון הבא (1.4, 20:50 באצטדיון סמי עופר). המשחק הזה יתחיל עבור הקבוצה את אחד השבועות הגורליים עבור המשך העונה, כששלושה ימים לאחר מכן היא תפגוש את הפועל באר שבע (רביעי, 4.4, 19:30, אצטדיון טרנר) במשחק עונה לכל דבר ועניין.

שני ניצחונות במשחקים הללו, והדרך של בית"ר אל הדאבל תראה סלולה וממשית, אבל בבית וגן מודאגים מאוד ממכת הפציעות שנחתה על הקבוצה דווקא עכשיו, כשרשימת הפצועים הארוכה כוללת את איתי שכטר, דוד קלטינס, מרסל הייסטר, ז'אורז'יניו, מיקי סירושטיין ואנטואן קונט.

"הפגרה בהחלט באה לנו בטוב", מדגיש גורם בקבוצה בשיחה עם "ספורט כל העיר" ומוסיף: "באופן כללי זה תמיד טוב לנוח, במיוחד אחרי רצף המשחקים שהיו לנו בתקופה האחרונה".

אנטואן קונט (צילום: אורן בן-חקון)

אנטואן קונט (צילום: אורן בן-חקון)

אותו גורם בבית וגן מוסיף ומתייחס לשיבוצי המשחקים הקרובים של בית"ר וטוען כי "זה הזוי מאוד. אני לא יודע מי קבע את המשחקים. יש לנו שבוע מטורף – חצי גמר גביע ביום ראשון, ושלושה ימים אחר כך את הפועל באר שבע בטרנר. זה מאוד לא נוח ואני מקווה שזה לא יפגע בנו. נשים את הדגש על הגביע, כי בליגה אפשר יהיה לתקן ובגביע לא. הכי חשוב זה לעבור את קרית שמונה, אחר כך נתכונן ונתרכז בהפועל באר שבע".

כאמור, הנושא המעיק ביותר על אנשי בית"ר הוא ריבוי הפציעות, כשלא מעט שחקני הרכב נמצאים בספק למשחק. בבית"ר מאמינים כי הקפטן שכטר, שסובל ממתיחה בשריר הירך האחורי, יהיה כשיר וזאת בשל המנוחה שקיבל בימים האחרונים.

מנגד, מי שנמצא בספק גדול למשחק הוא קונט. המגן הצרפתי, סובב, כידוע, את הברך במשחק מול נתניה והוחלף. השבוע עבר קונט צילומים ובדיקות, שבהם לא נמצא חריג. מבית"ר נמסר כי השחקן ינוח בימים הקרובים, תוך שהם מציינים כי מוקדם עדיין לדעת האם הוא יהיה כשיר לחצי גמר הגביע.

כאב ראש לא קטן יש לצוות המקצועי בנוגע לסירושטיין, שסובל מפציעה באזור המעיים וסובל מכאבים. במהלך השבוע ובזה שיבוא יטופל הבלם על ידי רופא הקבוצה ד"ר אמירם מויאל, במטרה להכשירו.

 

 

מי שבוודאות ייעדרו מהמשחק הם מרסל הייסטר, שנפצע בברך במשחק התיקו לפני כשלושה שבועות מול הפועל באר שבע ועשוי לשוב רק בעוד כשבועיים וחצי לסגל, וז'ראורז'יניו שממשיך לסבול מכאבים בברך.

איתי שכטר (צילום: ניר קידר)

איתי שכטר (צילום: ניר קידר)

"שכטר, וסירושטיין יהיו כשירים לגביע", טוען גורם בבית"ר ומוסיף: "פגרת הנבחרת באה לנו בזמן ויש לנו זמן להכין אותם למשחק הגביע. לגבי קלטינס יש ספק אם הוא יהיה כשיר. רק בעוד מספר ימים נוכל להעריך מה מצבו".

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר