איתי שכטר (צילום: אורן בן-חקון)
איתי שכטר, קפטן בית"ר ירושלים (צילום: אורן בן-חקון)

גורם בבית"ר: "שכטר יהיה בסגל, אך לא יפתח"

בבית"ר שוברים את הראש לקראת חצי הגמר נגד קרית שמונה ביום ראשון. החלוץ צפוי להשתלב במחצית השנייה. סירושטיין בספק, קונט וקלטינס מחוץ לסגל

פורסם בתאריך: 29.3.18 10:16

שבוע גורלי ממתין לבית"ר. זה יתחיל ביום ראשון, אז תשחק בית"ר ירושלים נגד הפועל קרית שמונה (20:50 באצטדיון סמי עופר) בחצי גמר גביע המדינה, ויימשך שלושה ימים לאחר מכן, עם משחק עונה נגד הפועל באר שבע (רביעי, 19:30 בטרנר) בליגה, כשניצחון יעלה את בית"ר ירושלים למקום הראשון בטבלה.

הבעיה היא שבבית וגן מגיעים לשבוע הזה עם סגל פצוע וחסר. מרסל הייסטר ייעדר משני המשחקים, כנראה גם דוד קלטינס. אנטואן קונט יחמיץ את משחק הגביע ביום ראשון, כשבבית"ר מנסים להכשירו לקראת משחק הליגה נגד הפועל באר שבע שלושה ימים לאחר מכן, אך בקבוצה בכלל לא אופטימים.

"אנחנו נמצאים יומיים לפני המשחק ועדיין לא יודעים מה יהיה ההרכב ואפילו לא מה יהיה המערך, כי הוא עשוי להשתנות בהתאם לכשירות של חלק מהשחקנים", משתף בשיחה עם "ספורט כל העיר" גורם בבית"ר.

גורם אחר בבית"ר מציין כי "אנחנו לא רגועים בכלל. קרית שמונה מגיעה למשחק בסגל מלא, ואצלנו המצב מאוד בעייתי. בחיים לא הייתי בסיטואציה של משחק עם כל כך הרבה פצועים כמו שיש לנו כעת. זה מאוד מקשה על ההכנה".

כשאותם גורמים מציינים את מכת הפציעות, הם מתייחסים לחפ"ק הרפואי שנפתח בבית וגן. פרט להייסטר, קלטינס וקונט, יש לצרף לרשימה גם את מיקי סירושטיין שסוחב פציעה בשרירי הבטן ואת איתי שכטר, שמתח את שריר הירך האחורי. שכטר צפוי להיכלל בסגל אך לא לפתוח בהרכב, כשסירושטיין, כך אומרים בבית וגן, בספק.

כאמור, לצוות המקצועי בראשות בני בן זקן, יש כאב ראש גדול מאוד לקראת המשחק. "אנחנו עדיין לא יודעים באיזה מערך נעלה", מציין גורם בבית"ר ומסביר: "מיקי סירושטיין בספק למשחק וזה עשוי להשפיע על הכל. הוא עוד לא התאמן השבוע עם הקבוצה אלא עם מאמן הכושר שלומי ודררו. אנחנו מקווים שהוא יהיה כשיר ושבשני האימונים שעוד נותרו לנו – בשישי ובמוצ"ש – הוא כבר יתאמן מלא, אחרת נהיה בבעיה. אם מיקי סירושטיין לא יהיה כשיר, נצטרך לשנות את המערך. אופיר קריאף עשוי לפתוח כבלם, ואז נצטרך לראות את מי שמים באמצע. לא פשוט. המצב של שכטר יותר טוב, אבל הוא יתחיל את המשחק על הספסל וישולב רק ל-30-20 דקות בהתאם לצורך".

"צפוי לנו משחק קשה מאוד נגד קרית שמונה אבל אני מאמין ומקווה שנתעלה וננצח", מציין גורם אחר בבית"ר. "הפציעות מאוד מקשות עלינו ונקווה שזה לא ישפיע על היכולת. נקווה שסירושטיין יוכל לשחק אבל אין לדעת. לגבי שכטר, הוא יהיה בסגל אך ישולב במחצית השנייה בהתאם לאיך שהמשחק יתפתח".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר