אריק סאבו, דן איינבינדר וטוני וואקמה במשחק הקודם בין בית"ר ירושלים להפועל באר שבע (צילום: ניר קידר)
אריק סאבו, דן איינבינדר וטוני וואקמה במשחק הקודם בין בית"ר ירושלים להפועל באר שבע (צילום: ניר קידר)

באר שבע מחכה לבית"ר: "יהיה קרב צמוד"

לקראת משחק העונה ביום רביעי, שחקנים בבאר שבע לא שוכחים את המפגש האחרון מול בית"ר ומודים: "הם יצאו פראיירים שלא ניצחו"

פורסם בתאריך: 3.4.18 09:13

בזמן ששחקני בית"ר ירושלים התכוננו למשחק חצי הגמר נגד קרית שמונה וחגגו לאחריו העפלה לגמר הגביע, הראש והפוקוס של שחקני הפועל באר שבע היה מלא אך ורק בבית"ר, כשהשתיים ייפגשו מחר (רביעי, 4.4) לעוד משחק עונה גדול (19:30 באצטדיון טרנר).

"עשינו הכנה טובה עם אימונים מסודרים וטובים, היה לנו זמן לנוח ואנחנו מגיעים למשחק בכוחות מחודשים", מציין גורם בהפועל באר שבע בשיחה עם "ספורט כל העיר", ומתייחס ליתרון הרעננות של קבוצתו: "אני לא יודע עד כמה העייפות תשפיע על בית"ר כי הם מלאי אדרנלין אחרי החגיגה בחצי גמר הגביע. בכל מקרה וללא ספק, מדובר על משחק עונה ואני בטוח שיהיה קרב צמוד".

בשנתיים שעברו, מאז הגיע ברק בכר לבירת הנגב, הפועל באר שבע הציגה כדורגל מודרני משובח, התקפי ותוסס, שבעקבותיו הקבוצה השיגה שני תוארי אליפות ברצף. העונה הקבוצה לא מצליחה לשחזר את אותה היכולת, אך עדיין ניצבת במקום הראשון בטבלה.

שחקן בבאר שבע מתייחס ליכולת של הקבוצה ואומר: "אין ספק שאנחנו לא מציגים את אותה היכולת מהשנה שעברה. יש 'פיקים' ביכולת, יש עליות יש ירידות, אבל זה חלק ממה שעוברת הקבוצה. עברנו הרבה דברים – שיר צדק שהושעה, הפציעות של אליניב ברדה ושל מיגל ויטור. אלו דברים שמתחילת העונה אנחנו מתמודדים איתם, אבל הכל טוב בסופו של דבר".

כזכור, רק לפני כחודש נערך מפגש בין שתי הקבוצות באצטדיון טרנר, אז בית"ר שלטה במשחק, הגיעה למצבים רבים אך לא השכילה לנצח את באר שבע והמשחק הסתיים בתיקו. בבאר שבע זוכרים היטב את המשחק ואת השליטה שהציגו הירושלמים, ושחקן בקבוצה מודה ש"במשחק הקודם שחקני בית"ר יצאו פראיירים, במיוחד במחצית השנייה, שהם השתלטו על המשחק והיו יכולים לנצח".

"אי אפשר לדעת איך יתפתח המשחק כי זה תלוי בהרבה דברים", אומר שחקן נוסף בבאר שבע. "אנחנו מבחינתנו באים לנצח ורוצים לנצח, אבל לפעמים משחק מתפתח לא כפי שרוצים, כך שקשה לדעת מה יהיה. בית"ר מגיעה למשחק במומנטום טוב ובמצב רוח מצוין אחרי הגביע ולא יהיה קל. אנחנו עשינו הכנה טובה והמטרה שלנו היא לנצח את המשחק הזה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר