אריק סאבו (צילום: שרון בוקוב)
אריק סאבו (צילום: שרון בוקוב)

בעקבות ההצעות: החל מו"מ בין טביב לסאבו

בסיום המשחק של בית"ר נגד הפועל חיפה שוחח הבעלים עם סוכנו של הקשר הסלובקי וביקש שיעביר אליו הצעת שכר ראשונית. באר שבע ומכבי עוקבות

פורסם בתאריך: 26.4.18 13:48

בסיום המשחק ביום שני באצטדיון סמי עופר, כשרוב השחקנים של בית"ר כבר על אוטובוס הקבוצה וחלקם יצא במכוניות הפרטיות לביתם, היה שחקן אחד שנשאר מאחור וגרם לכולם להמתין לו. היה זה אריק סאבו שהתעכב ביציאה מהאצטדיון בשל שיחה שקיים עם סוכנו, שחר גרינברג.



נושא השיחה, כמעט מיותר לציין, היה עתידו של סאבו. גרינברג, כך נודע ל"ספורט כל העיר", היה זה שתפס את סאבו לפני היציאה לאוטובוס. הוא ביקש לספר לו על שיחה שקיים דקות ספורות קודם לכן עם בעלי בית"ר אלי טביב, שהודיע לו כי הוא מעוניין להמשיך את ההתקשרות גם בעונה הבאה.

למעשה, מדובר היה ביריית הפתיחה של טביב למשא ומתן, שכן הוא ביקש מהסוכן גרינברג להעביר אליו את השכר והתנאים שדורש סאבו על מנת שיוכלו להתקדם.

המגעים עם סאבו, חשוב להדגיש, באים על רקע הפרסומים השונים על ההתעניינות הגוברת בקשר הסלובקי של בית"ר, כשכל הקבוצות הגדולות בישראל – הפועל באר שבע, מכבי תל אביב ומכבי חיפה – מגלות עניין והיו שמחות להחתימו.

"הנטייה של אריק היא כמובן להישאר בבית"ר", מדגישים גורמים המקורבים לשחקן בשיחה עם "ספורט כל העיר".

יש לציין כי לבית"ר יש אופציה לרכוש את כרטיס השחקן של סאבו מקבוצת פאוק סלוניקי היוונית תמורת 250 אלף יורו. לטביב יש את הנכונות לשלם את הסכום הזה לקבוצה היוונית, אך לפני שיעשה זאת הוא צריך לסגור את החוזה מול סאבו.

אריק סאבו (צילום: ניר קידר)

אריק סאבו (צילום: ניר קידר)

בבית וגן משוכנעים שסאבו רוצה מאוד להישאר בבית"ר, אך באותה נשימה גם מציינים כי טביב יהיה צריך להילחם ולהתפשר כדי להשאירו לעונה נוספת.

"סאבו מאוד חשוב לקבוצה", מציין שחקן בבית"ר בשיחה עם "ספורט כל העיר". "אני מקווה שהוא יישאר כמו הרבה שחקנים אחרים. אנחנו מדברים לא מעט על כך שאם הסגל הנוכחי ימשיך בעונה הבאה, נוכל לעשות עוד עונה גדולה".

שחקן אחר בבית"ר מוסיף כי "חשוב מאוד שאריק ימשיך. הוא מאוד חשוב לקבוצה. מעבר ליכולת המקצועית, הוא נמצא כאן כבר שנתיים, מחובר לכולם ומרוצה". אם יגיע שחקן זר במקומו ייקח לו זמן להתאקלם וזו תהיה פגיעה בקבוצה. הבעיה היא שאלי טביב לא רואה לטווח רחוק".

 

בתוך כך, בשל ההתעניינות הגוברת בשחקני הקבוצה, הוציאה ביום שלישי האחרון בית"ר הודעה מאוד לא שגרתית שבה היא תוקפת את הפועל באר שבע על כך שהיא פונה לשחקני בית"ר למרות שהם תחת חוזה. בהודעה הודגש כי בכוונת המועדון לפנות להתאחדות לכדורגל בנושא.

גורם בבית"ר מסכם ואומר כי "אריק רוצה להישאר בבית"ר, אבל הכל תלוי בשכר שיוצע לו".

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר