חן עזרא, קשר בית"ר ירושלים (צילום: ניר קידר)
חן עזרא, קשר בית"ר ירושלים (צילום: ניר קידר)

שחקן של מאני טיים: "עזרא נמצא בכושר אדיר"

בבית"ר משבחים את חן עזרא, שחתום על שני הניצחונות האחרונים, ובטוחים כי הוא יישאר גם בעונה הבאה: "הוא מוכן לוותר על כסף"

פורסם בתאריך: 29.4.18 14:50

שני שערים ועוד שני בישולים יש לחן עזרא בשני המשחקים האחרונים של בית"ר ירושלים, כשלמעשה הקשר הפעלתן אחראי על שש הנקודות האחרונות שצברה הקבוצה, אלה שמשאירות אותה חזק מאוד בתמונת האליפות.

בכלל, עזרא נמצא בתקופה מצוינת וכמעט כל מהלך טוב ואיכותי של בית"ר ירושלים בחלק הקדמי עובר דרכו. ולמרות זאת, עתידו בבית"ר עדיין לא ברור. עזרא, כידוע, מסיים את חוזהו בסוף העונה כשלבית"ר יש את האופציה להמשיך את ההתקשרות עמו בעונה הבאה תמורת שדרוג בשכר, שיעמוד על פי ההסכם על 230 אלף דולר בעונה הבאה. אלא שבינתיים אלי טביב, כמו אלי טביב, עדיין לא הודיע האם הוא מתכוון לממש את האופציה הזו, כשגורמים שונים בבית"ר טוענים כי המטרה של בעל הבית היא להשאיר את עזרא בסכום נמוך יותר, דומה לזה שהוא קיבל העונה שעומד על כ-180 אלף דולר.

"אם חן לא יישאר זה יהיה הפסד גדול לקבוצה", טוען בשיחה עם "ספורט כל העיר" שחקן בבית"ר. "טביב חייב להשאיר אותו. הוא נמצא בכושר מצוין, הוא היה הכי טוב על המגרש במשחקים האחרונים שלנו, הוא תורם לחדר ההלבשה וכולם אוהבים אותו. אסור לאבד אותו".

"גם עם חן עזרא יש עניינים פיננסים", מוסיף שחקן אחר בבית"ר. "לפי מה שהבנתי, הוא צריך להרוויח 230 אלף דולר בעונה הבאה, אבל אצל טביב זה לא עובד ככה. הוא רוצה שכולם יפחיתו בסכומים".

חן עזרא (צילום: ניר קידר)

חן עזרא (צילום: ניר קידר)

אחד מחבריו של הקשר מציין כי "חן רוצה מאוד להישאר בבית"ר, אבל למה שהוא יפחית בשכר שלו? זה בכלל לא הגיוני. יש סעיף בחוזה וצריך לעמוד בו. חן מפגין יכולת מעולה, הוא היה אדיר נגד הפועל חיפה ובכלל הוא חוזר לעצמו במאני טיים. כנראה שהספסול נגד בני יהודה עורר אותו".

גורם בבית"ר מציין מנגד כי "אני הבנתי שחן דווקא יבוא לקראת בית"ר ירושלים ויסכים להפחית בשכר. הוא רוצה להישאר ומוכן לוותר על כסף כדי להמשיך. מבחינה מקצועית, וזה לא סוד, הוא נמצא בתקופה טובה מאוד. הוא עובד קשה ורואים את התרומה שלו. הוא מגיע בכל אימון ומשחק כדי לעשות את העבודה וזה לא משנה אם הוא בהרכב או עולה כמחליף".

גורם אחר בבית"ר מסכם ואומר כי "חן חייב להישאר. זה לא שיש ישראלים טובים אחרים שיבואו בחינם. אני בטוח שחן יסכים להתפשר. כולם יודעים שמגיע לו שדרוג בשכר והוא יקבל אותו, אבל אני חושב שאפשר יהיה להגיע לסכום ביניים – כזה שיהיה מקובל גם על חן וגם על אלי טביב".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר