טל כחילה, בלם בית"ר ירושלים (צילום: אורן בן-חקון)
טל כחילה (צילום: אורן בן-חקון)

כחילה בטירוף לפני באר שבע: "ניתן את החיים שלנו"

בלמה של בית"ר יודע שממשחק העונה בשבת (21:00 בטדי) אין חזרה. בשיחה עם "כל העיר" הוא מעביר מסר לקהל: "צריך שכל העיר וכל המדינה ירגישו את אוהדי בית"ר"

פורסם בתאריך: 4.5.18 00:32

לעיני יותר מ-20 אלף אוהדים צהובים-שחורים שידחפו וייצרו אווירה מדהימה, ינסו חניכיו של המאמן בני בן זקן להתעלות על עצמם, לקבל את האנרגיות מהקהל ולעלות בטירוף על כר הדשא בטדי כדי להשאיר את העונה חיה, נושמת ובועטת מבחינתם. בשביל שזה יקרה, הם יצטרכו להשיג 3 נקודות חשובות מול האלופה והמובילה, הפועל באר שבע.



בית"ר מגיעה למשחק בפער של חמש נקודות מהמובילה, ארבעה מחזורים לתום העונה. הירושלמים יודעים שאם לא ינצחו, הפועל באר שבע עשויה להיות מוכתרת כבר בערב שבת כאלופת המדינה, זו השנה השלישית ברציפות.

"התחושות מטורפות, במיוחד עם הקהל שיבוא וידחוף אותנו. אנחנו באים למשחק כדי להשיג 3 נקודות חשובות ולהישאר במאבק על האליפות", מספר טל כחילה, בלמה של בית"ר, בריאיון מיוחד ל"כל העיר", יום לפני משחק העונה.

כידוע לכל אוהד בית"ר, הקבוצה מגיעה למשחק לאחר יכולת חלשה ביום שני האחרון, שבו נחלה תבוסה כואבת 4:1 למכבי נתניה – הפסד שגרם לה להגיע עם הגב אל הקיר למשחק במוצאי שבת.

זה היה משחק עונה עבורכם בנתניה, ולא הופעתם אליו.

"אני חושב שאין משהו שלא עבד. קיבלנו גול מהיר מול קבוצה מתלהבת עם מוטיבציה גבוהה, והיה קשה כבר לחזור".

ועדיין, ספגתם 40 שערים העונה. זה משהו שקבוצה שרוצה לקחת אליפות לא יכולה להרשות לעצמה. אתה מרגיש שזה פגע בכם במאבק על האליפות?

"לא, אני לא חושב. ההגנה שלנו מאוד יציבה ומאוד טובה. אם תסתכלו על הסטטיסטיקה, אנחנו סופגים הרבה שערים ממצבים נייחים והרבה מפנדלים. אנחנו קבוצה התקפית שבה גם הבלמים וגם המגינים תומכים בהתקפה. נכון, זה בא על חשבון ההגנה, אבל אני חושב שההגנה עצמה מאוד טובה".

אתם מתקשים בשנים האחרונות מול הפועל באר שבע. הפעם זה משחק על עונה שלמה, על אליפות – מה צריך לעשות אחרת הפעם כדי לנצח?

"אני חושב שבעקבות ההפסד שלנו ביום שני המשחק מחר הופך להיות סופר חשוב עבורנו. בסופו של דבר אנחנו רוצים אליפות, לקחת תואר סוף-סוף, ואני חושב שעם האנרגיות של הקהל, שיבוא וידחוף אותנו, ועם השחקנים שייתנו את החיים שלהם על המגרש, נעשה את העבודה וננצח. אנחנו צריכים לסמוך על עצמנו, לבוא בדריכות שיא, להיות אגרסיביים – זה מה שמנצח משחקים כאלה".


רוצים גמר בטדי - שחקני בית"ר ירושלים חוגגים (צילום: ניר קידר)

(צילום: ניר קידר)


אחרי המשחק נשמעו ביקורות על בן זקן בטענה שלא הגעתם מוכנים, וזו לא הפעם הראשונה העונה.

"אני חושב שהרבה אנשים מנסים לפגוע בקבוצה, אם זה בתקשורת ואם זה מבחוץ – בבעלים, במאמן… אנחנו, השחקנים, עומדים מאחוריו והוא עומד מאחורינו, כקבוצה אחת. אני חושב שרמת האימונים מאוד טובה ורואים את זה בתוצאות הטובות שאנחנו משיגים. הכי פשוט להסתכל על הסטטיסטיקה שלו ולראות שהפסדנו איתו בחמישה משחקים בלבד. זה אומר הכל".

יש לכם ארבעה ימים שבהם תתמודדו ישירות על שני תארים. יש לחץ וחשש לסיים עונה בלי שום תואר?

"כן, אי אפשר להסתיר את זה: יש לחץ במועדון, אבל לשדר לחץ זה דבר טוב. אנחנו יודעים להתמודד גם עם לחץ, זה בסדר".

לפני המשחק נגד נתניה היה ביקוש אדיר לכרטיסים למשחק העונה, ובימים האחרונים יש האטה מסוימת. מה המסר שלך לאוהדים לקראת מחר?

"המסר שלי לקהל היקר שלנו הוא לבוא ולהיות מוכנים לשבוע מטורף. לבוא עם אנרגיות מטורפות שלא היו הרבה זמן בירושלים, שכל העיר וכל המדינה ירגישו את אוהדי בית"ר. אנחנו, השחקנים, נדאג לבוא ולתת את הכל על המגרש בשביל הקהל, בשביל המועדון, על מנת להביא תארים לקבוצה".

מלבד זה שאתם מגיעים למשחק על עונה שלמה, אתם צריכים להתמודד עם סטטיסטיקה שלא ממש מתייצבת לטובתכם: לא ניצחתם את באר שבע בליגה כבר יותר משש שנים.

"אני חושב שאנחנו קבוצה שונה ממה שהיה עד עכשיו, וסטטיסטיקות נועדו בשביל לשבור אותן. מה שכן, אנחנו נבוא לעשות את הכי טוב שלנו. אנחנו באים לנצח את הפועל באר שבע ולצמצם את הפער לשתי נקודות, והגיע הזמן שנשבור את הרצף הזה, אחרי הרבה זמן. כמו שעשינו מול בני סכנין בטדי ובדוחא, נעשה את זה גם ביום שבת".

אלי אוחנה ערך לכם השבוע שיחת מוטיבציה. עד כמה הנוכחות שלו תורמת לכם?

"הערך המוסף שלו בא לידי ביטוי בנוכחות שלו, בכל מה שהוא עבר בקריירה, בניסיון שהוא צבר גם כשחקן וגם כמאמן. הוא דיבר איתנו השבוע והצית בנו מחדש את האנרגיות שהיינו צריכים. נבוא וניתן את החיים שלנו כדי לסיים את השבוע הזה עם חיוך".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר