עידן ורד (צילום: ליאת אבשלומי)
עידן ורד, קשר בית"ר ירושלים (צילום: ליאת אבשלומי)

בבית"ר חוששים: "אם ורד יעזוב זו תהיה המכה הכי קשה של הקיץ"

חוסר הוודאות בבית"ר נמשך, ובבית וגן כבר מבינים - "עידן ורד חייב להישאר". בינתיים, קלאודמיר פריירה לא צפוי להמשיך, אנטואן קונט לא רוצה להמשיך

פורסם בתאריך: 4.6.18 12:20

חוסר הוודאות והערפל הכבד סביב בית"ר ירושלים מסרב להתפזר. אמנם מינויו של גיא לוזון למאמן הקבוצה הוא צעד ראשון ונכון בדרך, אבל סימני שאלה רבים ממשיכים לרחף סביב העונה הקרובה של בית"ר ירושלים – האם אלי טביב רציני בנוגע לעזיבה? מה יהיה גובה התקציב? מי מבין שחקני הסגל יימכר ועל מי יחליטו לוותר?

שאלות יש, ולא מעט כאמור, ותשובות לא ממש. הכאוס הזה משאיר את השחקנים אובדי עצות, שכן הם לא יודעים מה קורה עם הקבוצה והאם יש כוונה לוותר עליהם.

  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון

הבכיר מבין אותם שחקנים הוא עידן ורד. השחקן המצטיין של בית"ר ירושלים אמנם מחזיק בחוזה לשנתיים נוספות במועדון, אבל הוא גם זה שיש לו את הערך הגבוה ביותר בשוק, כשעל הפרק עדיין עומדת האפשרות שאלי טביב ו/או אלי אוחנה יחליטו למכור אותו כדי להשתמש בכסף כדי להגדיל את התקציב.

בבית"ר, יש לציין, טוענים כי אפשרות מכירה של השחקנים הבכירים ובהם גם ורד בהחלט עומדת על הפרק, אבל הכוונה כרגע היא להשאירם עד לאחר משחקי הקבוצה במוקדמות הליגה האירופית, שכן יכולת טובה שלהם באותם המשחקים עשויה להעלות את תג המחיר ולהכניס יותר כסף לקופה.

ורד מבחינתו הבהיר יותר מפעם אחת מאז סיום העונה כי הוא לא רוצה לעזוב ובכוונתו לממש את חוזהו עד תום אם לא למעלה מכך. אלא שהדברים לא תלויים רק בקשר. "עידן רוצה להישאר בבית"ר", מציינים בסביבתו הקרובה של ורד, אלא אם כן בעל הבית אלי טביב יחליט אחרת ולא ירצה בו".

עידן ורד (צילום: ליאת אבשלומי)

עידן ורד (צילום: ליאת אבשלומי)

מינויו של לוזון למאמן הקבוצה עשוי לסייע לוורד להישאר בקבוצה, כשגורמים בסביבתו של המאמן מציינים בשיחות עם "ספורט כל העיר" כי "גיא מתכוון לעשות הכל כדי להשאיר את עידן ורד בבית"ר. הוא רוצה לבנות סביבו את הקבוצה".

גם בבית"ר טוענים כי עזיבה של ורד תהיה מכה לא פשוטה. "עידן ורד חייב להישאר", טוען גורם בבית וגן בנחרצות ומוסיף: "אם הוא יעזוב זו תהיה המכה הכי קשה של הקיץ, הרבה יותר מהעזיבה של איתי שכטר וחן עזרא. חייבים להתאבד כדי להשאיר אותו".

גורם אחר בבית"ר מוסיף: "אם אני המאמן, הדבר הראשון שאני עושה זה להשאיר את ורד בקבוצה. מזמין אותו לשיחה, נותן לו את סרט הקפטן ואת המפתחות להוביל את הקבוצה. ורד מחובר לקהל וגיא יכול להשתמש בו כדי לחבר מחדש את הקהל. חבל מאוד שעד עכשיו אף אחד במערכת לא לקח אותו לשיחה והסביר לו מה בדיוק קורה".

בינתיים, מי שעשוי לקבל ממש בקרוב הודעה על כך שהוא ממשיך הוא מיקי סירושטיין, וזאת למרות צירופו של הבלם הספרדי קרלוס קוויאר. "על מיקי יממשו את האופציה", מציין גורם בבית"ר ומסביר ש"אני לא חושב שיוותרו עליו כי חייבים בלם שלישי אחרי קוויאר וטל כחילה. מעבר לכך, מיקי הוכיח שאפשר לסמוך עליו".

פרט לשחקנים, גם הצוות המקצועי שרוי בחוסר ודאות. נכון לשבוע האחרון, רק מאמן הכושר שלומי ודררו צפוי להמשיך בעונה הבאה. בית"ר ירושלים ממשיכה בחיפושים אחרי עוזר מאמן ומאמן שוערים, זאת לאחר עזיבתם של גילי לבנדה ושל עמי גניש.

 

"למרבה הצער, אנחנו לא יודעים יותר מדי מה יהיה", מציין גורם אחר בבית"ר: "יש חוסר ודאות גדול מבחינת שחקנים וגם בצוות המקצועי. אנחנו מניחים שגיא יביא אנשים שלו לצוות המקצועי".

אותו גורם מוסיף: "חוסר הוודאות גרוע מאוד למערכת, אבל אני כן חושב שהמינוי של גיא למאמן הוא הצהרת כוונות. אני מקווה שכעת ימשיכו לבנות את הפאזל כמה שיותר מהר. אם עוד שחקנים יעזבו, זו תהיה מכה קשה עבורנו. הבעיה העיקרית היא עם הזרים, כי זה עובד בשיטת כדור שלג, כשאחד גורר את השני".

שחקן בבית"ר מתייחס גם הוא לערפל סביב הקבוצה ואומר: "בינתיים יש מאמן, אבל זה לא אומר כלום. השאלה הקריטית היא איך יראה הסגל. אנחנו שבועיים לפני פתיחת האימונים ולא יודעים מי מגיע ומי לא. סוג של כאוס".

שחקן אחר בבית"ר מוסיף: "מילא שאנחנו לא יודעים, אבל גיא בעצמו לא יודע מי ומה יהיה לו בסגל. חשוב להבין, מוכשר ככל שיהיה, אם 90 אחוז מהקבוצה תעזוב הוא לא יוכל לעשות יותר מדי. חבל מאוד שבמקום לשמור על הקיים אנחנו שוב נמצאים במצב שנראה כמו פירוק".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. נועם

    אתר פח ולא מעודכן בכלום… טל איילה חתם אתמול כבר בהפועל רעננה

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    טל איילה חתם ברעננה.
    על שחקן בן 29 שחלק גדול מהעונה שעברה היה פצוע, מישהו מנסה לעשות אקסיט? לא מתאים לטביב.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר