אלי טביב, אלי אוחנה (צילומים: שרון בוקוב, אורן בן-חקון)
אלי טביב, אלי אוחנה (צילומים: שרון בוקוב, אורן בן-חקון)

הנתק בין טביב לאוחנה: "יש כאן מלחמה של ממש"

היחסים בין בעלי בית"ר אלי טביב למחזיק זכויות הניהול אלי אוחנה מגיעים לנקודות רתיחה: "חייבים להגיע לפיצוי שיהיה מוסכם על שניהם, כי במצב הזה אי אפשר יהיה להמשיך"

פורסם בתאריך: 19.7.18 12:31

"אלי אוחנה תקע לי סכין בגב והפך לאויב שלי"; "אני יודע שהוא רוצה שאפטר אותו, אני לא אתן לו את התענוג"; "העונה הוא מחזיק בזכויות הניהול, אבל מהעונה הבאה הוא יהיה עוד פועל שלי ויחויב להוציא דוח מפורט בכל יום על מה שהוא עושה בבית וגן מ-8 בבוקר ועד הלילה". הציטוטים האלו ואחרים נוספים יוחסו השבוע לבעלי בית"ר ירושלים אלי טביב, כשהדברים פורסמו בתוכנית "מתחממים" בערוץ הספורט ביום שני האחרון. בבית"ר, חשוב לציין, לא הופתעו לנוכח האמירות הקשות הללו, כשגורם במועדון מדגיש בשיחה עם "ספורט כל העיר" כי, "שמענו את האמירות האלה לא מעט בשבועות האחרונים. גם אלי אוחנה שמע אותם הרבה לפני הפרסום בערוץ הספורט. השינוי היחידי הוא שהפעם זה הגיע לתקשורת".

האמירות הללו של טביב רק מחזקות ומחדדות את הקרע הגדול שיש בינו לבין אוחנה, מי שהיה חברו הקרוב ואיש סודו בשנים האחרונות. השניים, כפי שכבר פורסם ב"ספורט כל העיר" לא אחת, נמצאים בנתק כבר למעלה מחודש וחצי, וכפי שניתן להבין, לא רק שהיחסים ביניהם לא משתפרים, הם מחריפים.

כידוע, היחסים בין טביב לבין אוחנה הגיעו לנקודת רתיחה לפני מספר שבועות, כשאוחנה, כך לדברי מקורביו, החל להבין שטביב מנהל בפועל את המתרחש במועדון למרות שהצהיר כי הוא מפנה לו את הבמה. כשהשיא מבחינת אוחנה – המגעים שנוהלו בשם בית"ר ירושלים למכירתם של עידן ורד (למכבי חיפה) ושל אריק סאבו (להפועל באר שבע).

"אלי אוחנה יודע שהוא נמצא על זמן שאול", מציין גורם המעורה בפרטים, "ולכן הוא היה שמח שאלי טביב יפטר אותו. אבל הוא גם מבין שטביב לא יפטר אותו. להבנתי, כל צעד של שניהם מלווה בייעוץ משפטי. הם לא מדברים אחד עם השני, יש כאן מלחמה גלויה".

הוראות מלמעלה? טביב (צילום: שרון בוקוב)

אלי טביב (צילום: שרון בוקוב)

גורם אחר שמקורב לאוחנה מציין כי "אלי אומר שהמצב אנוש, שאין ביניהם שום שיח. גם המצב של בית"ר ירושלים לא פשוט וככל הנראה לא תהיה לאלי ברירה אלא למכור את עידן ורד".

למה אלי אוחנה לא מסביר את הסיטואציה הנוכחית?
"יש לו בטן מלאה, אבל הוא לא מדבר או עושה מסיבת עיתונאים כי הוא יודע שזו תהיה עילה מצד טביב לפטר אותו בלי לתת לו פיצוי".

גורם בבית"ר שמעורה בפרטים מציין בנחרצות כי "טביב ואוחנה חייבים להגיע לפיצוי שיהיה מוסכם על שניהם, כי במצב הזה אי אפשר יהיה להמשיך. טביב עושה הכל כדי לגרום לאוחנה לשים את המפתחות, אבל אוחנה לא פראייר. לפי מה שאני מבין, הסיבה לקרע הגדול היא הטענה של טביב שאוחנה מסית את האוהדים נגדו".

כך או כך, מי שסובלת הכי הרבה מהיחסים המידרדרים בין טביב לאוחנה היא בית"ר ירושלים, או שנכון יותר לומר אנשי המועדון והשחקנים. חלקם, כאמור, מציינים כי לא הופתעו מהדברים שיוחסו לטביב, אך ישנם כאלה שנדהמו לגלות עד כמה גדול הקרע בין השניים.

אלי אוחנה (צילום: אורן בן-חקון)

"האמירות של טביב היו קשות מאוד, לי באופן אישי היה מאוד קשה לשמוע את הדברים", מדגיש גורם בבית"ר ומוסיף: "חבל מאוד שהדברים האלה נאמרו, כי כעת מי יסכים להשקיע ולעזור לבית"ר כשהוא יודע שיש לטביב כוונה לחזור בשנה הבאה?".

אותו גורם מוסיף כי "הדברים שנאמרו על ידי טביב הדהימו אותי. לא האמנתי שהדברים ידרדרו לרמה שכזאת – להגיד על אוחנה שהוא יהיה פועל שלו? עזוב שזו הסיטואציה ועוד יותר עצוב שזה פוגע בבית"ר. איך זה ייגמר? אני באמת לא יודע. אני לא רואה את טביב מפטר את אוחנה, כי אז הוא יצטרך לשלם לו פיצויים גדולים. הבעיה גדולה מאוד".

גם שחקנים בקבוצה קיבלו בהלם את גודל הקרע ביחסים בין טביב ואוחנה. "לא האמנתי שהמצב יכול להידרדר עד כדי כך", אומר אחד מהם בשיחה עם "ספורט כל העיר". "הבעיה היותר גדולה היא שבית"ר נפגעת בגלל הריבים ומשחקי האגו ביניהם. כעת, שזה טיב היחסים ושברור שטביב לא ישקיע, אני לא מצליח להבין מאיפה אוחנה ישיג כסף, מה שאומר שיהיה לא טוב בקרוב מאוד".

 

"עצוב שזה יצא החוצה, עצוב שזה קורה בכדורגל הישראלי, בטח לאיש כמו אלי אוחנה, ובטח-ובטח שזה יוצא מהפה של בעל הבית של בית"ר", אומר גורם בבית"ר ומוסיף: "הדברים שאמר טביב היו קשים מאוד והדהימו אותי. קשה מאוד לדעת מה יהיה בשבועות הקרובים, אבל מה שבטוח שטוב לא יהיה".

כאמור, בית וגן חווה ימים לא פשוטים ובעיקר לא שקטים, לא בפן המקצועי ששחקני רכש לא מגיעים וכשעתידם של עידן ורד ואריק סאבו לא ברור, ולא בפן הכלכלי, כשלא ברור בכלל איזה תקציב יוכל להעמיד אוחנה.

"אין אצלנו רגע אחד של שקט, רק עוד ועוד צרות", אומר גורם בבית"ר ומוסיף: "כולם היו גיבורים גדולים, אמרו שאם טביב יתנתק יבואו רוכשים אבל אני לא רואה שמישהו קפץ על המציאה. כרגע המצב נראה ממש לא טוב. טביב, בסופו של דבר, יצטרך להשקיע בקבוצה כי אם הוא לא ישקיע מה יישאר ממנה? הרי הוא אמר שהוא רוצה לחזור שנה הבאה, אז לאן הוא יחזור? מה יהיה לו אם הוא לא ישקיע במועדון ולגרום לקבוצה לשקוע?".

בתגובה לכתבה ולדברים שיוחסו לאלי טביב מסר אלי אוחנה: "מבחינתי אין תגובה, וכל דבר אחר זה רק על דעתו של האומר, כי ממני אף אחד לא שמע שום דבר שונה ממה שכתבתי עכשיו. אם אחליט לומר משהו, זה יהיה רק בקול שלי או ציטוט שלי".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. אלי

    הטעות הגדולה של טביב, בהבנת המצב, היא שאוחנה לא מסית את האוהדים נגדו. טביב עצמו עשה עבודה מספיק טובה. אוחנה מפחד מהאוהדים. הם נמצאים מטר ממנו, הוא לא יכול לברוח מהם למיאמי.
    מאותה סיבה אוחנה, למשל, לא תובע את האוהדים שפרצו למגרש מול הגרוזינים. הוא צריך אותם. הוא מפחד מהם.
    האלימות בטדי רק התחילה, אם קודם ההתאחדות והמשטרה עשו סימנים כאילו הם רוצים למגר את אותה אלימות, מתברר שהם משתפים איתה פעולה, כחלק מהמלחמה שלהם בטביב.

  2. אלירן

    יש רכש בן כלב רוצה 40 מיליון על מה שקל הוא לא שם במעדון קיבל ממס 12 מליון דסה ואוזלי למכבי 2 מליון ירו אצילי 700 אלף יורו רקביצה 450 אלף יורו עלק ישקיע לך תמנע מנייק ויש רכש רק לא מוכן לשלם 40 מליון

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר