טל כחילה, בלם בית"ר ירושלים (צילום: אורן בן-חקון)
טל כחילה (צילום: אורן בן-חקון)

מקורבי כחילה ל"כל העיר": "הפועל באר שבע רוצה אותו"

האם עוד שחקן מפתח בדרך החוצה? עוד טוענים מקורבי הבלם המצוין כי האלופה מבאר שבע העבירה הצעה על סך חצי מיליון יורו, אך טביב סירב

פורסם בתאריך: 31.7.18 18:22

חוסר הוודאות שאופף את בית"ר ירושלים והמצוקה הכלכלית שבה נמצא המועדון ממשיכים לתת את אותותיהם. ל"כל העיר" נודע כי הפועל באר שבע מעוניינת מאוד בבלם טל כחילה, ואף הגישה הצעה ראשונית לבעלים אלי טביב.

כידוע, כפי שפורסם מוקדם יותר היום (שלישי, 31.7) ב"כל העיר", בית"ר ירושלים מתקשה בימים אלה להעביר בבקרה התקציבית את התקציב לעונת המשחקים הקרובה, וכי היא עשויה לקבל בימים הקרובים מכתב התראה לפני הורדת ליגה. יו"ר הבקרה התקציבית רואה חשבון עופר אורליצקי אף ציין כי לבית"ר חסרים כ-12 מיליון שקלים להעברת התקציב, והוסיף כי לא מן המנע שהדרך היחידה היא למכור שניים-שלושה שחקנים.

אחד מאותם שחקנים עשוי להיות כחילה (זאת בנוסף לעידן ורד שמבוקש במכבי חיפה ולאריק סאבו שמבוקש גם הוא על ידי הפועל באר שבע). הבלם, ממצטייני העונה שעברה של בית"ר ירושלים, מייצר עניין רב בבירת הנגב, כשלדברי גורמים בסביבתו הקרובה של כחילה "הפועל באר שבע הציעה לרכוש את טל בסכום של כחצי מיליון יורו. טביב סירב כשנראה שהוא רוצה סכום גבוה יותר".

מקורבי כחילה מוסיפים כי "למרות ההצעה המחמיאה, טל אוהב מאוד את בית"ר ורוצה להישאר. הוא שחקן של בית"ר ירושלים וכל מחשבותיו הן על הצלחת הקבוצה. מבחינת טל, כל עוד הדברים תלויים בו, הוא נשאר בבית"ר. כולם יודעים מהי בית"ר ירושלים בשבילו".

גם חבריו של כחילה בבית"ר מבינים כי הבלם עשוי לעזוב את המועדון בקרוב. "אני בהחלט יכול להבין את ההתעניינות של הפועל באר שבע בטל", מציין שחקן בבית"ר בשיחה עם "כל העיר". "הוא בלם מצוין שבשלוש השנים האחרונות הראה עד כמה הוא איכותי".

בתוך כך, שחקנים בבית"ר חוששים מחוסר הוודאות הכלכלי שיש סביב המועדון. "יש חשש מאוד כבד של לא מעט שחקנים בקבוצה", אומר שחקן בבית"ר ומסביר: "יש לכולנו משפחות והתחייבויות ולא ברור איך ואם נקבל את המשכורת הקרובה בזמן. אנחנו ממש לא רגועים מהמצב".

החשש הזה נובע, בין השאר, מהעובדה שבית"ר לא מצליחה בינתיים להעביר את הסגל בבקרה התקציבית, מה שהוביל לכך שבמשחק גביע הטוטו נגד מכבי תל אביב ביום ראשון, המאמן גיא לוזון ושחקני הרכש, ביניהם קרלוס קויאר ואיתמר ניצן, לא יכול לקחת חלק במשחק.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר