אלי טביב (צילום: שרון בוקוב)
אלי טביב (צילום: שרון בוקוב)

טביב על המו"מ למכירת בית"ר: "לא אפעל תחת אמצעי לחץ כאלה ואחרים"

בעלי בית"ר ירושלים מתייחס הבוקר, לראשונה, לנושא המשא ומתן שמתנהל למכירת המועדון ומציין כי "כאשר אקבל את ההצעה הנכונה והמתאימה מבין ההצעות שקיבלתי, ביניהן הצעות מכמה אנשי עסקים אמידים מארצות הברית, אמצא לנכון להוציא את המהלך לפועל". עמותת האוהדים בתגובה: "שוב התעוררנו לספין נוסף מבית היוצר של מר אלי טביב"

פורסם בתאריך: 12.8.18 11:21

אחרי שבוע שלם שבו שמר על שתיקה בנושא המגעים שמתנהלים למכירת בית"ר ירושלים, שחרר הבוקר (ראשון, 12.8) אלי טביב הודעה שבה הוא מתייחס למשא ומתן שמתנהל למכירת הקבוצה.



״באשר למחול השדים והשמועות לגבי נושא מכירת בית״ר ירושלים, אני מבקש לעשות סדר בנוגע לבורסת השמועות ודיס אינפורמציה המפוזרים באמצעי התקשורת", נכתב בהודעה מטעמו של טביב. "אני מודה ומתוודה כי אכן מתקיים משא ומתן עם מספר גופים אשר מעוניינים לקנות את בית״ר ירושלים. אני מתייחס ברצינות לכל הצעה ובודק לעומק את הנתונים בצורה נבונה ואחראית. אני מתחייב, כאשר אקבל את ההצעה הנכונה והמתאימה מבין ההצעות שקיבלתי, ביניהן הצעות מכמה אנשי עסקים אמידים מארצות הברית, אמצא לנכון להוציא את המהלך לפועל באופן הנכון ולא תחת אמצעי לחץ כאלה ואחרים. כל מהלך המכירה ייעשה בצורה שקולה, נבונה והנכונה ביותר לבית״ר ירושלים״.

אוהדי בית"ר ירושלים, כפי שכבר פורסם לא אחת ב"כל העיר" בשבועות האחרונים, לא רוצים את טביב במועדון. הם, כידוע, ערכו הפגנות מחאה מול ביתו בכפר שמריהו, מול ביתה של בתו של טביב, ליהי, ברמת גן וגם מול החניות של אשתו של טביב דנה אשכנזי ברחבי הארץ. בנוסף, האוהדים פתחו בחרם מנויים וכרטיסים ואף פנו בשבוע שעבר לראש העיר ניר ברקת, כדי שיתערב בנושא המכירה של בית"ר ירושלים.

הבוקר, דקות ספורות לאחר ההודעה מטעמו של טביב, יצאה תגובה מסדורת מעמותת האוהדים של בית"ר ירושלים, שבה נכתב: "שבוע חדש לפתחנו, והבוקר שוב התעוררנו לספין נוסף מבית היוצר של מר אלי טביב. לאחר ראיון הזוי, לפני תקופה קצרה, שבו טען כי הקומץ מבריח רוכשים, אנחנו מתבשרים כי והפלא ופלא יש הצעה רצינית נוספת על השולחן ופתאום יש מספר רוכשים אמידים. אנחנו שואלים, האם זהו אותו טביב שדיבר והאם עכשיו הקומץ לא מבריח רוכשים? מר טביב, חשוב לנו שתבין, שמאות אלפי אוהדי בית"ר ירושלים, החל מראש עיירית ירושלים מר ניר ברקת ועד אחרון האוהדים, רוצים אותך מחוץ למועדון האהוב שלנו. די לזרות מלח בעייני הציבור, מוטב שתסיים את סאגת המכירה מהר ככל האפשר ותשאיר את הסיכוי לכך שנזכור חלק מהדברים הטובים שעשית וחלק מהרגעים היפים בתקופתך".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר