עידן ורד, משה חוגג, אריק סאבו (צילומים: ניר קידר, ארנון בוסאני)
עידן ורד, משה חוגג, אריק סאבו (צילומים: ניר קידר, ארנון בוסאני)

בבית"ר מאושרים: "נגמר חוסר הוודאות. עכשיו אפשר להתרכז בדבר האמיתי"

בבית"ר מאושרים מהגעת הבעלים החדשים ובטוחים שעידן ורד ואריק סאבו, שהיו עם רגל וחצי מחוץ למועדון, יישארו. בינתיים, האוהדים רכשו בתוך 48 שעות 1,200 מנויים

פורסם בתאריך: 16.8.18 12:04

ביום שני האחרון, כידוע, יצאה בית"ר ירושלים לדרך חדשה, כשמשה חוגג רכש באופן רשמי את המועדון מאלי טביב. מי שהורידו קוף מהגב הם שחקני המועדון ואנשי הצוות המקצועי. אנחת רווחה גדולה נפלטה בוודאי מפיהם, כשחוסר הוודאות והעננה הגדולה שרבצו מעל המועדון הוסרו. החתימה של חוגג חוללה פלאים במועדון והביאה לרוח חדשה בבית וגן. שני השחקנים מהחשובים במערך של המאמן גיא לוזון, עידן ורד ואריק סאבו, שהיו כבר עם רגל וחצי מחוץ למועדון, ימשיכו במועדון בעידן חוגג.



"ורד נשאר בקבוצה. יש לו חוזה במועדון לעוד שלוש שנים, הוא אוהב את בית"ר ירושלים ואין סיבה שיעזוב עכשיו", טוענים בסביבתו של השחקן בשיחה עם "ספורט כל העיר". הוא הקפטן, הוא שחקן מוביל, והכל יתנהל אחרת מעכשיו. כולם יודעים את הסיבות לכך שעידן רצה לעזוב, והן היו קשורות באלי טביב. וכל מה שהוא עבר לא נתן סיבה טובה להישאר".

כאמור, גם אריק סאבו, שחווה גם כן תקופה לא פשוטה, יישאר בקבוצה ויהיה פקטור משמעותי בסגל של לוזון. חוגג כבר החל לטפל בענייניו, וסכום ההעברה לפאוק סלוניקי יועבר לקבוצה היוונית במהלך הימים הקרובים. נוסף על כך, השחקן צפוי להיכנס בקרוב גם לבית חדש.

עידן ורד (צילום: ניר קידר)

עידן ורד (צילום: ניר קידר)

רכישת המועדון בידי חוגג הפכו את בית"ר ירושלים לשמחה יותר, עם עתיד ורוד יותר. חיוכים רבים נרשמו בבית וגן ביום שאחרי החתימה. "השחקנים מבסוטים, נגמר חוסר הוודאות. עכשיו אפשר להתרכז בדבר האמיתי – בכדורגל", טוען גורם במועדון בשיחה עם "ספורט כל העיר". "משה נראה נחמד, הוא היה באימון ביום שלישי, אוחנה והוא הודו לטביב וחוגג בירך את השחקנים. אוחנה אמר לשחקנים: 'אל תקשיבו לכל מה שכתוב באתרים, על שחקן כזה או אחר – תקשיבו רק למה שאנחנו אומרים לכם".

שחקן בבית"ר מוסיף: "אני מקווה שההגעה של משה תעשה טוב. מקווה שיהיה בסדר. אם יבואו השחקנים שמדברים עליהם, זו תהיה אופרה אחרת. הקבוצה תוכל לרוץ למעלה, נהיה קבוצה חזקה. כל זה יצר באזז חיובי עבור הקהל שלנו. חוגג הוא פוטנציאל טוב מאוד, הוא בחור צעיר וזה טוב לכדורגל. זה נראה טוב והולך טוב, צריך לקוות שזה גם יימשך טוב".

אריק סאבו (צילום: ניר קידר)

אריק סאבו (צילום: ניר קידר)

"בשעה טובה הגיע רוכש", מוסיף בהתרגשות שחקן נוסף בבית"ר בשיחה עם "ספורט כל העיר". "הוא נראה אינטליגנט. אנחנו צריכים לתת לזה כמה שבועות. יש לו תוכניות יפות וגדולות, אבל רק הזמן יעיד מה יהיה. עכשיו הוודאות גדולה יותר".

"התחושות טובות, כמו כל משהו חדש שמגיע", מציין גורם אחר בבית וגן ומתייחס לאישיות של משה חוגג: "הוא נראה בחור רציני שיודע מה הוא רוצה מעצמו. זה זן חדש של אנשים, אנחנו צריכים אנשים כאלה בכדורגל".

ביום שלישי, באימון הראשון של בית"ר ירושלים שאליו הגיע חוגג, הוא פנה לשחקנים ואמר: "יש פה בסיס טוב, סגל טוב ושלד טוב, שאליהם אני הולך לצרף עוד כמה שחקנים טובים, עוגנים חזקים. המודל שלי זה המודל של הפועל באר שבע, וזה מה שאני רוצה לראות בבית"ר".

הרכישה של משה חוגג גרמה גם לאוהדי בית"ר ירושלים לפצוח בחגיגות. שירים של בית"ר החלו לזרום בזה אחר זה אל הרשתות החברתיות. כזכור, רק במוצאי שבת האחרונה, כמה שעות לפני החתימה של חוגג, מאות אוהדי בית"ר ירושלים הפגינו מול ביתו של טביב בכפר שמריהו.

משה חוגג (צילום: ארנון בוסאני)

משה חוגג (צילום: ארנון בוסאני)

הרכישה של חוגג הובילה גם להסתערות של מנויים, ובתוך 48 שעות אוהדי הקבוצה רכשו 1,200 מנויים. חוגג הציב רף של 7,000 מנויים, וגם הגעה ל-5,000 מנויים תהיה הישג משמעותי בעיניו.

 

מי שהיוו פקטור משמעותי במחאה נגד טביב היו אנשי עמותת האוהדים, לצד ארגונים כאלו ואחרים. אחד מהם הוא עו"ד אריאל גבאי, יו"ר עמותת האוהדים. "עידן טביב היה קשה וארוך", הוא אומר. "האמת צריכה להיאמר – טביב אכן הציל את בית"ר ירושלים מפירוק והבריא אותה כלכלית, ועל כך מגיעה לו תודה, אבל זה לא היה זה. כשקצה נפשנו מהניהול הקר וחסר ההישגיות, פעלנו ללא ליאוּת להחליפו. עוד מוקדם לדעת ועוד רבה הדרך, אבל אני מלא באופטימיות שתחת חוגג בית"ר תחזור סוף-סוף למקומה הטבעי בצמרת הכדורגל הישראלי, תחת ניהול שפוי שמשלב נורמטיביות לצד השגיות".

אבי חמו, אוהד מוכר ביציע המערבי ומי שהיה אחד מראשי ארגון שער האריות, מספר: "אני מבקש לומר אלף תודות למר חוגג על רכישת בית"ר, ומאחל לו הצלחה ושיתוף פעולה מלא עם הקהל. אנחנו נעזור לך להצליח ולהצעיד את בית"ר לצמרת. אלה רגשות שאין אפשרות לתאר במילים".

גל ויטנברג מעמותת האוהדים, אשר פעל רבות למען לקיחתה של בית"ר ירושלים מידיו של טביב, אומר ל'ספורט כל העיר': "אני רוצה להגיד תודה לכל הגורמים שלקחו חלק בהצלחת הליך המכירה של בית"ר, אם זה ראש העיר, אם זה אנשי תקשורת, אם זה עיתון 'כל העיר' ואם זה הגופים השונים ששילבו ידיים יחד. אני רוצה להודות גם למשה חוגג, על שלקח על עצמו לבוא, לשנות ולשפר. אני מקווה שהוא יישאר איתנו להרבה מאוד שנים. צריך להודות גם לאיש שעמד איתן מול הקושי, אלי אוחנה, שאני מכיר לו תודה רבה על כל התקופה האחרונה. בזכותו חוגג הגיע לבית"ר".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. ראובן שלמה

    בהצלחה ענקית לך הבעלים החדש של ביתר ירושלים משה חוגג מרגע הגעתך אלינו לביתר ירושלים הינך יקיר העיר ירושלים ויקיר האוהדים

  2. עומר ירושלים

    צריך להגיד תודה מבירא עמיקתא עד לפני שבועיים לאיגרא רמה!!! יש בעלים אסטרטג יודע להבין יתרונות חסרונות והזדמנויות. משה חוגג הוא משלנו, הצהיר שביתר שייכת לאוהדים והוא יוביל את ביתר למקומה הטבעי בכדורגל כקבוצה שנותנת את הטון הצבע הסגנון בכדורגל הישראלי! חוגג יטפל במחלקות הילדים והנוער, בצד הלוגיסטי, כלכלי ושיווקי. הוא יבנה מותג חדש ואיכותי . צריך להודות ולהגיד כל הכבוד לאלי אוחנה שלא התכופף בחודשים יוני יולי 2018 מול אלי טביב , נלחם להשאיר שלד של סגל ומנע מכירת חיסול לטובי השחקנים. יש משולש טוב בביתר בתחום הניהול. משה חוגג כאסטרטג איש שיודע להשביח נכסים, אדם עם חזון אמונה ועשיה , אלי אוחנה גם אייקון חברתי וגם כאיש ביצוע עם נסיון קשרים וכישורים השלישי- , גיא לוזון שחי כדורגל מקצועני 24/7 יכולים וראויים להביא תוצאות לטווח המידי והארוך ולבנות קבוצה מאורגנת, יציבה ומובילה. השקעה בנוער ,השקעה בקהל הלקוחות אוהדים, השקעה בנושאים לוגסטיים, השקעה בפיננסיים, השקעה במיתוג ובניית ביתר במבט מ2028 אל ההווה ביתר אסטרטגית עם כל העממיות והשמחה .

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר