מאור בוזגלו (צילום: ניר קידר)
מאור בוזגלו (צילום: ניר קידר)

חוגג ממשיך לעבוד: מאור בוזגלו סיכם עקרונית בבית"ר

רכש שלישי של הבעלים החדש של בית"ר ירושלים: הקשר בן ה-30 יחתום ויוצג ביום שני. מוקדם יותר הערב, כ-3,500 אוהדים הגיעו לאימון הקבוצה

פורסם בתאריך: 19.8.18 20:02

מסע החימוש של בית"ר ירושלים תחת בעל הבית החדש משה חוגג נמשך: הערב (ראשון) הודיעה בית"ר ירושלים כי מאור בוזגלו, קשר מכבי חיפה בעונה החולפת, סיכם עקרונית בקבוצה לעונה אחת. בוזגלו, עוד נמסר מבית"ר, יחתום על חוזה ביום שני.

בוזגלו, כידוע, מצטרף לבלם טל בן חיים, שכבר חתם בבית"ר ירושלים מאז לקח משה חוגג את הבעלות על הקבוצה לפני שבוע.



בוזגלו, כידוע, עבר קבוצות רבות במהלך הקריירה שלו, כמו גם פציעות לא פשוטות. כבר בגיל נוער הוא עבר בין שלל קבוצות, בהן מכבי תל אביב, הפועל תל אביב, בית"ר ירושלים, ליון ומכבי חיפה, שם הוא ערך את הופעת הבכורה שלו בבוגרים בשנת 2005. בבוגרים הוא שיחק, בין השאר, בהפועל פתח תקוה ובבני סכנין (כמושאל ממכבי חיפה). בשנת 2008 הוא עשה את המעבר הראשון שלו כשחקן בוגר כשנמכר ממכבי חיפה למכבי תל אביב. שלוש עונות לאחר מכן הוא עבר לשחק בסנטנדרד ליאז' הבלגית, אך לא זכה ליותר מדי הזדמנויות וכעבור כשנתיים חזר לישראל וחתם בשורות הפועל באר שבע, שבה הוא היה אחד השחקנים הבולטים באליפויות של הקבוצה וגם במסע הנהדר של באר שבע בליגה האירופית.

בעונה האחרונה שלו בהפועל באר שבע, 2016/17, הוא קרע את הרצועה הצולבת ואת סיום העונה ראה מהיציע. בקיץ, למרות שהיה עדיין בהתאוששות מהניתוח, הוא עבר בחוזה ענק למכבי חיפה, אבל אצל הירוקים מהכרמל הוא הספיק לרשום רק 5 הופעות לפני שקרע בשנית את הרצועה הצולבת וגמר את העונה.

על פי מקורביו של בוזגלו, הוא צפוי לחזור למגרשים בעוד כחודשיים.

מוקדם יותר הערב, בסביבות השעה 17:30, פתחו גם אוהדי בית"ר ירושלים באופן רשמי את העונה הנוכחית, כשקיימו את תהלוכת קדם העונה המסורתית שלהם מהמרכז המסחרי ברמת בית הכרם ועד למתחם האימונים בבית וגן, לשם הגיעו כ-3,500 אוהדים שהניפו את הבעלים חוגג על הכתפיים ושרו שירי עידוד לקבוצה ומנגד שירי גנאי לבעלים הקודם אלי טביב.

כידוע, התהלוכה המסורתית, שמאורגנת על ידי ארגון האוהדים לה פמיליה, מתקיימת בדרך כלל ממש בסמוך לפתיחת האימונים של הקבוצה, אולם השנה החליטו האוהדים שלא לקיימה בשל החרם שבו פתחו כנגד הבעלים הקודם טביב.

בתוך כך, ביום רביעי הקרוב, 22.8, תקיים בית"ר ירושלים מסיבת עיתונאים להצגתו הרשמית של משה חוגג כבעלי המועדון.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. עיתון ביתר

    מקומון על העיר צריך לשנות את השל לכל ביתר. מתיךצ17 עתבות 1ק על ביתר 2 קטמון 2 כדורסל ואחד נורדיה. מה זה אומר על בטאון ביתר?

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר