דן איינבינדר (צילום: שרון בוקוב)
דן איינבינדר (צילום: שרון בוקוב)

האם הטרייד בין איינבינדר לסאבו טוב לבית"ר?

בבית וגן משוכנעים כי "עם החזרה של דן יהיה לנו מנהיג באמצע, משהו שהיה חסר לנו מאוד מתחילת העונה"

פורסם בתאריך: 17.9.18 12:11

לאחר חודשים ארוכים של דיבורים על עזיבה אפשרית של אריק  סאבו, ביום חמישי נסגרה סופית עסקת העברתו של הקשר הסלובקי להפועל באר שבע, שם הוא ישחק בשנתיים הקרובות.



כידוע, כבר בסיום העונה החלה האלופה מבאר שבע בניסיונות שלה להחתים את סאבו, כשגורמים בסביבתו של מאמן הקבוצה ברק בכר מציינים בשיחה עם "ספורט כל העיר" כי "מבחינת ברק, סאבו הוא השחקן שמשלים הכי טוב את ג'ון אוגו. אין בכלל ספק שברק יעשה מסאבו מפלצת".

בסביבתו של סאבו, בעיקר בני משפחתו, לקחו קשה את העזיבה וזאת בשל הטלטלה המתמשכת שהם עברו בחודשים האחרונים. חוסר הוודאות סביב הקבוצה שבה ישחק סאבו השפיע על החיים המשפחתיים, כשבין השאר נאלצו בני המשפחה להתגורר זמן רב בבית מלון בירושלים. יתרה מכך, רק בשבוע שעבר עברו בני המשפחה להתגורר בדירה ששכרה עבורם בית"ר בבת ים, וכעת הם יאלצו לעשות מעבר נוסף אל בירת הנגב.

אריק סאבו (צילום: ניר קידר)

אריק סאבו (צילום: ניר קידר)

"המשפחה לקחה קשה מאוד את המעבר לבאר שבע", מספר מקורב לסאבו בשיחה עם "ספורט כל העיר". "באופן כללי, ההתנהלות כלפי אריק ובני המשפחה שלו היתה לא נעימה לאורך כל חודשי הקיץ. אם הם ידעו שככה יתנהלו הדברים אין לי בכלל ספק שהם לא היו חוזרים לכאן. זה לא הגיוני שהם נאלצו להתגורר חודשיים שלמים בבית מלון. בנוסף, רק בשבוע שעבר הם נכנסו סוף-סוף לדירה שלהם
בבת ים, וכעת הם צריכים לעבור שוב. ההתנהלות של בית"ר גרמה לכך שאריק ואשתו היו שבורים. אם זה היה תלוי בהם, אני בטוח שהם היו נשארים בבית"ר. הם התחברו מאוד למועדון ולאוהדים, אבל כנראה שהמאמן גיא לוזון לא רצה את אריק וזו השורה התחתונה".

בינתיים, מבחינה מקצועית בית"ר לא אמורה להיפגע מהעזיבה של סאבו, כי את הדרך ההפוכה – מבאר שבע לבית וגן – אמור לעשות דן איינבינדר, שחוזר למועדון נעוריו אחרי שנה אחת בהפועל באר שבע.

בצוות המקצועי של בית"ר מרוצים מאוד מהטרייד שהתגבש לו בשבוע האחרון, גם כי לוזון מעדיף את איינבינדר בקישור וגם כי העזיבה של סאבו נותנת לו אפשר לצרף שחקן זר במקומו.

 

"אני חושב שזה מהלך נכון", אומר גורם בבית"ר ומוסיף: "עם החזרה של דן יהיה לנו מנהיג באמצע, משהו שהיה חסר לנו מאוד מתחילת העונה. אין בכלל ספק שהחזרה של דן תשדרג אותנו. היינו זקוקים מאוד למנהיג באמצע ואת זה בדיוק דן יביא. הוא גם לא צריך זמן התאקלמות כי הוא בית"רי בדם והוא ינחת בבית וגן כאילו אף פעם לא עזב".

"החזרה של דן תהיה מצוינת לנו", מוסיף גורם אחר בבית"ר, "אבל מאוד חבל שסאבו עוזב כי השילוב בין שניהם הוא שילוב קטלני".

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר