גיא לוזון (צילום: שרון בוקוב)
גיא לוזון (צילום: שרון בוקוב)

גורם בבית"ר: "אם לא ננצח, מבחינתנו העונה גמורה"

עם שני הפסדי ליגה רצופים וללא ניצחון במסגרת רשמית, בית"ר פוגשת את הפועל חיפה ביום שני עם מטרה אחת בלבד

פורסם בתאריך: 17.9.18 12:09

ביום שני הקרוב (17.9) תצא בית"ר למשחק גורלי מבחינתה נגד הפועל חיפה (21:00 בסמי עופר) לאחר שני משחקי ליגה שבהם לא הצליחה לרשום נקודות. הצהובים יפגשו את הקבוצה המצוינת של ניר קלינגר, כשהם ניצבים במקום האחרון בטבלה, וכשם יודעים שאם הם לא יחזרו עם 3 נקודות מהמפגש בסמי עופר, מד הלחץ בבית וגן יעלה.



"זה קצת הזוי שעוד לא ניצחנו העונה, ועוד יותר הזוי שגיא לוזון השיג את הניצחון האחרון שלו בנובמבר 2017", מתייחס שחקן בבית"ר לנתון העגום, המשותף למאמן ולמועדון. "אנחנו מקווים לעזור לגיא לשפר את המצב. הפועל חיפה תמיד היתה יריבה קשה, אבל נבוא ונילחם על החיים שלנו".

"מצפה לנו משחק לא קל. אנחנו רוצים כבר לנצח", מכריז שחקן נוסף בקבוצה בשיחה עם "ספורט כל העיר".

מוקד עניין נוסף לקראת המשחק הוא התנהגות הקהל של בית"ר, שמאז החל עידן משה חוגג משנֶה פאזה, ומוכיח שהתבגר. יהיה מעניין לראות איך יגיב הקהל אם הקבוצה לא תצליח להשיג נקודות בסמי עופר – לעיני כ-4,000 אוהדים שצפויים להגיע למשחק ולתמוך בקבוצה.

"נגד הפועל חיפה יש לנו משחק סופר, סופר קשה", מציין גורם בבית"ר בשיחה "עם ספורט כל העיר". "אנחנו לא מתואמים, אבל נבוא להילחם. יהיה קשה לנצח, כי אנחנו עדיין לא קבוצה קילרית. נעשה תיקו. לא ננצח אבל גם לא נפסיד".

"הפועל חיפה קבוצה מעולה, מאורגנת, שרצה יחד כבר שנה שנייה. אנחנו קבוצה לא מתואמת, ונצטרך לתת את הכל על מנת לנצח. לא יהיה קל, אבל זה אפשרי", מציין גורם נוסף במועדון.

 

מי שנמצא באור הזרקורים הוא, כמובן, המאמן גיא לוזון, שיצטרך להתחיל להשיג נקודות – למרות שלפי שעה הוא זוכה לתמיכה גבית מהנהלת המועדון.

"ברור שאם לא ננצח אז מעמדו של גיא לוזון יילך ויתערער", מתייחס גורם בבית וגן לעתידו של המאמן. "נגד חדרה נראינו כמו כלום ושום דבר – אסור שזה יחזור על עצמו. אנחנו צריכים להיות פיזיים, ראשונים לכל כדור, לשחק אגרסיבי ולהפגין שליטה מהרגע הראשון. הפסד יגרום לבלאגן, ובצדק. אם לא ננצח, מבחינתנו העונה גמורה, אבל אני מאמין שיהיה טירוף ביציעים. לא נפסיד את המשחק הזה: נשחק חזק וניתן הכל. הגיע הזמן שניקח נקודות ראשונות".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר