אפונסו טיירה ומריאנה פדרו (צילום: אלבום פרטי)
אפונסו טיירה ומריאנה פדרו (צילום: אלבום פרטי)

"לאפונסו לא היה קהל כזה באף קבוצה עד היום"

אחרי שלושה שבועות בלבד בירושלים, מריאנה פדרו, אשתו הטרייה של אפונסו טיירה, כבר יודעת: "האוהדים מראים עד כמה המועדון גדול". ראיון

פורסם בתאריך: 20.9.18 14:32

בחודש יוני האחרון, קצת אחרי סיום העונה שעברה, המריא אפונסו טיירה, קשר הרכש החדש של בית"ר, לפורטוגל – שם הוא התחתן עם בת זוגו בשלוש השנים האחרונות מריאנה פדרו. לאחר החתונה בילה הזוג הטרי בירח דבש, שלאחריו הם חזרו לישראל – לקרית שמונה.



שבועות בודדים לאחר מכן, באמצע חודש אוגוסט, קיבל טיירה מתנת חתונה בדמות מעבר מקרית שמונה לבית"ר, והחגיגה הוכפלה.

"שמחנו מאוד כשההעברה של אפונסו לבית"ר הושלמה", מספרת השבוע בראיון ל"ספורט כל העיר" הרעייה הטריה פדרו. "ירושלים עיר נהדרת. ביקרתי בה בעבר ואהבתי אותה מאוד. אני חושבת שירושלים היא העיר הכי יפה בישראל. היא מיוחדת והיסטורית. יש לי הרבה מה לראות פה".

העונה אמנם רק החלה, אבל מה את יודעת על בית"ר בינתיים?

"שלאוהדים יש השפעה עצומה. הם מראים עד כמה המועדון גדול ולהם יש את הכוח. בנוסף, יש לקבוצה מתחם אימונים טוב. יש מה לשפר שם, אבל בטוח שעם הבעלים החדש יהיה הרבה יותר טוב וזו מחשבה מעודדת לעתיד".

אפונסו טיירה ומריאנה פדרו (צילום: אלבום פרטי)

אפונסו טיירה ומריאנה פדרו (צילום: אלבום פרטי)

ומבחינה מקצועית איך את ואפונסו התרשמתם מבית"ר? אפשר לזכות העונה בתואר?

"זאת אפשרות. בית"ר לא התחילה טוב את העונה, אבל אני חושבת שיש לקבוצה המון פוטנציאל. יש לבית"ר את הקהל הכי מדהים שחווינו עד היום. הייתי במשחק בטדי בשבוע שעבר וזה הספיק עבורי לראות את הכוח של האוהדים. גם בעיר אנחנו מרגישים את זה. לאפונסו לא היה את זה באף קבוצה שבה שיחק עד היום".

איך החיים בישראל עד עכשיו?

"התרבות מאוד שונה, דרך החיים עם הדת שונה מאוד, אבל התאמנו את עצמנו לזה ואנחנו רואים את עצמנו חיים בישראל לעוד הרבה שנים, נוח לנו כאן".

מה את יכולה לספר על אפונסו?

"התחתנתי איתו כי הוא הבן אדם הכי טוב בעולם. לפעמים אני אפילו אומרת לו שהוא נחמד מדי. הוא למד במכללה ושיחק כדורגל. הוא מקצוען בהכל. הוא אוהב את המשפחה שלו למרות המרחק מהם".

אפונסו טיירה ומריאנה פדרו (צילום: אלבום פרטי)

פדרו, יש לציין, מכירה את האינטנסיביות של עולם הספורט. בעברה היא היתה מתעמלת אמנותית, וגם כיום, שנים אחרי שפרשה היא עדיין מתעסקת עם התחום ומשלבת אותו עם עיצוב אופנה, כשיש בבעלותה חנות למכירת בגדי מתעמלות בשם "MP gymnastics".

"החברה שלי עוסקת בביגוד לבנות בהתעמלות אמנותית, זה דבר גדול", היא משתפת. "אני הייתי מתעמלת 16 שנה ונכנסתי לעסק הזה כי השוק היה חלש כשאני התאמנתי. יש לי עובדים טובים וכל שלושה-ארבעה חודשים אני נוסעת כדי לוודא שהכל עובד".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר