גיא לוזון (צילום: ניר קידר)
גיא לוזון (צילום: ניר קידר)

שחקנים בבית"ר לאחר פיטורי לוזון: "הגיע הזמן; הוא איבד את הקבוצה"

המאמן סיים את דרכו בבית"ר אחרי פחות מחמישה חודשים בתפקיד. הבעלים משה חוגג: "המצב של הקבוצה והתוצאות מתחילת העונה לא הותירו לי הרבה ברירות". אלי כהן (השריף) ורוני לוי מוזכרים כמועמדים להחליפו

פורסם בתאריך: 22.10.18 12:24

גיא לוזון פוטר הבוקר (שני, 22.10) מתפקידו כמאמן בית"ר ירושלים. כך נמסר מהמועדון.

בהודעה שהוציאה בית"ר נכתב ירושלים נמסר כי "בפגישה שנערכה הבוקר בין הבעלים משה חוגג, יו״ר המועדון אלי אוחנה ומאמן הקבוצה גיא לוזון התקבלה החלטה על סיום דרכו של לוזון במועדון".



הבעלים משה חוגג: ״ההחלטה להיפרד אינה פשוטה כלל וכלל. גיא מאמן כדורגל מצוין ואדם מקסים, יש בינינו חיבור טוב ושיח בריא, אך המצב של הקבוצה והתוצאות מתחילת העונה לא הותירו לי הרבה ברירות ולעיתים אין מנוס מפעולות שאינן נעימות. אני מאחל לגיא בהצלחה ובטוח שדרכינו תצטלבנה בעתיד״.

כזכור, מעמדו של לוזון עמד על הפרק מזה מספר שבועות, כשבין המאמן לבין הבעלים חוגג והיו"ר אוחנה התקיימו לא מעט שיחות. באותן שיחות גיבו חוגג ואוחנה את לוזון, אך גם הבהירו לו שאם התוצאות והיכולת לא ישתנו, הוא לא יישאר. בנוסף, גורמים שונים בבית"ר ציינו בשבועות האחרונים בשיחות עם "כל העיר", כי לוזון אינו מקובל על כל שחקני הקבוצה. עוד הוסיפו אותם גורמים כי שמותיהם של רוני לוי ואלי כהן (השריף) מוזכרים בבית וגן כמי שמועמדים לרשת את תפקידו של לוזון במידה שהוא יפוטר.

כעת, לאחר פיטוריו של לוזון, נשמעים בבית וגן לא מעט אנחות רווחה. בשיחה עם "כל העיר" מציין אחד משחקני בית"ר ירושלים כי "הגיע הזמן שגיא יפוטר. היו צריכים לעשות את זה מזמן. הוא איבד מזמן את חדר ההלבשה וגם אתמול, הדרך שבה הוא התבטא כנגד ערן לוי לא היתה מתאימה. אני מאמין שעכשיו, אחרי שימונה מאמן חדש, הכל ייראה טוב יותר ואנחנו נחזור לעצמנו".

שחקן אחר בבית"ר מוסיף: "עדיף מאוחר מאשר בכלל לא. לא נראינו טוב בכלל במשחקים האחרונים ולא היתה לנו שיטה. גיא איבד את הקבוצה, כשהדברים שאמר על המשקל של ערן לוי רק חידדו את זה".

לוזון, כידוע, מונה לתפקיד מאמן בית"ר ירושלים בסוף חודש מאי האחרון, בזמן שאלי טביב היה בעלי הקבוצה ואלי אוחנה שימש כנציג הבעלים. תחילת דרכו של לוזון בבית"ר היתה קשה מאוד, בשל חילוקי הדעות הקשים שהיו אז בין טביב לבין אוחנה, כשטביב היה עם רגל וחצי מחוץ לבית"ר והקבוצה היתה תחת חוסר ודאות כללית.

עם הגעתו של חוגג לבית"ר, לפני כחודשיים, פתח בעל הבית החדש את הקיץ והנחית שחקני רכש רבים, בהם שמות גדולים בכדורגל הישראלי דוגמת השוער דודו גורש, הבלם טל בן חיים והקשרים מאור בוזגלו וערן לוי. למרות הרכש המפוצץ, בית"ר ירושלים תחת גיא לוזון לא הצליחה להתרומם, ההפסדים הלכו והצטברו והמיקום של הקבוצה בטבלה – במקום ה-13 והלפני אחרון – כמו גם היכולת החלשה הובילו לפרידה.

בשיחה שניהל הבוקר (שני) "כל העיר" עם אלי כהן (השריף), ציין המאמן כי עד כה לא נעשתה אליו שום פנייה מטעם בית"ר ירושלים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר