חסוס רואדה (צילום: ניר קידר)
חסוס רואדה (צילום: ניר קידר)

גורם בבית"ר: "רוצים את רואדה, אבל אין עדיין החלטה בגלל הפציעה שעבר"

הבלם הספרדי עבר בשנה שעברה ניתוח ברצועה הצולבת ולא שיחק שנה. בבית"ר שוקלים להחתימו, אך יבקשו ממנו להגיע ככל הנראה להתרשמות ובדיקות

פורסם בתאריך: 1.12.18 13:08

חודש ינואר יהיה, כנראה, מעניין מאוד ופעיל מאוד – לא רק בגזרת המשתחררים והמשוחררים מבית"ר, אלא גם מבחינת אלה שעשויים לבוא. כפי שפורסם ב"כל העיר", שחקני בית"ר ירושלים לשעבר – הבלם הספרדי חסוס רואדה והמגן הקרואטי-גרמני מרסל הייסטר – מועמדים לחזור לקבוצה. אנשי בית"ר ירושלים, ובמיוחד ניר קלינגר, יודעים כי הסגל הנוכחי צריך לעבור חריש עמוק, בעיקר בכל הקשור לחוליית ההגנה החלשה להחריד, שלא מתפקדת כמצופה מהגנה של מועדון עם יומרות ושאיפות לצמרת.



ראשית, בנוגע להייסטר: השחקן לא מקבל דקות משמעותיות בפרנצווארוש ההונגרית – לכל הפחות לא כפי שציפה, והאפשרות לחזרתו אל המועדון הצהוב-שחור בהחלט עומדת על הפרק. ל"כל העיר" נודע כי גורמים שונים במועדון כבר החלו בשיחות עם השחקן, במטרה להחזירו בינואר.

בכל הנוגע לבלם הספרדי רואדה, אחד השיקולים שמונעים מבית"ר לפתוח איתו במשא ומתן כרגע נוגע לפציעה שעבר בחודש דצמבר שעבר, שהובילה לניתוח ברצועות הברך והשביתה אותו ממש עד לאחרונה.

כזכור, רואדה לבש את מדי בית"ר ירושלים במשך שתי עונות, עד שעזב לטובת אפואל ניקוסיה הקפריסאית לשנתיים. בתום העונה הוא כבר ייחשב לשחקן חופשי. בשיחות שנערכו בין גורמים בבית"ר עלתה האפשרות לשליחת נציג שיעקוב מקרוב אחר מצבו הפיזיולוגי, ובעקבות זאת להחליט אם להיכנס איתו למו"מ.


חסוס רואדה (צילום: ניר קידר)


"אני לא יודע עד כמה זה יהיה נכון להביא את רואדה", אומר גורם במועדון. "הוא אחרי פציעה בצולבת, ולא שיחק כדורגל שנה. הוא כבר לא ילד, הוא בן 31. אני לא יודע מה מצבו הגופני היום. לדעתי, אם הוא יסכים צריך להזמין אותו להתרשמות של שבוע-עשרה ימים, כדי להבין וללמוד את מצבו הבריאותי. הבנתי שרוצים להביא אותו, אבל קלינגר עדיין לא החליט סופית".

"חסוס עם רגל אחת יותר טוב מכל הבלמים שיש לנו", טוען גורם אחר בבית"ר. "קלינגר אמר שצריך לבדוק אם הוא יסכים לבוא לכמה ימים, כדי שיוכלו לראות מה מצבו. אני חושב שכדאי לשבת איתו ולדבר איתו. הוא טוב בכמה דרגות מטל בן חיים, הוא טוב במסירה הראשונה, הוא מנהיג והוא כבר מכיר את הקבוצה. יהיה לו קל להתחבר שוב".

"רואדה אחרי צולבת זה לא פשוט", מציין מנגד שחקן בקבוצה בשיחה עם "כל העיר". "עם כל זה שאוהבים אותו, ולמרות שרואדה כוכב, הוא עבר פציעה קשה. הוא גם לא שיחק כדורגל במשך שנה, וייקח זמן עד שיתאקלם. בינואר אתה רוצה שחקנים 'פיקס', שיכולים להיכנס מהר לעניינים".

לצד הדיבורים המתגברים על רואדה, ל"כל העיר" נודע כי קלינגר בוחן בימים אלו צירוף של בלם אחר, לינדסי רוז, שהיה אחד המועמדים להגיע לבית"ר בחודש ינואר בשנה שעברה. רוז (26) משחק בלוריין מהליגה השנייה בצרפת, ומספר בשיחות סגורות כי הוא רוצה מאוד להגיע למועדון וכי עדיין לא נעשתה פנייה רשמית מבית"ר אליו.

שם חדש-ישן נוסף שנמצא בפנקסים בבית וגן הוא חן עזרא, שעזב את בית"ר ירושלים רק בקיץ האחרון, כזכור, לאחר שאלי טביב, הבעלים הקודמים של הקבוצה, לא מימש את האופציה עליו. בעקבות מיעוט הדקות שלהן זוכה הקשר בהפועל באר שבע, הוא עשוי למצוא את עצמו חוזר גם כן ללבוש את המדים הצהובים-שחורים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר