בתמונות (מימין) קלאודמיר פריירה, חסוס רואדה (צילומים: ניר קידר)
בתמונות (מימין) קלאודמיר פריירה, חסוס רואדה (צילומים: ניר קידר)

בחזרה לעבר: האם בית”ר תחזיר את קלאודמיר ורואדה?

חלון ההעברות של ינואר הולך ומתקרב ובבית"ר ירושלים מחפשים חיזוק לחלק האחורי. על הכוונת - שני הזרים ששיחקו בקבוצה בשנים האחרונות. גם שמו של הייסטר מוזכר בבית וגן

פורסם בתאריך: 22.11.18 17:09

בצוות המקצועי של בית”ר ירושלים עובדים בימים אלה בשתי חזיתות. הראשונה, שדרוג משחק ההגנה של הקבוצה בהווה, והשנייה חיזוק הסגל בחלון ההעברות של ינואר, שהולך ומתקרב.

המאמן ניר קלינגר, ביחד עם הבעל הבית של בית"ר ירושלים משה חוגג והיו”ר אלי אוחנה, מתכננים שינויים לא מעטים, כשעל הפרק התחמשות בבלם, קשר אחורי, מגן שמאלי ושוער, זאת לצד שחרור של מספר שחקנים מהסגל.



בבית”ר, כפי שכבר ניתן להבין, חושבים על מהפכה של ממש בחלק האחורי של הקבוצה והסיבה לכך ברורה וידועה – הקבוצה ספגה עד כה 23 שערי חובה בעשרה משחקי ליגה – ממוצע של 2.3 ספיגות למשחק, שמציב אותה לא רק במקום האחרון אלא גם כאחת מקבוצות ההגנה החלשות ביותר שידעה הליגה הישראלית בשנים האחרונות.

בין השמות שנמצאים על הפרק מבחינת בית”ר ירושלים נמצאים גם שלושה שחקנים מוכרים מהעבר הלא רחוק. אחד מהם הוא הבלם הספרדי המצוין חסוס רואדה, שעזב את המועדון לפני שנתיים לטובת אפואל ניקוסיה הקפריסאית. הבעיה עם רואדה היא שהוא לא שיחק מאז חודש דצמבר 2017 בשל פציעה קשה בברך, מה שגורם להיסוסים בבית וגן. גורמים בבית”ר אומרים ל”ספורט כל העיר” כי “נבדקת האפשרות להחזיר את רואדה אך בעקבות הפציעה ובשל העובדה שהוא לא שיחק זמן רב העניין נשקל בכובד ראש ועולה השאלה אם כדאי לקחת את ההימור”.

מרסל הייסטר (צילום: אורן בן חקון)

לעמדת הקשר האחורי עולה שם מוכר נוסף – זה של קלאודמיר פריירה, ששוחרר בקיץ מבית”ר וחתם בבני סכנין. הברזילאי, כידוע, לא הסתיר את רצונו להישאר בבית”ר, אך בקיץ ויתר אלי טביב, הבעלים דאז, על האפשרות להאריך את חוזהו.

“ראשי בית"ר ירושלים צריכים ללכת בכל הכוח על קלאודיו”, מציין שחקן בכיר בבית”ר. “הוא היה נכס לקבוצה בשנים האחרונות, הוא משרה ביטחון ונותן לקשרים מסביבו לבוא יותר טוב לידי ביטוי. הוא חסר לנו מאוד מתחילת השנה”.

בדחיפות פחות גדולה בודקים בבית”ר את האפשרות להנחית גם מגן שמאלי, וזאת בעיקר בשל העובדה שגורמים שונים במועדון שנמצאים בקשר רציף עם מרסל הייסטר מציינים כי הוא לא פוסל חזרה לקבוצה. “למרסל יש חברים קרובים בקבוצה שמדברים איתו על בסיס יומיומי”, מציין גורם בבית”ר, “לדבריהם, הוא לא פוסל חזרה. מבחינה מקצועית, יש לנו את שמואל שיימן כמגן שמאלי ובסך הכל הוא מציג יכולת סבירה, אבל חלק מהבעיות שלנו בהגנה נוצרות כי המגנים שלנו לא מספיק טובים”.

מבחינת עמדת השוער, בבית”ר כפי שפורסם ב”ספורט כל העיר” בשבוע שעבר, לא הכי מרוצים מהיכולת שמציגים דודו גורש ואיתמר ניצן, כך שהמאמן קלינגר מעוניין להנחית בקבוצה שוער בכיר. השם החם שעל הפרק הוא ארנסטס שטקוס (בן 33), שוער הפועל חיפה ונבחרת ליטא.

“אם שטקוס יגיע אלינו בינואר זה יהיה חיזוק משמעותי עבורנו”, מציין גורם בבית”ר בשיחה עם “ספורט כל העיר”. “אבל אם הפועל חיפה תערים קשיים, כנראה שנישאר עם דודו ואיתמר”.

יש לזכור שהיחסים בין בית”ר להפועל חיפה לא נמצאים בשיא פריחתם: יואב כץ, בעלי הפועל חיפה, מאוכזב מאוד מההתנהלות של בית”ר משום שלדבריו פנתה – בעקיפין או שלא בעקיפין – לקלינגר כשעוד היה מאמן האדומים מהכרמל. כץ עשוי להערים קשיים ואף לדרוש סכום כסף לא מבוטל עבור שטקוס, שמסיים את חוזהו בתום העונה וייחשב לשחקן חופשי.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר