ערן לוי (צילום: ניר קידר)
ערן לוי (צילום: ניר קידר)

גורם בבית"ר: "קלינגר הבין – ערן לוי פשוט לא מתאים"

הקשר עשוי למצוא את עצמו משוחרר בינואר, כשאחת הסיבות היא ויכוח על בעיטות חופשיות עם בוזגלו: "קלינגר בחר צד בכך שלא שיתף את ערן מול הפועל"

פורסם בתאריך: 13.12.18 11:43

הניצחון הגדול של בית"ר ירושלים על הפועל תל אביב ביום שני האחרון סימל, ככל הנראה, את סוף דרכו של ערן לוי במועדון. הקשר, כידוע, לא שותף במשחק ואף עזב את אצטדיון המושבה כשהוא לא מרוצה בכלל ממעמדו ומכך שלא השתתף בחגיגה הגדולה.



אחת הסיבות המרכזיות לכך שלוי לא שיחק במשחק מול הפועל תל אביב קשורה דווקא למשחק של בית"ר ירושלים נגד מכבי נתניה חמישה ימים קודם לכן. ל"ספורט כל העיר" נודע כי במשחק מול נתניה התעמת לוי עם מאור בוזגלו בנוגע למי משניהם ייקח את הבעיטות החופשיות של בית"ר ירושלים. במהלך העימות הזה לוי, כך נודע ל"ספורט כל העיר", אף הרים את הקול על בוזגלו.

"המריבה בין ערן לוי למאור בוזגלו במשחק מול נתניה הובילה לכך שערן לוי לא שותף נגד הפועל תל אביב", אומר בנחרצות גורם בבית"ר בשיחה עם "ספורט כל העיר" ומוסיף: "ניר קלינגר גם התייחס לכך במרומז באסיפת הקבוצה לאחר המשחק. כולם הבינו שהדברים שלו מתייחסים לערן לוי ואף אחד לא הופתע מכך שהוא לא שיחק נגד הפועל תל אביב".

גורם אחר בבית"ר מוסיף: "ניר קלינגר בחר צד ברור בוויכוח בכך שלא שיתף את ערן מול הפועל תל אביב. בכל מקרה, לדעתי ניר קלינגר טעה בכך שהוא לא קבע מראש מי בועט איזה בעיטות. הוא היה צריך לקחת על זה אחריות".

ערן לוי (צילום: ניר קידר)

ערן לוי (צילום: ניר קידר)

גורם נוסף בבית וגן מציין כי "מוקדם לקבוע עם ערן לוי סיים את הסיפור בבית"ר, אבל קלינגר הבין – ערן לוי פשוט לא מתאים".

בינתיים, בצוות המקצועי והניהולי של בית"ר ירושלים עובדים שעות נוספות על חיזוק הסגל לקראת פתיחת חלון ההעברות של חודש ינואר. לוי, כאמור, הוא אחד המועמדים הבולטים לעזוב את הקבוצה כשמנגד בבית"ר מדברים על ויקי כחלון, חן עזרא, שיר צדק וארנסט שטקוס כמי שמועמדים להצטרף.

בבית"ר, כפי שפורסם בשבוע שעבר ב"ספורט כל העיר", החליטו סופית שלא להחתים את חסוס רואדה, וזאת לאור מצבו הרפואי. שם נוסף שירד מהפרק הוא זה של לינדסי רוז הצרפתי, שגם הוא כך אומרים בבית"ר עבר פציעה לא פשוטה בשנה שעברה.

גורם בבית"ר מספר ל"ספורט כל העיר" כי "יש מחשבה רצינית על שיר צדק. הוא לא משחק באופן קבוע בבאר שבע ויכול להיות שהקשרים שיש למשה חוגג עם אלונה ברקת יעזרו לנו להחתים אותו".

שחקן נוסף מהפועל באר שבע שבו מעוניינת בית"ר ירושלים הוא חן עזרא, שעשוי לעשות קמאבק לבית וגן. עזרא לא ממש השתלב בבירת הנגב ובבית"ר ינסו להחתימו. "הוא מאוד מתאים לשיטה של ניר", מציין גורם המקורב לקלינגר, "הוא יוכל לעזור מאוד לבית"ר בחלק הקדמי".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר