ארון אולנארה (צילום: שרון בוקוב)
ארון אולנארה (צילום: שרון בוקוב)

לבית"ר נמאס: אולנארה שוחרר מהקבוצה בשל ריבוי עבירות המשמעת

לאור ריבוי עבירות המשמעת של החלוץ הגיעו ראשי בית"ר ירושלים ביחד עם סוכניו על החלטה להיפרד

פורסם בתאריך: 13.12.18 22:37

ארון אולנארה שוחרר הערב, חמישי (13.12), מבית"ר ירושלים, זאת לאור ריבוי בעיות המשמעת שעבר החלוץ בתקופה הקצרה שבה הוא שיחק במועדון. מבית"ר נמסר כי לאחר פגישה בין ראשי המועדון לבין נציגיו של השחקן הוחלט על פרידה.

כזכור, כפי שפורסם בשבוע שעבר ב"כל העיר", ראשי בית"ר ירושלים והצוות המקצועי של המועדון הביעו אכזבה עמוקה מאוד מאולנארה, שהגיע למועדון רק לפני כחודש וחצי. גורם במועדון אף הצהיר בשיחה עם "כל העיר" כי צריך לשלוח את אולנארה "על המטוס הראשון הביתה", וזאת על רקע התנהגותו הבעייתית.



החלוץ הועמד לוועדת משמעת ביום שישי האחרון, ובה הוחלט על השעייתו מכל פעילות, כולל כמובן הדחתו מהסגל של בית"ר ירושלים למשחק מול הפועל תל אביב. הסיבה: החלוץ הגיע למשחק מול מכבי נתניה ביום רביעי שעבר רק בדקה ה-30, בעוד לשחקני הסגל כבר הובהר בעבר, כחלק מההנחיות הכלליות של המועדון, כי גם מי שלא נמצא בסגל למשחק מחויב להגיע בזמן. יש לציין כי למשחק נגד הפועל תל אביב אולנארה כלל לא הגיע בשל השעייתו.

עבירת המשמעת של אולנארה מצטרפת לעבירות משמעת נוספות שצבר השחקן מאז שהגיע לקבוצה. החלוץ מרבה לאחר לאימונים, ובמחנה האימונים שנערך בפגרת השזרוע הוא איחר להגיע לאסיפה, בטענה שהיה עיכוב בטיסתו. אולנארה אף ירד עצבני במשחק ההפסד 3:2 להפועל באר שבע אל חדר ההלבשה, ומבלי שהורשה לעשות כך, ובמשחק נגד הפועל רעננה לפי כשבועיים הורחק, כזכור, והותיר את בית"ר ירושלים בעשרה שחקנים לזמן ממושך.

ארון אולנארה (צילום: שרון בוקוב)

עוד לפני השחרור של אולנארה, אמר שחקן בבית"ר בשיחה עם "כל העיר": "מה יש להגיד שלא נאמר על אולנארה?. הוא עושה מה שבא לו. אם זה היה שחקן אחר, לא צריך לנחש מה היה קורה פה. מישהו יכול לעשות דבר כזה, לאחר כמה שהוא רוצה – כבר שש או שבע פעמים? זה נראה הגיוני? הוא קיבל אדום, הוא מאחר, הוא לא בא לאימונים, איזה מין דבר זה? אין לי מושג למה לא משחררים אותו. צריך לשאול את ההנהלה. מישהו אחר כבר מזמן היה הולך הביתה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר