ארנסט שטקוס, פרדי פלימיין וקווין טפוקו (צילומים: שרון בוקוב, ניר קידר)
ארנסט שטקוס, פרדי פלימיין וקווין טפוקו (צילומים: שרון בוקוב, ניר קידר)

לקראת ינואר: בית"ר עדיין רוצה את שטקוס. גם כוכבי הפועל חדרה בתמונה

הצהובים לא מוותרים על השוער הליטאי המצוין ואף פנו לסוכנו דודו דהאן. כוכבי חדרה פרדי פלימיין וקווין טפוקו מוזכרים אף הם כאופציות לחיזוק

פורסם בתאריך: 20.12.18 11:54

בית"ר ירושלים התייצבה מעט בשלושת השבועות האחרונים. הקבוצה צברה 5 נקודות מ-9 אפשריות ובעיקר ספגה שער בודד בשלושה משחקים (לעומת 25 ב-11 המשחקים שלפני כן). אבל בבית וגן עדיין מתכננים שידוד מערכות רציני עם פתיחת חלון ההעברות של ינואר בעוד כשבועיים וחצי.

בבית"ר, כך מספרים גורמים שונים בקבוצה, עובדים ימים כלילות על מציאת חיזוק משמעותי שישדרג את הסגל כשהמטרה היא לברוח ככל הניתן מקרבות הירידה ואולי אפילו להשתחל לפלייאוף העליון.



המאמן ניר קלינגר סימן ארבע עמדות עיקריות שבהן הוא רוצה להשתדרג – שוער, בלם קשר אחורי וחלוץ – אך בבית"ר ישמחו לקלוט גם שחקנים איכותיים בעמדות אחרות. לעמדת השוער, כפי שכבר פורסם לא אחת ב"ספורט כל העיר", המועמד המוביל הוא ארנסטס שטקוס הליטאי מהפועל חיפה.

ל"ספורט כל העיר" נודע כי בית"ר ירושלים פנתה באחרונה לסוכנו של השחקן, דודו דהאן, במטרה לקדם את העסקה, אך יואב כץ, בעלי הפועל חיפה, טרם קיבל הצעה רשמית מבית"ר. בכל מקרה, כץ כבר טען בעבר כי שטקוס לא למכירה, אבל בבית וגן משוכנעים שתמורת המחיר הנכון הוא ישחרר את השוער שלו. פרט לכץ, בית"ר אולי תצטרך להתמודד על שטקוס גם עם מכבי תל אביב, שמגלה עניין בשוער וזאת בשל האפשרות שפרדראג ראיקוביץ' יימכר בינואר הקרוב.

ארנסט שטקוס (צילום: שרון בוקוב)

ארנסט שטקוס (צילום: שרון בוקוב)

"שטקוס הוא המועמד המוביל שלנו, למרות שניצן מגלה יכולת מעולה במשחקים האחרונים", מציין גורם במועדון בשיחה עם "ספורט כל העיר", ומציין את האפשרות לטרייד עם הפועל חיפה: "שטקוס יגיע אלינו, ואולי יעקב בריהון ואיתמר ניצן יעשו את הדרך ההפוכה לחיפה".

לעמדת הבלם מחפש המאמן קלינגר רכש זר. בית"ר ירושלים, כזכור, רצתה מאוד להחזיר את חסוס רואדה אך ירדה ממנו לאחר שהתברר כי הוא עדיין לא החלים לחלטין מהפציעה שעבר לפני שנה ואולי אף ייאלץ לעבור ניתוח נוסף. קלינגר, כך נודע ל"ספורט כל העיר", רואה באחרונה עשרות קלטות וביצועים של בלמים, אך עדיין לא גיבש לעצמו מועמד מוביל.

כאמור, בית"ר ירושלים מעוניינת להתחזק גם בחלק הקדמי וזאת לאחר השחרור של ארון אולנארה. "אין לנו 'מספר 9' אמיתי", טוען גורם במועדון בשיחה עם "ספורט כל העיר". "הגענו לשלושה מצבים מול מכבי פתח תקוה ולא השכלנו להבקיע. זו העמדה הכי חסרה בסגל, ולכן צריך להביא חלוץ זר תותח".

פרדי פלימיין וקווין טפוקו (צילום: ניר קידר)

יש לציין כי על הכוונת של בית"ר ירושלים לקראת פתיחת חלון ההעברות נמצאים גם שחקני הכנף חן עזרא מהפועל באר שבע ופרדי פלימיין מהפועל חדרה, שאחד מהם עשוי לחתום. "פלימיין שחקן מצוין", מדגיש גורם בבית"ר ומוסיף: "אם הוא יגיע אלינו זה יהיה חיזוק משמעותי. אנחנו צריכים שחקנים שישתלבו מהר והעובדה שהוא כבר מכיר את הליגה תעזור לו ולנו".

שחקן נוסף מהפועל חדרה שבו מעוניין קלינגר הוא הקשר האחורי קווין טפוקו הצרפתי. לשניים, כאמור, יש חוזים בהפועל חדרה, אבל בבית"ר מאמינים בשל הלחץ התזרימי שבו נמצאת חדרה היא תסכים לשחרר אותם תמורת הסכום הנכון.

גורם בבית"ר מסכם את ההתרחשויות הצפויות בחלון ההעברות ואומר: "בינואר צריך לחשוב טוב-טוב את מי מחתימים, ולכמה זמן. ניר חושב בדיוק על הדברים האלה – מי יהיה טוב לחדר ההלבשה ומי ישתלב טוב מבחינה מקצועית. אסור לעבוד מתוך לחץ ולהחתים שחקנים לכמה שנים, צריך לחשוב גם על השנה הבאה".

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר