איתמר ניצן (צילום: אורן בן-חקון)
איתמר ניצן (צילום: אורן בן-חקון)

"המטרה: להגיע לפלייאוף העליון ולאירופה"

בבית"ר כואבים את ההדחה הדרמטית מהגביע, אך מנסים להסתכל קדימה. ביקורת רבה על עוז ראלי; מחמאות לאיתמר ניצן

פורסם בתאריך: 27.12.18 13:14

אכזבה גדולה נרשמה בבית"ר ירושלים בעקבות ההדחה הכואבת בסיבוב ח' של גביע המדינה בידי מכבי תל אביב, בעקבות שער הניצחון של יונתן כהן בדקה ה-92. השער שחרץ סופית את גורל העונה, כאחת העונות המאכזבות של בית"ר בשנים האחרונות. למרות יכולת נהדרת של חניכיו של ניר קלינגר, יכולת שלוותה בלחימה, בהקרבה ואף בהחמצות רבות, הצהובים-שחורים מסיימים את העונה בלי שום תואר, ועם הדחה מוקדמת מהצפוי מהגביע.



הקהל הירושלמי שהגיע למשחק במוצאי שבת ראה בית"ר תוססת, בית"ר שמסתכלת בלבן של העיניים של שחקני מכבי תל אביב, ובית"ר שלא היתה רחוקה מלהדיח את הקבוצה החמה ביותר בליגה הישראלית עד כה. "זה פשוט שוד, לא הגיע למכבי לנצח. היינו טובים מהם", מציין שחקן בקבוצה בשיחה עם "ספורט כל העיר" רגע לאחר ההפסד הכואב. "היו להם שתי התקפות, והם כבשו שני שערים. פשוט בושה לחטוף גול בדקה כזו".


עוז ראלי (צילום:)

עוז ראלי (צילום: אורן בן-חקון)


שחקני בית"ר יצאו מתוסכלים מהאצטדיון, מרגישים שהיוו יריב שקול למכבי. מי שספג את מרבית הביקורות הוא המגן עוז ראלי.

"שני השערים באו מהאגפים, מהמגנים שלנו. ראלי אשם בשניהם", טוען שחקן בקבוצה בשיחה עם "ספורט כל העיר". "היינו טובים מהם, וזו אכזבה גדולה מאוד. אמנם עפנו, אבל הלחם והחמאה שלנו זה הליגה. אי אפשר להגיד שהסתיימה לנו העונה, כי יש לנו מטרה – להגיע לפלייאוף העליון ולאירופה.

"כואב הלב", אומר שחקן נוסף בבית וגן בשיחה עם "ספורט כל העיר". "אנחנו צריכים להתרכז עכשיו בליגה, לנסות לטפס למעלה אל הפלייאוף העליון ומשם להשיג את הכרטיס לאירופה".

"ככה זה כשמגיעים למצבים, ומחמיצים ומחמיצים", טוען שחקן בכיר בשיחה עם "ספורט כל העיר". "שילמנו על זה ביוקר. הייתה לנו הזדמנות לסיים את הסיפור, לא ניצלנו את המצבים שהיו לנו – וחבל. תחושות קשות מאוד, אכזבה גדולה".

"זה המחיר כשאין לנו תחליפים הולמים", מציין גורם במועדון. "עם כל הכבוד לראלי, הוא לא אנטואן קונטה. שני השערים שחטפנו היו באשמתו הישירה, והכי מבאס שההפסד בא במשחק טוב שלנו".

מי שקיבל מחמאות בבית"ר לאחר זמן רב, הוא השוער איתמר ניצן שגילה יכולת מצוינת בשער ומנע מבית"ר ספיגה של שלושה שערים בטוחים.

"איתמר כבר תקופה ארוכה מגלה יכולת מצוינת בשער", מספר גורם במועדון. "כל הכבוד לו על היכולת במשחק. הוא צובר יותר ויותר ביטחון, ואולי הגיע הזמן באמת לתת לו קרדיט, וללכת איתו עד הסוף".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר