יעקב בוזגלו, מאור בוזגלו (צילומים: דרור ארצי ג'ני, ניר קידר)
יעקב בוזגלו, מאור בוזגלו (צילומים: דרור ארצי ג'ני, ניר קידר)

יעקב בוזגלו: "אני לא צריך למצוא חן בעיני אף אחד"

ההאשמות של יעקב בוזגלו כלפי עוזר המאמן ניסן יחזקאל ממשיכות לעורר סערה. השבוע הוא אומר ל"ספורט כל העיר": "לא חוזר בי לרגע מאף מילה"

פורסם בתאריך: 27.12.18 12:30

ביום שני השבוע התראיין יעקב בוזגלו, אביו של מאור בוזגלו קשר בית"ר ירושלים, ברדיו ערוץ הספורט, והשמיע טענות קשות וביקורת רבה בעוזר המאמן החדש של בית"ר, ניסן יחזקאל. האב טען כי יחזקאל הוא זה שאחראי לכך שבנו, מאור, עלה רק כמחליף שלישי במשחק הגביע מול מכבי תל אביב, ואמר בין השאר כי "לעלות לשחק לכמה דקות זה מעליב".




יעקב בוזגלו (צילום: דרור ארצי ג'ני)

יעקב בוזגלו (צילום: דרור ארצי ג'ני)


רבים בבית בגן נותרו המומים לשמע האמירות, ובאתרים שונים צוין כי שוררת אכזבה גדולה במועדון בעקבות הריאיון. יש לציין כי גם אוהדי הקבוצה לקחו את האמירות של יעקב בוזגלו בצורה קשה, ובפורומים השונים העלו רבים פוסטים בעניין.

לאחר הריאיון מספר בוזגלו האב ל"ספורט כל העיר" על הרעש מהזווית שלו: "אמרתי את מה שרציתי להגיד, ואני עומד מאחורי כל מילה. היו דברים שהביאו אותנו למצב הזה, ואנחנו צריכים להתגבר על כך. אין הרבה מה להבין ומה להוסיף".


מאור בוזגלו (צילום: ניר קידר)


מאור יישאר בבית"ר?

"ברגע שאתה רוצה לעזוב אתה עוזב? למאור יש חוזה עד סוף העונה בבית"ר, והוא יישאר שם עד תום העונה. הוא בכושר, שיחק בסך הכל חמישה וחצי משחקים והכל בסדר, אין לנו טענות. אני לא צריך לדבר על מספרים – אני מדבר על מצבים נתונים: כאב לי שעפנו מהגביע, כאב לי שמאור נכנס 13 דקות לסיום כחילוף שלישי. אלה דברים שאמרתי ואני לא חוזר בי לרגע מאף מילה".

אמרת שניסן יחזקאל הוא הסיבה לכך שמאור לא פתח.

"נראה לך שאני, במועדון גדול כמו בית"ר, צריך לדבר על עוזר המאמן? זה שזה עשה רעש, מה אני יכול לעשות? אני טיפוס שמושך אש. אני, בוזגלו יעקב, אומר מה שאני אומר ותמיד עומד מאחורי זה".
מישהו מבית"ר דיבר איתך אחרי הריאיון?

"אני בקשר עם כולם. אנחנו מדברים כמו בני אדם, כל אחד אומר מה שיש לו וזה לגיטימי וטבעי. אני לא צריך למצוא חן בעיני אף אחד. כל אחד צריך לעשות את הטוב בשבילו. חבל שכל מילה שאני אומר מנתחים. מה שרציתי להגיד אמרתי, וזה נגמר. אין לי בעיה שאני זה שחוטף את האש. אני חי עם זה ללא שום בעיה".

ל"ספורט כל העיר" נודע כי ניר קלינגר, מאמן הקבוצה, כלל לא התעסק בסערה הזו באימון של יום שלישי. שחקנים בקבוצה תוקפים את התנהלותו בעקבות כך. "כולם רואים מה היה שם, ומה שמצחיק זה שהמאמן בא לאימון ביום שלישי ולא מתייחס לזה. אלו דברים מצחיקים", טוען אחד השחקנים.

"יש מאמן בעולם שהיה מעביר את זה ככה? שאבא של שחקן 'יורד' על עוזר המאמן?", אומר שחקן נוסף במועדון. "ניסן לא דיבר על זה, כי מה יש לו לדבר? יש מאמן ראשי. ככה נראה המצב שלנו. יש תחושה אצלנו, השחקנים, שהצוות המקצועי לא שולט בעניינים. אם לא מגיבים לזה, מה עוד נראה?"

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר