יוסי בניון, שחקן בית"ר ירושלים (צילום: ניר קידר)
יוסי בניון (צילום: ניר קידר)

רשמית – יוסי בניון חזר לבית"ר ירושלים: "נרגש לסיים את הקריירה במקום המיוחד הזה"

בניון חתם היום, שלישי, על חוזה עד סוף העונה ובסיומה הוא יחבור לצוות המקצועי של בית"ר ויסייע בפיתוח מחלקת הנוער. בעלי הקבוצה משה חוגג: "כבוד גדול עבורי ועבור המועדון לסגור מעגל ולהשלים את חזרתו של יוסי לבית"ר"

פורסם בתאריך: 1.1.19 15:08

באופן רשמי: יוסי בניון חוזר לבית"ר ירושלים. הקשר חתם על חוזה מול ראש הקבוצה עד סוף העונה. לאחר מכן צפוי בניון לחבור לצוות המקצועי של המועדון, על מנת לסייע בפיתוח מחלקת הנוער.

"אני שמח ונרגש מאוד לחזור למועדון בית"ר ירושלים", ציין בניון, "ולסיים את הקריירה במקום המיוחד הזה. כולי ציפייה למפגש עם האוהדים, לאווירה של טדי ולאתגר הגדול שאליו אני מגיע דרוך ומחויב. אני מודה למשה חוגג, לצוות המקצועי ולהנהלה על האמון ועל הרצון הגדול לעבוד ביחד גם בשנים הבאות ובעבודה משותפת להוביל את המועדון להצלחה".



בעלי בית"ר משה חוגג: "כבוד גדול עבורי ועבור המועדון לסגור מעגל ולהשלים את חזרתו של יוסי לבית"ר, הצהרתי עם הגעתי כי אני רואה בבית"ר מקום דרכו אפשר לעשות שינוי חברתי, והגעתו של יוסי בניון לבית"ר עם השתלבותו העתידית בצוות המקצועי היא חלק משינוי תפיסתי גם בכל הנוגע לתרבות הספורט במדינה".

כזכור, בתחילת השנה הודיע בניון, בסרטון מרגש וסוחט דמעות, כי הוא עוזב את בית"ר לאחר שהתאכזב מהיחס שקיבל, ובין השאר הושאר על הספסל משחק אחר משחק.  כפי שפורסם בשבוע שעבר ב"כל העיר", סיפרו מקורבים לבניון כי הוא מגיע לבית"ר בשביל לשחק, ולא בשביל לשבת על הספסל.

מבית"ר נמסר כי "אנו רואים בשילובו של יוסי כחלק אינטגרלי מהמועדון צעד חשוב כחלק מבניית אסטרטגיה מקצועית עם אופק לטווח הרחוק, כבכל המועדונים הגדולים בעולם בהם שחקנים בעלי עבר מפואר לוקחים חלק בעשייה המקצועית".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר