פרדי פלומן (צילום: ניר קידר)
פרדי פלומן (צילום: ניר קידר)

"לא כל שחקן בקבוצה קטנה מתאים לבית"ר"

לאחר ההחתמה של פרדי פלומן מהפועל חדרה, שחקנים וגורמים בבית"ר לא בטוחים שהקשר הוא השחקן שהקבוצה היתה צריכה להחתים

פורסם בתאריך: 10.1.19 12:45

לאחר סאגה ארוכה, בת שבוע ימים, שכללה סיבוב פרסה ו-ויתור על קווין טאפוקו שסגר בהפועל באר שבע, חתם השבוע אנז'-פרדי פלומן בבית"ר לשנתיים וחצי, עם אופציה לעונה נוספת. בית"ר תעביר תמורתו לחשבונה של הפועל חדרה, קבוצתו הקודמת של השחקן, 300 אלף דולרים.



כזכור, רק ביום רביעי שעבר הוציאה בית"ר ירושלים הודעה על כך שרכשה את פלומן ואת טאפוקו תורת סכום כולל של 650 אלף דולר, ושהדבר היחיד שנותר פתוח הוא הסיכום הסופי עם השניים. בעקבות חוסר רצונו של טאפוקו להגיע לבית"ר (בשל מחלוקת כספית, כך לפי גורמים בבית וגן), הוא עבר לאלופה מהדרום ובית"ר צירפה רק את חברו להתקפה בחדרה.

"לא מבין למה רדפו אחרי טאפוקו. הוא שחקן שמשחק לרוחב", טוען גורם בבית וגן ומתייחס לנפילת העסקה עם הקשר. "אני באמת לא מבין מדוע רדפו אחריו. גם בנוגע לפלומן – לדעתי הוא יהיה כמו ז'אורז'יניו: אלה שחקנים שבקבוצה קטנה נחשבים טובים. הם לוקחים את הכדור ורצים. פה זה אחרת, ולא כל שחקן בקבוצה קטנה מתאים לבית"ר".

"בית"ר ירושלים צריכה ללמוד שהכול מתחיל ונגמר בכסף", מנתח את הסיפור שחקן בקבוצה. "טאפוקו רוצה או לא רוצה לבוא, כן פלומן לא פלומן – אם באר שבע מציעה 250 אלף ובית"ר 120 אלף, טאפוקו לא ישחק אצלנו, עם כל הכבוד לבית"ר. אני לא חושב שמשה חוגג יכול להביא שחקנים איכותיים כמו שמסוגלת אלונה ומסוגלת מכבי, בסכומים גבוהים כל כך".

פרדי פלומן (צילום: ניר קידר)

ביום שלישי בצהריים נפגשו נציגי בית"ר ירושלים והנהלת חדרה עם סוכנו של פלומן, שלומי בן עזרא, והשחקן סגר בירושלים לשלוש שנים וחצי. החוזה מבוסס על שנתיים וחצי, בשכר של יותר מ-200 אלף דולרים, ולבית"ר יש אופציה על השחקן לשנה נוספת. במסגרת העסקה תקבל חדרה מבית"ר 300 אלף דולר, כאמור.

פרסום ראשון: ערן לוי סיכם עקרונית בקטמון

"אני לא יודע אם פלומן זה משהו שאנחנו צריכים", אומר שחקן בקבוצה בשיחה עם "ספורט כל העיר", ומתייחס לתרומה של השחקן העונה בליגה: "אומנם פלומן הצליח בחדרה, אבל ככה זה בארץ: אתה צריך לתת חודשיים-שלושה טובים ונגמר הסיפור".

"כולם טובים, אבל אנחנו לא צריכים שחקנים בסגנון הזה", טוען גורם במועדון בשיחה עם "ספורט כל העיר", ומתייחס ספציפית לשני שחקני חדרה לשעבר: "פלומן וטאפוקו הם שחקנים טובים לקבוצות קטנות. אור אינברום יחזור, קונטה יחזור, ועדיף שיחזירו את חן עזרא לעמדות האלה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר