טל כחילה (צילום: ניר קידר)
טל כחילה (צילום: ניר קידר)

דעה | בית"ר חייבת למצוא את הדרך להשאיר את כחילה

אחרי עונה מלאה בתסכולים, הבלם עם רגל וחצי מחוץ לבית וגן. זו תהיה אבידה קשה למועדון ובית"ר חייבת למצוא את הנוסחה כדי שהוא יישאר | טור דעה

פורסם בתאריך: 16.4.19 10:58

הניצחונות של בית"ר מול הפועל תל אביב ומכבי פתח תקוה בשני המחזורים האחרונים סגרו סופית את העונה. כעת כבר אפשר להתחיל לסכם וגם לקרוץ אל העונה הבאה.

בקטע של הסיכומים, אגע בנקודה שפחות דוברה העונה: הדחיקה הצידה של שניים מהשחקנים היותר מזוהים עם בית"ר ירושלים – טל כחילה ואופיר קריאף. בעונה כל כך גרועה, שבה כמעט ולא היתה נשמה בית"רית, העניין הזה הופך למשמעותי עוד יותר.



טל בן חיים ואור זהבי אמנם רשמו, בסופו של דבר, עונה לא רעה בכלל. ולמרות זאת – ההחלטה לדחוק את כחילה לשולי הספסל מכעיסה ומקוממת. כחילה, שהוכיח בשנה שעברה (ולא בפעם הראשונה) כמה הוא טוב ואיכותי, שוב שילם את המחיר ובכלל לא באשמתו. לצערי, הספסול שלו העונה סגר בפניו את האפשרות לקבל זימון לסגל הנבחרת, שם הוא יכול היה לתפוס בקלות את המקום בהרכב כי עם כל הכבוד לעיאד חבשי, עמרי בן הרוש ושרן ייני – כחילה עולה עליהם בכמה רמות.


  • תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר" [email protected]

בית"ר ירושלים טעתה בהתנהלות שלה מול כחילה, בעיקר כי מי שהיה חסר לקבוצה העונה זה שחקן נשמה כמוהו. אחד שיטריף את כולם ויגרום להם להבין עד כמה חשוב הסמל. לקראת העונה הבאה, בית"ר ירושלים חייבת לעשות הכל כדי להשאיר את כחילה במועדון. כן, גם עם הבטחה שהוא יקבל את הבמה.

גם הספסול של קריאף לא ברור. הקישור של בית"ר ירושלים היה השנה אנמי. ההסטה של מיקי סירושטיין לעמדת הקשר האחורי אולי סייעה קצת להגנה, אבל הרגה את החלק הקדמי ואת זה בדיוק יכול היה קריאף לשנות.


גיא אדרי (צילום: פרטי)

גיא אדרי (צילום: פרטי)


את ההחלטה לגבי כחילה יצטרך לקבל גם המאמן הבא של בית"ר ירושלים, כי כבר עכשיו ברור שניר קלינגר לא ימשיך. לראשי בית"ר יש התלבטות לא פשוטה בנושא המאמן, כשעל הפרק מינוי מאמן זר, כשגם השם של רוני לוי מוזכר.

מאמן זר יהיה הכי נכון לבית"ר, בטח לאור האופציה של לוי. את לוי, ואת זה חשוב לומר, מרבית השחקנים לא רוצים וזו בעיה גדולה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר