לוי גארסיה (צילום: רמי שלוש)
לוי גארסיה (צילום: רמי שלוש)

דעה | לוי גארסיה פוטנציאל, אבל הוא לא השחקן שיוביל את בית"ר ירושלים

ההחתמה של לוי גארסיה מעידה על מחשבות לטווח ארוך, אבל האוהדים עדיין ממתינים לשם הגדול שירים את הציפיות | טור דעה

פורסם בתאריך: 5.6.19 16:36

עוד שבוע חלף והרבה בשורות אין בבית"ר. אז כן, לוי גארסיה הכישרוני חתם, וכך גם המגן השמאלי מקסים גרצ'קין הגיע מהפועל חדרה. ולמה בכל זאת אני אומר שאין הרבה בשורות? מהסיבה הפשוטה – בלי מאמן חתום ומוכרז באופן רשמי אי אפשר באמת לצאת לדרך.

רוני לוי צפוי לחתום בבית"ר. את הדברים הללו אני קורא כבר שבועות ארוכים. העיכוב נובע, כך טוענים כולם, לצורך של בית"ר להיפרד קודם כל מניר קלינגר – דבר שנעשה סוף סוף השבוע, לאחר שחוזהו של קלינגר הותר תמורת שכר של חודשיים.

מכאן, כך ניתן רק לקוות, נשמע יותר ויותר על החתמות גדולות של בית"ר ירושלים (וכבודם של גארסיה וגרצ'קין במקומם).



קצת מוזר לי שלא לראות את בית"ר ירושלים מככבת במדורי הספורט בהקשר של עונת המלפפונים. איפה השמות הגדולים שנקשרים, איפה אלה שמנסים לגנוב כותרות על חשבונה, איפה ההחתמות הנוצצות? את כל אלה לא ראינו מאז סיום העונה. כולם התעסקו אך ורק בזהות המאמן, ואולי עכשיו, אחרי שהותר הפלונטר עם קלינר ומינויו של לוי כבר ממש קורה, הכל יצבור תאוצה.

יוסי בניון ואלי אוחנה פעלו ופועלים מאחורי הקלעים, יעידו על כך ההחתמות של השבוע, אך הדברים נעשו בהילוך ראשון ובזהירות. החל מהשבוע הבא, אחרי המינוי הרשמי, ההכנות יצברו תאוצה, כשהטריו הזה – בניון-אוחנה-לוי הוא זה שיקבע את פניה של בית"ר ירושלים.

ובחזרה לרכש הצעיר והמפתיע של השבוע – לוי גארסיה. הוא הגיע מקרית שמונה ובמשחקים שראיתי אותו הוא עשה רושם של שחקן כישרוני מאוד עם פוטנציאל גבוה. הוא מאוד מזכיר לי את פרדי פלומיין, והשניים יהפכו את האגפים של בית"ר למסוכנים מאוד ליריבות.

השאלה הגדולה מבחינתי היא שאלת ההשתלבות. בית"ר ירושלים ידועה בקבלת פנים מהירה ובחיבור טוב של שחקנים אליה, אך כאן מדובר בשחקן צעיר, שחקן זר, ואחד שהגיע מקבוצה קטנה ולא מסוקרת לאחת הקבוצות הכי מסוקרות, אם לא המסוקרת ביותר. קבוצה שיש סביבה לא רק תקשורת מלחיצה אלא גם קהל אוהדים גדול ותובעני ובעיקר רצון אמיתי להגיע לצמרת ולזכות בתארים.

גארסיה הוא עוד חלק בפאזל שבונים בניון ואוחנה. הוא לא שובר השוויון שעליו תקום ותיפול בית"ר. הוא גם לא שחקן הרכש שישקיט את התיאבון של האוהדים. הם מצפים לשם גדול, לרכש מפוצץ, כזה שיצהיר ויכריז – בית"ר ירושלים כאן ובגדול.

האוהדים, כמובן, יצטרכו להמשיך ולהמתין. הרושם שלי הוא שבניון ואוחנה עובדים בצורה יסודית. בסופו של דבר, ואתם זה גם הם מבינים ויודעים, החובה להוכיח עליהם. הם אלו שיצטרכו להעמיד קבוצה טובה, איכותית ומהנה לצפייה. שיהיה להם הרבה בהצלחה.


רונן שוויג (צילום: מגד גוזני)

רונן שוויג (צילום: מגד גוזני)


אוהדי הפועל ירושלים בכדורסל התנפלו בתחילת השבוע האחרון על הכרטיסים לפיינל פור. מאז מנסים אלה שלא שפר מזלם להשיג כרטיסים בדרכים אחרות. דרך ראשון לציון, דרך אילת, דרך הירח.

הפועל מגיעה במומנטום מצוין לרגעי ההכרעה. יש לעודד קטש קבוצה חזקה, יציביה ואיכותית. כזו שבהחלט יכולה לחגוג ביום חמישי אליפות שלישית בחמש שנים. אני, כמעט מיותר לציין, מחזיק אצבעות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר