דוד קלטינס (צילום: ניר קידר)
דוד קלטינס (צילום: ניר קידר)

דעה | עסקת המכירה של קלטינס: ההפסד כולו של בית"ר

בקיץ שבו שופכת בית"ר ירושלים מיליונים על שחקני רכש, היא מאבדת את הכישרון הכי גדול שצמח בקבוצה. עצוב וחבל | טור דעה

פורסם בתאריך: 27.6.19 13:22

השחקן הכי מוכשר שצמח בבית וגן בשנים האחרונות, דוד קלטינס, עבר השבוע להפועל באר שבע. בית"ר ירושלים אמנם קיבלה תמורתו 1.5 מיליון יורו, אבל ספק אם זה מעודד מישהו מאוהדי הקבוצה.

בקיץ שבו משקיע משה חוגג מיליונים ברכישתם של מיכאל אוחנה (2 מיליון יורו על 50 אחוז מכרטיס השחקן) ועלי מוחמד (מיליון יורו) – הוא מאבד את תוצר מחלקת הנוער הכי משובח שייצרה בית"ר ירושלים בעשור האחרון בגלל כמה עשרות אלפי יורו. חבל.



  •  תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]

קלטינס, ואת זה חשוב להדגיש, לא קפץ מעל הפופיק. הוא ביקש את מה שמגיע לו, אך חוגג ובית"ר פשוט סירבו לתת לו את זה. ועוד נקודה – החוזה הקודם של קלטינס נחתם בתקופת אלי טביב, וזה אומר הכל מבחינתי. ואם לא הבנתם – אז נזכיר שטביב לא ידוע כאחד שנותן חוזים נדיבים. על כן, כעת, כשהוא כבר בן 24 ואחרי עונה אישית טובה – קלטינס רצה ודרש שדרוג משמעותי בשכרו. כן, למרות הכישלון של המועדון בשנה שעברה, כי כפי שכבר אמרתי – הוא מבחינתו נתן עונה אישית טובה.

אוהדים רבים של בית"ר טענו בפני השבוע כי מבחינתם הרכש הגדול שעשה חוגג עד עתה מתגמד לנוכח האיבוד של קלטינס. האמת, אני מבין לליבם. אין דבר מתסכל יותר מאשר לראות שחקן בית צעיר וכישרוני עוזב, בטח שהוא עוזב לקבוצה ישראלית אחרת ולא לאירופה. בית"ר לא יכולה להרשות לעצמה להמשיך להיות קבוצת ייצור שחקנים עבור מכבי ת"א והפועל ב"ש.



בשורה התחתונה – קלטינס עזב לטובת הכסף הגדול שבהחלט מגיע לו, וחבל שדווקא בקיץ הזה – שנראה כאילו דברים משתנים לטובה בבית וגן – בית"ר מאבדת 2 שחקני בית כמו קלטינס וטל כחילה.


רמי מנדל

רמי מנדל


והנה עוד נקודה שקשורה לכסף, לתקציב ולמה שנראה לי כמו תכנון לא נכון של ההוצאות. התקציב של בית"ר, כידוע, כבר נושק ל-70 מיליון שקלים, בעל הבית משקיע המון על רכש נוצץ כשהמטרה היא קבוצה אטרקטיבית שתתמודד על האליפות. אבל מה שבולט לעין הוא שבית"ר עדיין לא עשתה שום מהלך מבשר ביטחון בחוליית ההגנה, ובמיוחד מדובר על מרכז ההגנה. הבלמים כיום – טל בן חיים ואור זהבי – לא מספיקים לאליפות. בן חיים נמצא בשלהי הקריירה, הוא איטי להחריד ולא מזכיר בכלום את ימיו הגדולים. זהבי הוא פשוט חסר ניסיון ועל פניו נראה כשחקן פחות טוב ומוכשר מטל כחילה.

בית"ר חייבת להחתים בלם בכיר, רצוי זר, שיהיה הלב של משחק ההגנה. לתת את המפתחות לבן חיים, שזייף בשנה שעברה, זאת טעות קשה שיכולה לעלות ביוקר.

בינתיים, בבית וגן מאוכזבים מאוד מקצב מכירת המנויים. חוגג, כאמור, מכניס בינתיים את היד עמוק לתוך הכיס, אך האוהדים הצהובים לא מחזירים לו ובינתיים מסרבים להכניס את היד שלהם לכיס ולא רוכשים מנויים. אולי תתעוררו?

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר