מיקי רנדי (צילום: ינון פוקס באדיבות בית"ר נורדיה)
מיקי רנדי (צילום: ינון פוקס באדיבות בית"ר נורדיה)

מיקי רנדי: "אנחנו במקום טוב ועם הפנים למעלה"

קשר נורדיה מרוצה בסך הכל מהסיבוב הראשון. בינתיים, השוער אוהד סיידוף חתם עד סוף השנה

פורסם בתאריך: 28.12.17 12:39

אחרי ההפסד המפתיע והמאכזב לבני ממב"ע הגולן והגליל מליגה ב' במסגרת גביע המדינה, בית"ר נורדיה רק חיפשה לצאת בשלום מהמשחק מול כפר שלם ביום שישי שעבר, שהסתיים בתיקו מאופס.

"הגענו למשחק בידיעה שאסור לנו להפסיד אחרי האכזבה בגביע", מספר הקשר מיקי רנדי ומציין כי "הגענו במערך יותר הגנתי והיינו מוכנים לכפר שלם, שהיא קבוצה טובה. בסופו של דבר, כשהבנו שהשד לא נורא התחלנו לתקוף והיינו יכולים לנצח".

רנדי, שיחגוג בפברואר הקרוב 30, הוא סיפור בפני עצמו. הקשר האחורי היה אחד הברגים החשובים בנורדיה בעונה שעברה, כאשר היה מהשחקנים המצטיינים ובקבוצה היו בטוחים שהוא ימשיך לעונה נוספת. אך בקיץ אביו של הקשר נפטר, התוכניות השתנו והוא החליט לפרוש מכדורגל ולהתמקד בעבודתו בשירותי כבאות והצלה.

המשבר החמור ורצף ההפסדים של נורדיה, הובילו את הצוות המקצועי – המאמן דאז עמית ברבש והמנהל המקצועי משה בן ארוש – לפנות אל רנדי כדי להחזירו. "זה התאים לי ולצוות המקצועי ולכן חזרתי", משחזר הקשר. "מצב הקבוצה באותו הזמן והרעב לכדורגל שהתחיל להתעורר גרמו לי לחזור לקבוצה. כולם כבר חשבו שסיימתי עם כדורגל, והיו גם כאלה שטענו שאני לא מתאים לליגה א' – אני שמח שהוכחתי אחרת. אני מרגיש טוב על הדשא, כנראה שהניסיון והגיל עושים את שלהם, ולמרות שאני מתאמן פחות מאחרים בגלל אילוצי העבודה, אני משלים את זה בזמן אחר ואני מראה לכולם שלא שכחתי לשחק כדורגל".

מה יקרה איתך בעונה הבאה?
"אני לא רוצה לדבר על זה יותר מדי, כי כבר שלוש שנים אני מדבר על פרישה וזה לא קורה. קשה לי להיפרד מהכדורגל, אבל בוא נראה עד סוף העונה מה יקרה".

היו ציפיות שתגיע רחוק יותר, התאכזבת?
"איפשהו, בגיל 24 בערך, ויתרתי על כדורגל. ניסיתי את מזלי בהפועל קטמון, הפועל ירושלים, השקמה ועוד, אבל יכול להיות שויתרתי מהר מדי. אם היית שואל אותי אם בגיל 30 אני אהיה שחקן משמעותי בקבוצה בליגה א' לא הייתי מאמין, אבל מסתבר שהזמן והגיל עושים את שלהם. אני נמצא במקום שטוב לי. זה נכון שסדר העדיפויות שלי היום שונה והמשפחה והעבודה נמצאים במקום גבוה יותר, אבל זה לא מונע ממני לשחק טוב".

 

 

אפרופו עבודה. יצא לך לחמיץ משחק בגלל אירוע שקרה במסגרת עבודתך ככבאי.
"כן. קצת מבאס להחמיץ משחק, אבל התרומה שלי ככבאי היא גדולה וחשובה יותר מ-90 דקות על הדשא. אני אוהב את העבודה שלי וקם בבוקר עם סיפוק ותחושה שאני תורם למדינה ומציל חיים ואין לזה תחליף".


לוחם אש - רנדי (צילום: פרטי)

לוחם אש – רנדי (צילום: פרטי)


הליגה כבר כמעט באמצע הדרך, איך אתה מסכם את העונה עד כה?
"השאיפות מההתחלה היו להישאר בליגה ולדעתי גם הקבוצה נבנתה לכך ביחס לתקציב. אחרי שלושה מחזורים, שבהם הקבוצה צברה שבע נקודות, היו כאלה שפנטזו על עלייה, אבל כולם הבינו מהר מאוד שמדובר בבועה והיא התפוצצה. כרגע אנחנו במקום טוב ועם הפנים כלפי מעלה. יש שכר לימוד כשעולים ליגה ואנחנו עכשיו בדיוק במקום הזה. אני מאמין שבפגרה יעשו את השינויים המתאימים כדי לשפר את הקבוצה".

אתמול, רביעי (27.12), התחזקה נורדיה בצורה משמעותית עם צירופו של השוער אוהד סיידוף, אקס בית"ר ששיחק בשנתיים שעברו בהצלחה גדולה בהפועל קטמון מהליגה הלאומית, ואת העונה פתח בהפועל חדרה -אף היא מהליגה הלאומית

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. reuben sastiel

    רנדי משתתף בצערך אבא שלך שירת איתי בפיקוד מכונאי רכב ת נ צ ב ה

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר