ויקטור גניש (צילום: אלבום פרטי)
ויקטור גניש (צילום: אלבום פרטי)

גניש: "אנחנו מודעים לבעיה בהתקפה וחושבים על פתרונות"

מאמן נורדיה מסכם את הסיבוב הראשון ומדבר על השינויים הצפויים לקראת המשך העונה: "נביא שחקנים שישדרגו אותנו"

פורסם בתאריך: 9.1.18 11:46

העונה הראשונה וההיסטורית של בית"ר נורדיה בליגה א' משולה לרכבת הרים. ההתחלה היתה מצוינת עם 7 נקודות בשלושת המחזורים הראשונים, אך לאחריהם נקלעה קבוצת האוהדים הצהובה למערבולת שהפכה לכדור שלג שנעצר רק לאחר התפטרותו של עמית ברבש ומינויו של ויקטור גניש למאמן, ולא לפני שהוועד המנהל התחלף אף הוא בגלל חילוקי דעות משמעותיים בעמותת האוהדים.

את הסיבוב הראשון סיימה הקבוצה במקום התשיעי ועם 19 נקודות.



"קצב צבירת הנקודות שלנו טוב", מציין המאמן גניש בשיחה עם "ספורט כל העיר" ומדגיש כי "אני מתכוון כמובן רק לתקופה שבה אני מאמן. עברנו סדרת משחקים לא קלה והשגנו 12 נקודות מתוך 18 אפשריות, שזה קצב צבירת נקודות מצוין. אני רוצה לציין לטובה את השחקנים שעשו עבודה נהדרת".

גניש, שמאז הגעתו נורדיה לא הפסידה בליגה, מתייחס גם למשחק נגד כפר סבא ומדגיש כי "סיימנו משחק חוץ לא קל בתיקו מכובד. יכולנו גם לנצח, אבל לא הבקענו. כפר סבא קבוצה טובה מאוד וחשוב מאוד מבחינתנו שלא הפסדנו. עכשיו יש לנו זמן לנוח ולהתכונן לסיבוב השני. יש לנו פגרה של שבועיים שבה נעשה חושבים ונחליט מה צריך לעשות. אשב עם המנהל המקצועי משה בן ארוש ונתכנן את המשך הדרך".

אתה מתכוון לחיזוק?
"כן. הסגל שלנו קצר, השחקנים שיש עשו עבודה ממש טובה, אבל עדיין יש עוד סיבוב שלם וצריך להביא שחקנים ולהרחיב את הסגל. אני לא רוצה להביא שחקנים רק כדי להגיד שהבאתי, נביא שחקנים שישדרגו אותנו, כאלה עם ניסיון שעשו כבר משהו. מה שחשוב זה האיכות ולא הכמות".

אחד השחקנים שכבר הצטרפו ומהווים תוספת כוח משמעותית הוא השוער אוהד סיידוף, שישב על הספסל במשחק מול כפר סבא מכיוון שחתם רק יומיים קודם לכן.

גניש מסביר כי "סיידוף שוער עם הרבה ניסיון. יש לו נוכחות. החתמנו אותו כי אנחנו דואגים לעתיד של המועדון. אנחנו מרוצים מאוד מהשוער שלנו בן אור, אבל לא יודעים מה התוכניות שלו לעונה הבאה והיינו חייבים לעשות מהלך. בן אור הוא עולה חדש והעתיד איתו לא ברור, וכשיש הזדמנות להחתים שוער כמו סיידוף, אחד ששיחק בליגת העל ובליגה הלאומית, אז עושים את זה. העובדה שיש לנו שני שוערים טובים תעזור לתחרותיות ותעלה את הרמה. אני מאוד מאושר מזה ומרגיש שיש לי על מי לסמוך בשער".

 

ויקטור גניש (צילום: אלבום פרטי)

ויקטור גניש (צילום: אלבום פרטי)

מה מצפה לכם בסיבוב השני?
"זה תמיד סיבוב קשה יותר מהראשון. קבוצות מתחזקות, ואחרי החצי הראשון של העונה שקבוצות נמצאות בשלבי ארגון ומבינות מה הן צריכות ואיזה מטרות יש להן, הן עושות שינויים. בנוסף יש כבר יותר לחץ בחלק השני של העונה והמשחקים הופכים לקשים יותר. כל הקבוצות רוצות להשתפר ולסיים את העונה בצורה טובה יותר. אנחנו רוצים להתרחק עוד מהתחתית ואם יתאפשר לנו אז נחשוב על כיוונים אחרים, אבל זה לא המצב כרגע ומעבר למשחק מול הפועל אזור אני לא חושב רחוק".

נדמה שהבעיה העיקרית שלכם היא בכיבוש השערים – הבקעתם 11 שערים בלבד העונה.
"אני אתחיל דווקא מהצד השני – יש לנו הגנת ברזל וזה מתחיל מהחלוץ ועד לאחרון השחקנים. תעודת כבוד לשחקנים שספגנו רק שלושה שערים בששת המשחקים האחרונים. לגבי ההתקפה, אנחנו מודעים לבעיה שישנה בהתקפה וחושבים על פתרונות. יש לנו כעת עשרה ימים עד לסגירת חלון ההעברות כדי לראות איך משפרים את המצב".

לסיום, אתה רואה את העתיד שלך בנורדיה?
"טוב לי כאן ואני מאושר. ברגע שהגיעה פניה מקבוצה כמו נורדיה שמחתי לקחת אותה. לא חסר לנו כאן כלום והכל ברמה מאוד גבוהה. שיתוף הפועל עם משה בן ארוש ואנשי הקבוצה הוא מצוין. אני בנורדיה ומתמקד רק בזה, לא רוצה להגיד מה הולך להיות ומה יקרה כי זה מוקדם. מה שחשוב זה לסיים טוב את העונה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר