אביב שרפשטיין (צילום: אביתר אזולאי - בית''ר נורדיה ירושלים)
אביב שרפשטיין (צילום: אביתר אזולאי - בית''ר נורדיה ירושלים)

"או שנתאחד עם בית"ר או שנקנה אותה"

אביב שרפשטיין, חבר הוועד המנהל של נורדיה, מדבר על תוכנית העל של המועדון

פורסם בתאריך: 4.2.18 11:09

בית"ר נורדיה לא עוצרת. בנוסף לרוח החיובית ששוררת בפן המקצועי, בנורדיה מסתגלים גם לוועד המנהל החדש של הקבוצה. כזכור, לפני כחודשיים החליטו חברי הוועד המנהל בראשות איציק אלפסי להתפטר בעקבות חילוקי דעות עם חברי עמותת האוהדים, כשבמקומם נבחר ועד מנהל חדש בראשות ירון שרפשטיין.

אחד מחברי הוועד הדומיננטיים ביותר כיום בנורדיה, ויש שאומרים שהוא זה שמנהל בפועל את העניינים, הוא אביב שרפשטיין, בנו של ירון, שמוביל כיום מהפכה ניהולית במועדון.

"אנחנו רוצים להביא את המועדון למקצוענות ולעולם יותר פיננסי", מכריז שרפשטיין הצעיר בראיון ל"ספורט כל העיר" ופורש את משנתו ואת פעילות הוועד: "אנחנו רוצים עצמאות כלכלית. הרבה מאוד מהזמן שלנו מושקע בלייצר אפיקים ושיתופי פעולה חדשים ואני מאמין שהפעולות הללו יישאו פרי בקרוב".

למעשה, אתם מבקשים להוריד את התלות בספונסר הראשי מומי דהאן?
"כשנורדיה הוקמה התוכנית היתה לברוח מהליגות הנמוכות. דיברנו על זה שאסור לנו לבזבז זמן על הליגות האלה, וכך יצא שבשלוש השנים הראשונות של המועדון מומי לקח על עצמו יותר ביחד עם הוועד המייסד. עכשיו, תחת הוועד החדש, אנחנו מנסים להגיע למצב שבו לא הכל תלוי במומי כדי להקל עליו. מומי הוא אחד משלנו, בלעדיו נורדיה בוודאי לא היתה איפה שהיא היום. אנחנו רוצים לבנות ביחד איתו תוכניות ארוכות טווח".

אביב שרפשטיין (צילום: אביתר אזולאי - בית''ר נורדיה ירושלים)

אביב שרפשטיין (צילום: אביתר אזולאי – בית"ר נורדיה ירושלים)

 

מה הפנטזיות שלכם בנוגע למועדון? ליגת העל?
"ברמה העקרונית אני לא רואה את נורדיה עולה לליגת העל כרגע. אני כן רואה מצב, וזו השאיפה, שנורדיה מחזירה מאות ואלפי אוהדי בית"ר, שיושבים בבית מתוסכלים ומבוישים, למגרשים. כשזה יקרה, השמיים הם הגבול. במצב כזה או שנורדיה תתאחד עם בית"ר או שהיא תקנה את בית"ר. המהלך הזה אמור להיגמר בשורה אחת – שאוהדי בית"ר ינהלו את המועדון".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר