אלי זיזוב, קשר בית"ר נורדיה (צילום: ינון פוקס)
אלי זיזוב, קשר בית"ר נורדיה (צילום: ינון פוקס)

אלי זיזוב: "נורדיה יכולה להגיע רחוק מאוד בפלייאוף"

קשר נורדיה בטוח ביכולת של הקבוצה ומוכן למשחק ביום שישי מול הפועל כפר שלם, היריבה הישירה על הכרטיס לפלייאוף: "אני מאמין שנעשה את זה ונחזור עם הנקודות"

פורסם בתאריך: 17.4.18 15:07

שלוש נקודות יקרות וחשובות השיגה בית"ר נורדיה ביום ראשון האחרון, שבו גברה קבוצת האוהדים הצהובה על ירמיהו חולון. הניצחון הזה השאיר את נורדיה במקום החמישי בטבלה, שמקנה השתתפות במשחקי הפלייאוף על העלייה ללאומית, אך הדרך של הקבוצה עד לפלייאוף לא פשוטה בכלל, שלא לומר קשה מאוד.

שני מחזורים נותרו לסיום העונה בלבד והכדור אמנם נמצא בידיים של נורדיה, שאם תשיג שני ניצחונות, תבטיח לעצמה השתתפות בפלייאוף, אולם המשחק הקרוב נגד הפועל כפר שלם (שישי, 14:00, שכונת התקוה) הוא מול יריבה ישירה על העלייה.

כפר שלם מדורגת במקום השישי עם אותו מספר נקודות כמו של נורדיה (חמישית, כאמור) וירמיהו חולון (רביעית) כשיחס השערים של החולונים עדיף בהרבה ואילו של נורדיה טוב יותר משמעותית מזה של כפר שלם. כך שתיקו עשוי היה להספיק לקבוצת האוהדים, אך אז היא תהיה תלויה בתוצאה שתשיג מועדון ספורט כפר קאסם, שמדורגת במקום השביעי ובמרחק נקודה אחת בלבד מחולון, נורדיה וכפר שלם. מסובך.

בכל מקרה, מחזור סיום העונה נוח בהרבה, ובו תארח נורדיה את בית"ר כפר סבא, שכבר סיימה את העונה, כך שניצחון מול כפר שלם היום בהחלט עשוי להוביל לחגיגה גדולה בשבוע הבא.

אלי זיזוב (צילום: ינון פוקס)

מאמין בקבוצה – זיזוב (צילום: ינון פוקס)

"הכל צפוף וצמוד מאוד במאבק על הפלייאוף", אומר קשר נורדיה אלי זיזוב בשיחה עם "ספורט כל העיר" ומוסיף: "כל משחק עכשיו, בדיוק כמו שהיה המשחק נגד ירמיהו חולון בשישי שעבר, הוא משחק עונה בשבילנו. אם אנחנו מפסידים העונה שלנו נגמרת. אני שמח שניצחנו את חולון ועוד יותר חשוב שהפגנו יכולת טובה כי זה ייתן לנו ביטחון לשני המשחקים שנותרו".

איך יתפתח המשחק נגד כפר שלם?
"זה יהיה משחק עם הרבה מתח ועצבים. יש לנו אותו מספר נקודות, כך שמי שתנצח תישאר בחיים בעוד המפסידה תגמור את העונה. אם ננצח את כפר שלם עשינו 90 אחוז מהעבודה, כי אחרי זה יש לנו משחק ביתי נגד בית"ר כפר סבא, שבטדי ומול הקהל שלנו אין סיכוי שלא ננצח. לכן החשיבות הכי גדולה היא למשחק נגד כפר שלם, ואני מאמין שנעשה את זה ונחזור עם הנקודות".

ומה יהיה בפלייאוף אם תגיעו אליו?
"אני מאמין שאנחנו נשיג את הכרטיס לפלייאוף ויש לי הרגשה מאוד טובה לגבי זה. יותר מזה, אני חושב שנורדיה יכולה להגיע רחוק מאוד בפלייאוף. אני מאמין שאפשר לעשות את הבלתי ייאמן ואפילו לעלות ליגה. ואם זה לא יקרה העונה, אז בעונה הבאה יהיה לנו סיכוי גדול מאוד. אני מאמין בקבוצה ובשחקנים. אני חושב שיש איכות מצוינת".

 

 

איכות אולי יש, אבל הסגל מצומצם מאוד ומתבסס על 14 שחקנים בלבד.
"אנחנו באמת מאוד קצרים. באימונים יש לפעמים רק 12-10 שחקנים, אבל יש לנו חבורה מאוד איכותית למרות הסגל הקצר. אנחנו משחקים עם מי שיש וכל מי שמשחק נותן את כל מה שיש".

איזה שינוי עשה ויקטור גניש שהוביל לקפיצה הגדולה של הקבוצה?
"התוצאות של ויקטור מדהימות ואי אפשר להתווכח עם זה. הוא עשה שינויים פנימיים בעיקר בדגש על משחק ההגנה ובהמשך הוא גם קיבל חיזוק איכותי. הגיעו שחקנים כמו דייויד גומז, מישל רוס, אוהד סיידוף ועוד קודם לכן אוראל חורב ואסף גובזה. ואם מוסיפים לזה את החזרה של שי ניסים ואופיר עמרם מפציעות, אז מתקבלת קבוצה אחרת לגמרי מזו שהיתה. לעמית ברבש היה סגל אחר לגמרי. מעבר לזה, אחרי העזיבה של עמית אנחנו השחקנים עשינו סוויץ' בראש. בשורה התחתונה, החלפת המאמן חיזקה אותנו".

זיזוב, בן 27, הוא, לדברי גורמים שונים בנורדיה, אחד השחקנים המשתפרים בחודשים האחרונים. בתחילת העונה הוא הגיע עם משקל עודף ובכושר משחק ירוד לאחר שלא שיחק בשנה שעברה, אבל בקבוצה מציינים כי הוא נכנס טוב לעניינים.

"המטרה האישית שלי היא לחזור לליגות הגבוהות", אומר זיזוב ומתייחס לימים שבהם שיחק במדי מכבי תל אביב בליגת העל. "לא ויתרתי עדיין ואני מאוד רוצה לחזור לליגת העל. אני מאמין שאוכל לעשות את זה ולהתקדם בחזרה לקדמת הבמה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר