ציון זקן, קפטן בית"ר נורדיה (צילום: ינון פוקס)
ציון זקן, קפטן בית"ר נורדיה (צילום: ינון פוקס)

ציון זקן: "אנחנו יותר טובים מיפו ויש לנו יותר כלים"

שחקני נורדיה בטוחים בעצמם לקראת משחק חצי גמר הפלייאוף נגד קביליו יפו ביום שישי. יונתן זדה מוסיף: "אנחנו יכולים לעלות ליגה. חד משמעית"

פורסם בתאריך: 2.5.18 19:02

בית"ר נורדיה הבטיחה ביום שישי שעבר את מקומה בפלייאוף על העלייה לליגה הלאומית, ובקבוצה פיתחו תיאבון גדול לקראת משחק חצי גמר הפלייאוף ביום שישי (4.5) מול מכבי קביליו יפו (16:30 בשכונת התקוה).

"אנחנו יכולים לעלות ליגה. חד משמעית", מצהיר בביטחון רב המגן הימני יונתן זדה בשיחה עם "ספורט כל העיר". "אני לא חושב שיש קבוצה יותר טובה מאיתנו, שמתמודדת במשחקי המבחן".

זדה מוסיף ומתייחס למשחק מול קביליו יפו ואומר: "יש לנו את הכלים לעבור אותם ולעלות לשלב הבא. אני חלילה לא מזלזל, יפו קבוצה חזקה ולא סתם היא סיימה במקום השלישי, אבל אני מאמין בחברים שלי ובכך שנצליח לעבור אותם. אנחנו מגיעים לפלייאוף עם מטרה ברורה – לעלות ליגה ונעשה הכל כדי שזה יקרה".

מנגד, הקפטן ציון זקן זהיר קצת יותר. "המשחק פתוח וכל תוצאה אפשרית", אומר זקן. "בגדול, אני חושב שאנחנו יותר טובים מיפו ושיש לנו יותר כלים, וזאת למרות שלא ניצחנו אותם השנה. אנחנו באים כדי לנצח, אחרי הכל אנחנו בית"ר נורדיה ואנחנו מאמינים שאנחנו יכולים לנצח כל קבוצה. נגיע למשחק וניתן את הכל כדי שזה יקרה. בכל מקרה, מגיע כל הכבוד לשחקנים, לצוות המקצועי ולאנשי המועדון. התמודדנו העונה עם סגל קצר מאוד, ורק על זה מגיע שאפו גדול לקבוצה כולה".

אתה בן 36, חווית כבר שש עליות ליגה ועוד מספר לא מבוטל של משחקי פלייאוף – אתה עדיין מתרגש?
"בוודאי. זה נכון שיש לי הרבה ניסיון ועברתי הרבה משחקים במעמדים כאלה, אבל עם נורדיה אני מתרגש מאוד, בעיקר בשביל הקהל שלנו שהוא מדהים ודוחף אותנו לאורך כל העונה. אני מאוד שמח שגרמנו להם נחת. אנחנו רוצים להתקדם ולעלות שלב, ואולי גם נגיע עד הסוף ונתמודד על עלייה".

איזה משחק צפוי נגד יפו?
"יפו היא קבוצה עם הרבה שחקנים צעירים, שרצים ויודעים לסגור את המשחק. לנו מצד שני יש כלים התקפיים, ואנחנו משחקים מאוד טוב לאחרונה. מבחינת האווירה אני בטוח שתהיה חוויה, אחרי הכל מדובר בשתי קבוצות אוהדים ומבחינת המועדון זה משחק היסטורי".

בנורדיה מאמינים כי כ-600-500 אוהדים ילוו את הקבוצה למשחק הפלייאוף.

כפי שזקן ציין, הסגל של הקבוצה קצר מאוד במשחקים האחרונים, מה שהוביל לכך שהקבוצה רשמה במשחקים האחרונים את עוזר המאמן גילי גור בטופס המשחק, וזאת מאחר שהיו 15-14 שחקנים בלבד. הקשר אופיר עמרם עדיין פצוע בגבו, אך בנורדיה מציינים כי הוא יהיה בסגל ועשוי לעלות כמחליף את הקבוצה תזדקק לו. מי שיעדר הוא שחקן הכנף מישל רוס שמושעה בשל צבירת כרטיסים צהובים. מנגד, אביתר ברוכיאן יחזור להרכב לאחר שנעדר בשבוע שעבר בגלל צהובים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר