מומי דהן (צילום: אורן בן-חקון)
מומי דהן (צילום: אורן בן-חקון)

גורם בנורדיה: "הקבוצה הולכת לכיוון של עצמאות כלכלית"

לקראת העונה הבאה מתכננים במועדון שינוי במבנה התקציבי, שעיקרו הפחתת תמיכתו של הספונסר מומי דהאן. "הכל על דעתו ובשיתוף פעולה מלא איתו"

פורסם בתאריך: 5.6.18 20:14

בבית"ר נורדיה החלו בהתארגנות לקראת העונה הבאה, אך בקבוצת האוהדים עדיין לא מינו מאמן – וראשי המועדון עסוקים בעיקר בגיוס תקציב לקראת העונה הבאה.

אחד השינויים המרכזיים שצפויים להתרחש במועדון נוגע למבנה התקציבי, ולהלן ההסבר: הוועד המנהל סבור כי הנטל על הספונסר מומי דהאן גבוה מדי, וכי לא מדובר במצב בריא עבור המועדון. להשקפת חברי הוועד יש לעזור לאיש העסקים, אשר מזרים את מרבית התקציב לנורדיה. על פי התוכנית דהאן צפוי לצמצם את תמיכתו, והמשמעות: תקציב הקבוצה יהיה לכל הפחות כמיליון שקלים, אך יש מי שמאמין כי אפשר להגיע לתקציב גבוה יותר בעזרת גיוס אנשי עסקים נוספים שיתמכו בקבוצה.

  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון

"אם עד עכשיו הכל נשען על מומי – 80 עד 90 אחוזים מהתקציב הגיעו ממנו – עכשיו זה ירד לסביבות 30-40 אחוזים", מסביר גורם בכיר במועדון. "הכל כמובן על דעתו ובשיתוף פעולה מלא איתו. מומי הוא איש יקר, שנתן את ברכתו ודחף לכך. נורדיה הולכת לכיוון של עצמאות כלכלית: נגייס עוד כמה מקורות הכנסה שיוכלו לעזור למועדון, גם אם זה כרוך בשלב הראשוני בהקטנת התקציב והמטרות של הקבוצה".

באשר לעמדת המאמן, ויקטור גניש ממשיך להיות אחד המועמדים הראשיים, אך בקבוצה עשויים לבדוק אופציות נוספות, ומקווים כי בתוך שבוע עד שבועיים ימונה מאמן ויחלו ההכנות המקצועיות לקראת העונה הבאה.

מומי דהן (צילום: באדיבות בית"ר נורדיה ירושלים)

מומי דהן (צילום: באדיבות בית"ר נורדיה ירושלים)

כך או כך, מי שסיים את העונה בטעם חמצמץ הוא המגן/קשר השמאלי אביתר ברוכיאן, ששער שלו מול מכבי קביליו יפו בפלייאוף לא הספיק לניצחון בפלייאוף. השבוע הוא אמר בשיחה עם 'ספורט כל העיר': "למרות הסיום המריר קצת, הגענו למקום שהרבה אנשים לא חשבו שנגיע אליו. עשינו סיבוב שני מדהים, כמו קבוצה שעולה ליגה. זה היה בלתי ייאמן, במיוחד מאז שוויקטור הגיע".

על האכזבה מול יפו אמר ברוכיאן: "זה סוג של פספוס – להוביל בדקה ה-80 ולא לעלות. מאכזב, אבל זה הכדורגל".

ברוכיאן שיחק בחלק האחרון של העונה בעמדת המגן השמאלי, לאחר עזיבת המגן יניב פינק. עמדה זו אינה זרה לו, והוא הפנים את צורכי הקבוצה, אך לא אחת בחר להביע תרעומת על כך בפני ראשי הקבוצה. "ברגע שראיתי את הפנים של משה בן ארוש, לקחתי את התפקיד בשתי ידיים, והיה לי סיום טוב לעונה מבחינה אישית", הוא אומר.

איפה נראה אותך בשנה הבאה?
"אני רוצה להמשיך בנורדיה. כל עוד ירצו אותי אמשיך, כי אני מאוד נהנה מהקבוצה ומהמקום שבו אני נמצא. החזירו לי כאן את הכיף ואת השמחה. אני לא יודע לאיזה כיוון הקבוצה הולכת, אבל מאמין שיפנו אליי".

יש לך שאיפות לחזור לרמות הגבוהות?
"בכנות אני חושב שיש לי מקום בליגה הלאומית. למרות שאני נמצא במקום אחר בחיים, אם אקבל הצעה מליגה גבוהה יותר והיא תהיה אטרקטיבית מכל הבחינות, אאזור אומץ ואלך על האתגר".

לאיזה כיוון אתה חושב שהקבוצה צריכה ללכת?
"אני לא יודע מה המטרות של המועדון, וזה לא התחום שלי. אני חושב שאם נורדיה רוצה לשים את עצמה על המפה ולהגיד משהו, היא צריכה לכוון הכי גבוה שיש ולהגיד בפה מלא: 'הולכים על מקומות 1-5'. זה יעזור למועדון לגייס יותר ספונסרים, ויסתכלו על הקבוצה אחרת".

יש סיכוי שנראה את אחיך, אבירם, שעזב את קטמון, מצטרף אליך בנורדיה?
"לא, מה פתאום. לאבירם יש עוד כמה שנים לשחק בצמרת של הכדורגל, הוא לא צריך להיות בליגה א'. הלוואי שיחזור לבית"ר, בעזרת השם הוא יהיה שם".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר