ויקטור גניש (צילום: ינון פוקס)
ויקטור גניש (צילום: ינון פוקס)

גניש: "הייתי בטוח שאשאר, אבל ביקשו ממני להוריד בשכר משמעותית"

מאמן נורדיה בעונה החולפת לא ממשיך בתפקיד לאחר שקיבל הצעה שאותה הגדיר בשיחות עם אנשי המועדון כ"מעליבה"

פורסם בתאריך: 13.6.18 21:20

בית"ר נורדיה לא מבזבזת זמן. הקבוצה, כידוע, כבר מינתה את שלומי עמר למאמן הקבוצה במקומו של ויקטור גניש, זאת לאחר שלא הצליחו להגיע להבנות כספיות עם המאמן. גניש, שהצטרף לנורדיה במחזור השמיני של העונה שעברה, כשהקבוצה היתה במאבקי תחתית, הצליח להוביל אותה עד למשחקי הפלייאוף על העלייה לליגה הלאומית. למרות זאת, זה כנראה לא הספיק בכדי שנורדיה תציע לו שכר שיהלום את דרישותיו, כשלדברי גורמים במועדון, לאחר השיחה עם היו"ר ירון שרפשטיין הוא כינה את ההצעה שקיבל "מעליבה".

  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון
ויקטור גניש (צילום: ינון פוקס)

ויקטור גניש (צילום: ינון פוקס)

"היתה לי תקווה שנסכם ונגיע להסדר, אבל זה לא צלח", אומר גניש בראיון ל"ספורט כל העיר". "נפגשתי מספר פעמים עם ירון שרפשטיין. כבר התחלנו לדבר על העונה הבאה, אבל בסופו של דבר לא הגענו לעמק השווה ולא הסתדרנו על תנאי השכר שלי".

בנורדיה טוענים כי הגדרת את ההצעה שקיבלת כ"מעליבה"?
"רצו שאוריד באופן משמעותי ויש עוד פרמטרים שלא הסכמנו עליהם. אבל זה חלק מהכדורגל, לפעמים לא מסכימים ועל השכר שלי לא הגענו להסכמות. חשוב לי לציין שהכל נעשה באווירה טובה".

אתה מרגיש פגוע?
"אין פגוע בכדורגל. זה המקצוע שלי ואני מכיר את הענף מקרוב, אני בן 52 ועם הרבה מאוד שנים בכדורגל. אני מאוד מעריך את האנשים של בית"ר נורדיה, לא תמיד דברים הולכים כמו שרוצים ואני מאחל להם בהצלחה".

לאן פניך מועדות?
"האמת שלאורך כל התקופה הייתי בטוח שאשאר, וזה גם מה ששידרו לי וזה מה שהרגשתי, אבל ביקשו ממני להוריד באופן משמעותי בשכר. יש לי מספר הצעות, אני לא אשאר מחוסר עבודה. אעשה חושבים ונראה מה אחליט".

איך היתה התקופה בנורדיה?
"התחברתי למקום ולמדתי המון. ראיתי מה זה קבוצת אוהדים עם ועד מנהל. זה שונה מהרבה קבוצות. אני מאוד שמח שהשגתי את המטרות ומעבר לכך בצורה הכי מדהימה שיש. התנאים היו חלומיים, מגרש אימונים ברמה גבוהה, הכל היה מושלם. בית"ר נורדיה צריכה להיות בליגה הלאומית לפחות".

נשמע שאתה מאוד רצית להמשיך?
"רציתי להמשיך, אני אומר זאת כל הזמן. אבל לאור ההצעה שנתנו לי, קיבלתי החלטה ואני שלם איתה. לא יכולתי להתפשר עד כדי כך".

יכול להיות שהגישו לך הצעה נמוכה כי לא רצו שתמשיך?
"ממש לא. מאוד רצו אותי וגם לי היה מובן שאמשיך. אבל יש שאלות שצריך להפנות להנהלה ולא אליי. אני לא נכנס לעניין התקציבי או להצעה שקיבלתי. זה לא הלך וזהו. אין כעסים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר